AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #1 Skrevet 29. oktober 2023 En tidligere venninne hevdet at en tidligere bekjent hadde sagt mye stygt om meg. Jeg skrev da dette: Hei xxxxx Håper at du har det bra. Jeg har hørt via en felles bekjent at du visstnok har baksnakket meg. Jeg tar ikke stilling til hvorvidt det stemmer, men hvis det gjør det, så vet du nok hvem det er. Jeg føler ikke at vi har hatt kontakt på lang tid og ble veldig overrasket over dette. Jeg ønsker ikke å beskylde deg for noe, jeg vet selv at jeg hadde satt pris på å få høre om noen gjorde det om meg. Jeg tror egentlig ikke at du har sagt noe negativt, men om du skulle ha noen problemer med meg/noe jeg har sagt, vil jeg gjerne vite om det. Ha en fin kveld og beklager forstyrrelsen. Mvh xxx Fikk da et surt svar om at vedkommende ikke husket meg (gir ikke mening), og at jeg burde finne bedre ting å bruke tiden min på. Det jeg fikk vite av min tidligere venninne var ganske alvorlig, så jeg følte at jeg måtte spørre. Samtidig ønsket jeg ikke å skape noen stor situasjon ved å si hvem som sa det. Til informasjon har jeg aldri vært involvert i lignende situasjoner, men de to det gjelder avsluttet sitt vennskap pga uenigheter. Anonymkode: 1090b...05d
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #2 Skrevet 29. oktober 2023 Ikke frekt synes jeg. Jeg tolker at du prøvde å være åpen og strekke ut en hånd. Med en slik respons du fikk ville jeg bare gått videre uten å se meg tilbake hvis jeg var deg. Anonymkode: 53f7a...7d4 6
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #3 Skrevet 29. oktober 2023 Med folk som baksnakker er det lite vits med konfrontasjon. Mest sannsynlig baksnakker han deg bare enda mer.. Bare hev deg over slikt. Hvis han skulle tatt kontakt med deg kunne du jo sagt du ikke ønsker kontakt pga baksnakking. Men ellers er det best å unngå slike folk Anonymkode: abb2f...0e0 4 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #4 Skrevet 29. oktober 2023 Med den avvisningen, så stemmer det nok at vedkommende har baksnakket deg, men gidder ikke konfrontasjon, og later som hun ikke husker deg. Anonymkode: f3a9e...f9d 7 2
Plantemas Skrevet 29. oktober 2023 #5 Skrevet 29. oktober 2023 Wow, imponert over den rause meldingen din! Med det svaret er det bare til å avskrive vedkommende. 4
Gjest Angry Man Skrevet 30. oktober 2023 #6 Skrevet 30. oktober 2023 Nei. Det er ikke frekt. Svaret du fikk er dog både suspekt og uhøflig. Det minsker ikke akkorat sjansen for at påstandene er sanne.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #7 Skrevet 30. oktober 2023 Takk for tilbakemeldinger. Jeg har ikke tatt med den groveste delen fordi jeg ikke ønsker å henge henne ut, men jeg ble helt satt ut og lurte på om jeg manglet totalt sosiale antenner. Anonymkode: 1090b...05d
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #8 Skrevet 30. oktober 2023 Absolutt ikke frekt. Veldig pedagogisk. Anonymkode: 87908...d2b
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #9 Skrevet 30. oktober 2023 Helt ok, men jeg skjønner ikke helt hva hensikten med å sende det var? Var det for å informere om at «noen» sier at du sladrer? Eller var det for å evt konfrontere hvis du fikk et «ja» tilbake? Hvis jeg var helt uskyldig og fikk tilsendt noe sånt, så hadde jeg blitt overrasket og begynt å lure litt, men jeg hadde nok svart et veldig kort svar i retur og tenkt at du er en som tror på rykter og kanskje er litt glad i drama. Anonymkode: bf46b...adf 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #10 Skrevet 30. oktober 2023 Jeg synes teksten din virker passiv agressiv og merkelig. Ikke minst selvmotsigende. Du skriver at du ikke tar stilling til om det stemmer at personen har baksnakket deg. Men det oser jo mellom linjene at du er overbevist om at hen har gjort det. Anonymkode: 7b9da...b82 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå