AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #1 Skrevet 29. oktober 2023 Har nettopp investert i en slik maskin, men har ikke satt meg helt inn i den/det ennå. Og lurer på om man skal/bør barbere først? Regner med at det ikke er lurt med feks hårfjerningskrem?😊 Anonymkode: 2f6b2...8a0
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #2 Skrevet 31. oktober 2023 Ja, det anbefales at du barberer deg før hver behandling. Hårfjerningskrem kan du også bruke, men de inneholder sterke kjemikalier, så da må du vente minst en dag før du da bruker apparatet for å ikke irritere huden. Lykke til med din Alvaskin 😊 Jeg kjøpte min i mai og er så happy med den Anonymkode: 64342...8fe
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #3 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Ja, det anbefales at du barberer deg før hver behandling. Hårfjerningskrem kan du også bruke, men de inneholder sterke kjemikalier, så da må du vente minst en dag før du da bruker apparatet for å ikke irritere huden. Lykke til med din Alvaskin 😊 Jeg kjøpte min i mai og er så happy med den Anonymkode: 64342...8fe Tusen takk for svar!🙏😊 Kan jeg spørre om hvordan du gjorde det i begynnelsen? Man skal jo begynne på et lavt nivå, også øke etterhvert, men skal det gå en uke mellom hver gang man øker?🙈😊 Og hvor lang tid ca tar det før den virker, altså til hårene slutter å komme?🙈 Og hvor ofte bruker du den? Når du ser at det begynner å vokse, eller?😅 Beklager litt spørsmål, men jeg er spent på denne🙊😅 Veldig kjekt å høre at du er fornøyd👏😄 Anonymkode: 2f6b2...8a0
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #4 Skrevet 31. oktober 2023 Alt dette skal stå i bruksanvisningen, jeg vil anbefale deg å lese den slik at du ikke gjør feil. Vær obs på at hvis du slutter å bruke den, så vokser håret ut igjen. Anonymkode: 4c061...a6d
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #5 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Alt dette skal stå i bruksanvisningen, jeg vil anbefale deg å lese den slik at du ikke gjør feil. Vær obs på at hvis du slutter å bruke den, så vokser håret ut igjen. Anonymkode: 4c061...a6d Jeg har lest den🙈😊 Jeg liker bare å høre andres erfaringer til ting, bla denne😊 Anonymkode: 2f6b2...8a0
SiljeKP68 Skrevet 3. november 2023 #6 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (På 31.10.2023 den 15.51): Tusen takk for svar!🙏😊 Kan jeg spørre om hvordan du gjorde det i begynnelsen? Man skal jo begynne på et lavt nivå, også øke etterhvert, men skal det gå en uke mellom hver gang man øker?🙈😊 Og hvor lang tid ca tar det før den virker, altså til hårene slutter å komme?🙈 Og hvor ofte bruker du den? Når du ser at det begynner å vokse, eller?😅 Beklager litt spørsmål, men jeg er spent på denne🙊😅 Veldig kjekt å høre at du er fornøyd👏😄 Anonymkode: 2f6b2...8a0 Bare hyggellig 🤗 Jeg tok et par behandlinger på nivå en, og så begynte å øke styrken etter hver behandling, uke for uke. Var litt redd i begynnelsen for at det skal gjøre vondt, men det er som de sier helt smertefritt heldigvis 🤩 Jeg begynte å se resulatter etter ca 5 behandlinger. Gikk over til vedlikeholdsmodus etter 13 eller 14 uker tror jeg. Jeg skjønner helt at du har litt spørsmål, det er spennende det, så om det er noe annet du lurer på er jeg her 😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå