AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #1 Skrevet 29. oktober 2023 Vi har blitt bittelitt kjent allerede gjennom studier, og jeg merker at jeg er ekstremt tiltrukket av han allerede. De få gangene vi har sittet ved siden av hverandre har det vært flørting mellom oss to. Jeg merker også at han har en tendens til å stirre på meg uten at jeg er klar over det, så jeg føler jo at det er gjensidig. Greia er at jeg fant han på sosiale medier, og der viser det seg at han har bilder sammen med kjæresten sin. Jeg ble så sjokkert, men skjønte jo at det ga mening ettersom hvor fin han er, samt hvor sjarmerende han virker. Jeg har ikke lyst til å virke påtrengende lenger nå jeg vet at han er opptatt, men han flørter fremdeles med meg? I tillegg, ligner ikke kjæresten hans på meg i det hele tatt. Hun er blond med blå øyner. Jeg er selv mørk med krøller. Jeg har ikke lyst til å være noens hemmelighet, eller holde på med noen som har en dame, men jeg føler jo også at jeg fremdeles vil ha han. Dette er ikke en sunn tanke å ha, men jeg blir sugd inn hver gang jeg ser han i forelesninger, og kjemien og sommerfuglene er der. Anonymkode: a790d...278
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #2 Skrevet 29. oktober 2023 Kjør på, pul i vei Anonymkode: 80005...84c 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #3 Skrevet 29. oktober 2023 Sikker på at han ikke bare har en flørtende personlighet, og er sånn med alle? Anonymkode: 6ef81...09a 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #4 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): I tillegg, ligner ikke kjæresten hans på meg i det hele tatt. Hun er blond med blå øyner. Jeg er selv mørk med krøller. Anonymkode: a790d...278 Mine kjærester opp i gjennom er rake motsetninger rent utseendemessig. Jeg har vært sammen med en på 154 cm. Jeg har også vært sammen med en på 176cm. Jeg har vært sammen med blonder. Lyse, norske jenter med blondt hår og blå øyne. Jeg har vært sammen med en jente fra Colombia og en fra Sør Afrika. Helt mørk, med sort, krøllete hår. Anonymkode: 43b32...75e
Hedda-78 Skrevet 29. oktober 2023 #5 Skrevet 29. oktober 2023 Hva har utseendet med saken å gjøre, tenker du at menn kun tiltrekkes av kvinner som ser ut på en bestemt måte? Hold deg unna, er mitt råd. Det blir bare drama og knuste hjerter. 7
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #6 Skrevet 29. oktober 2023 Jeg har vært sammen med både høye og lave menn. Både blonde og svarthårede. En av dem var elektriker, en av dem var aksjemegler. Eks'er er sjelden hverandres kloner altså 😉 Jeg tenker at du lar være med å flørte med en opptatt fyr. Han har jo vist deg akkurat hvor useriøst han tar det å være i et forhold.... Anonymkode: b06b0...9e7 2
NiceOrNothing Skrevet 29. oktober 2023 #7 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Vi har blitt bittelitt kjent allerede gjennom studier, og jeg merker at jeg er ekstremt tiltrukket av han allerede. De få gangene vi har sittet ved siden av hverandre har det vært flørting mellom oss to. Jeg merker også at han har en tendens til å stirre på meg uten at jeg er klar over det, så jeg føler jo at det er gjensidig. Greia er at jeg fant han på sosiale medier, og der viser det seg at han har bilder sammen med kjæresten sin. Jeg ble så sjokkert, men skjønte jo at det ga mening ettersom hvor fin han er, samt hvor sjarmerende han virker. Jeg har ikke lyst til å virke påtrengende lenger nå jeg vet at han er opptatt, men han flørter fremdeles med meg? I tillegg, ligner ikke kjæresten hans på meg i det hele tatt. Hun er blond med blå øyner. Jeg er selv mørk med krøller. Jeg har ikke lyst til å være noens hemmelighet, eller holde på med noen som har en dame, men jeg føler jo også at jeg fremdeles vil ha han. Dette er ikke en sunn tanke å ha, men jeg blir sugd inn hver gang jeg ser han i forelesninger, og kjemien og sommerfuglene er der. Anonymkode: a790d...278 Tenk hvis du var hans kjæreste , hadde du likt at han flørtet med andre enn deg? Hadde lagt bånd på meg selv hvis jeg var deg, å evnt ventet til han var en fri mann. 1 1
Daria Skrevet 29. oktober 2023 #8 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Jeg merker også at han har en tendens til å stirre på meg uten at jeg er klar over det, så jeg føler jo at det er gjensidig. Hvordan merker du ting du ikke er klar over...? Noen er mer naturlig flørtende enn andre uten at det betyr noe, og at du er tiltrukket av ham vil også gjøre deg mer tilbøyelig til å både legge merke til og overtolke all oppmerksomhet du får fra ham. At du ser annerledes ut enn kjæresten hans har uansett ingenting å si. 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #9 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Vi har blitt bittelitt kjent allerede gjennom studier, og jeg merker at jeg er ekstremt tiltrukket av han allerede. De få gangene vi har sittet ved siden av hverandre har det vært flørting mellom oss to. Jeg merker også at han har en tendens til å stirre på meg uten at jeg er klar over det, så jeg føler jo at det er gjensidig. Greia er at jeg fant han på sosiale medier, og der viser det seg at han har bilder sammen med kjæresten sin. Jeg ble så sjokkert, men skjønte jo at det ga mening ettersom hvor fin han er, samt hvor sjarmerende han virker. Jeg har ikke lyst til å virke påtrengende lenger nå jeg vet at han er opptatt, men han flørter fremdeles med meg? I tillegg, ligner ikke kjæresten hans på meg i det hele tatt. Hun er blond med blå øyner. Jeg er selv mørk med krøller. Jeg har ikke lyst til å være noens hemmelighet, eller holde på med noen som har en dame, men jeg føler jo også at jeg fremdeles vil ha han. Dette er ikke en sunn tanke å ha, men jeg blir sugd inn hver gang jeg ser han i forelesninger, og kjemien og sommerfuglene er der. Anonymkode: a790d...278 Du er en søppel jente, påtrengende og desperat. Ikke saboter forhold til noen. Shame on you Anonymkode: 5031e...917 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #10 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du er en søppel jente, påtrengende og desperat. Ikke saboter forhold til noen. Shame on you Anonymkode: 5031e...917 tja, i så fall er han en søppelfyr som driter i det han har for å flørte med andre... Det går liksom begge veier - og TS sier hun ikke er ute etter å ødelegge men vil ha råd på veien videre. Det er ikke akkurat å sabotere et forhold. Så om noen bør ta turen innom skammekroken er det mer deg enn TS egentlig.. Anonymkode: c4e51...081
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #11 Skrevet 29. oktober 2023 Han har kjæreste. Det er nok å vite. Anonymkode: 80505...0b5 1 2
Kullsyrevann Skrevet 29. oktober 2023 #12 Skrevet 29. oktober 2023 Studenter har en tendens til å kikke etter andre alternativer fordi poolen er såpass stor. Spesielt hvis de har en kjæreste fra før de begynte å studere. Mange vil starte på nytt, om det så er bevisst eller ikke. Er dere førsteårsstudenter? Vent å se om han dumper dama (eller om hun dumper han). Før det lar du han være i fred. Det kan godt hende han syns du er pen og sjarmerende, men at han betrakter deg på avstand. Litt som å gå forbi godtehylla på butikken og godta at i dag blir det ikke sjokolade. Det er ikke alle menn som har intensjoner om å være utro. Mannlige studenter er noen kåte beist. Plutselig er de omgitt av damer i alle størrelser og fasonger uten at de trenger å anstrenge seg. Det er fort gjort å begynne å flakke med blikket. Rotet med folk på studiet selv, men de var single selvfølgelig. Mange oppdager at de liker mye forskjellig eller nye ting når de blir studenter. Husk at mange kan komme fra små plasser og vært omgitt av de samme menneskene hele livet. Er han rett fra vgs er han nok veldig grønn og uerfaren (selv om han har dame). IKKE oppmuntre han. Ikke bli fokusert på han. Du er student for pokker, det er så innmari mange fisk i havet at du aner det ikke.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #13 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): tja, i så fall er han en søppelfyr som driter i det han har for å flørte med andre... Det går liksom begge veier - og TS sier hun ikke er ute etter å ødelegge men vil ha råd på veien videre. Det er ikke akkurat å sabotere et forhold. Så om noen bør ta turen innom skammekroken er det mer deg enn TS egentlig.. Anonymkode: c4e51...081 Råd,!!!!!!!!!!!!! Hun sier at han har kjæreste, han flørter henne, da må hun bare fortelle han at det ikke er greit for en som har kjæreste. Hun vil ha råd hvordan hun kan ødelegge dette forholdet gradvis!!!!!! Anonymkode: 5031e...917
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå