AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #1 Skrevet 29. oktober 2023 Hei Jeg fikk et vikariat på 6 måneder, og i følge arbeidskontrakten min gjelder det 23 uker og ikke 26. (6 måneder = 26 uker) jeg fant også ut at jeg var gravid oppi alt dette, noe som vil si at kontrakten min går ut 2 og en halv måned før jeg har termin, Jeg er bekymret for at jeg ikke har rett på permisjons peng da, i og med jeg ikke jobber 26 uker og ikke kommer til å klare få meg jobb 1 og en halv måned før jeg må ut i permisjon. Er det noen som har vært i samme situasjon? Eller vet hvordan dette fungerer? Anonymkode: 12e72...74c
Gneis Skrevet 29. oktober 2023 #2 Skrevet 29. oktober 2023 Tror jeg hadde snakket med arbeidsgiveren og forklart situasjonen, plutselig har de plass til deg noen ekstra uker🤞
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #3 Skrevet 30. oktober 2023 Var du ikke i noen form for jobb før dette vikariatet? Det er nemlig jobb totalt, ikke hos en konkret arbeidsgiver. Anonymkode: feda6...12f
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #4 Skrevet 30. oktober 2023 Når du er ferdig vil du vel ha rett på dagpenger? Og det gjelder også som opptjening for permisjon 😊 Anonymkode: b84f2...d5e
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #5 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Var du ikke i noen form for jobb før dette vikariatet? Det er nemlig jobb totalt, ikke hos en konkret arbeidsgiver. Anonymkode: feda6...12f Jeg var student Anonymkode: 12e72...74c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå