AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #1 Skrevet 29. oktober 2023 Jeg og en kvinne har på en måte kommet til en tone som skal føre oss til et forhold, men problemet her er vel at dette er samme kvinnen som avvist meg da vi begge var 23. Nå derimot er hun stikk det motsatte, legger til at vi begge er i 30 årene. det å komme i forhold krever arbeid også arbeid med å beholde forholdet, stress vil det nok bli, men hvorfor skulle jeg gå gjennom all den driten og ikke minst kanskje miste muligheten ved å få egne barn? Det jeg føler her at jeg ble avvist da hun var på sitt beste, men nå er hun ikke det og det ikke bare et utsagn, det stemmer jo, hun ser jo ikke ut som hun gjorde. Det betyr at andre fikk gule bananer, men når bananen blir brun, får jeg den?. Jeg har også i tankene med å gifte meg i Filippinene , og ser på det som beste alternativet per nå, noen tanker om dette? Anonymkode: 26a9c...4e9
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #2 Skrevet 29. oktober 2023 Det virker hvert fall som om du nærer såpass mye negative, kalde og kyniske følelser for denne kvinnen at du virkelig bør avslutte det. Du fremstår rett og slett sint på henne. Anonymkode: 9bae6...23d 17 8
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #3 Skrevet 29. oktober 2023 Just now, AnonymBruker said: Det virker hvert fall som om du nærer såpass mye negative, kalde og kyniske følelser for denne kvinnen at du virkelig bør avslutte det. Du fremstår rett og slett sint på henne. Anonymkode: 9bae6...23d Han sier noe der dessverre , gul grønne bananer til andre og brune bananer til han. Hun verdsetter ikke han Anonymkode: 78dcf...ad2 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #4 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): og ser på det som beste alternativet per nå, noen tanker om dette? Nei da så. Du har jo det beste alternativet klart. Hvorfor lagde du innlegget? Anonymkode: 8d3f1...db9 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #5 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Han sier noe der dessverre , gul grønne bananer til andre og brune bananer til han. Hun verdsetter ikke han Anonymkode: 78dcf...ad2 100 % innafor av ham å avvise en som har avvist ham tidligere. Men dumt hvis det bare er stoltheten hans som står i veien, og de ellers er en bra match. Det å kalle kvinner over 30 år for brune bananer forteller meg imidlertid såpass mye at TS helst bør forbli singel. Skremmende med menn som innehar en så voldsom aggressivitet mot kvinner. Anonymkode: 9bae6...23d 7 1 7
Crazydoglady Skrevet 29. oktober 2023 #6 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg og en kvinne har på en måte kommet til en tone som skal føre oss til et forhold, men problemet her er vel at dette er samme kvinnen som avvist meg da vi begge var 23. Nå derimot er hun stikk det motsatte, legger til at vi begge er i 30 årene. det å komme i forhold krever arbeid også arbeid med å beholde forholdet, stress vil det nok bli, men hvorfor skulle jeg gå gjennom all den driten og ikke minst kanskje miste muligheten ved å få egne barn? Det jeg føler her at jeg ble avvist da hun var på sitt beste, men nå er hun ikke det og det ikke bare et utsagn, det stemmer jo, hun ser jo ikke ut som hun gjorde. Det betyr at andre fikk gule bananer, men når bananen blir brun, får jeg den?. Jeg har også i tankene med å gifte meg i Filippinene , og ser på det som beste alternativet per nå, noen tanker om dette? Anonymkode: 26a9c...4e9 Kanskje du har endret deg til det bedre, slik at hun nå ser deg? Eller kanskje hun har opplevd så mye dritt at hun har mistet troen på seg selv og sin verdi og derfor nå vurderer ett forhold med en som deg? Du blir jo også eldre så evt "kvalitetstap" er vell likt for begge. Uansett så er vell det revnende likegyldig, og det eneste spørsmålet som betyr noe er hvorfor du er med noen som du åpenbart egentlig ikke ønsker å være med. Dere har garantert ikke funnet den tonen du tror, for hadde dere det så hadde du ikke hatt noe av denne tvilen eller disse rare tankene. Det er jo nå i starten det skal være utelukkende spennende og euforisk. Om det ikke kjennes bra nå en gang så kommer det garantert ikke til å vare, og det kommer ikke til å føles bedre, og alle fornuftige mennesker med respekt for seg selv og egen tid osv hadde gått videre uten å se seg tilbake. Hvor gammel sa du at du var? 4 1 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #7 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg og en kvinne har på en måte kommet til en tone som skal føre oss til et forhold, men problemet her er vel at dette er samme kvinnen som avvist meg da vi begge var 23. Nå derimot er hun stikk det motsatte, legger til at vi begge er i 30 årene. det å komme i forhold krever arbeid også arbeid med å beholde forholdet, stress vil det nok bli, men hvorfor skulle jeg gå gjennom all den driten og ikke minst kanskje miste muligheten ved å få egne barn? Det jeg føler her at jeg ble avvist da hun var på sitt beste, men nå er hun ikke det og det ikke bare et utsagn, det stemmer jo, hun ser jo ikke ut som hun gjorde. Det betyr at andre fikk gule bananer, men når bananen blir brun, får jeg den?. Jeg har også i tankene med å gifte meg i Filippinene , og ser på det som beste alternativet per nå, noen tanker om dette? Anonymkode: 26a9c...4e9 Deg igjen?? Anonymkode: c9d35...44a 4 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #8 Skrevet 29. oktober 2023 Dersom du elsket denne kvinnen ville du ikke hatt slike tanker. Du er i 30-årene, mao burde du virkelig begynne å tenke på å finne den du skal dele livet med og få barn med. Du har IKKE tid å kaste bort på forhold med mennesker du ikke virkelig elsker. Du bør absolutt slå opp asap og søke videre. Om det er i Norge eller Filippinene spiller ingen rolle, men ikke bruk tid på andre enn de som potensielt er den virkelig store kjærligheten. Og la kjæresten din få muligheten til det samme. For en annen mann er hun en fantastisk perfekt banan, og du bør la henne finne han. Anonymkode: d8433...4bf 4
Blåjojo Skrevet 29. oktober 2023 #9 Skrevet 29. oktober 2023 Regner med at du også har noen brune flekker, så sånn sett tror jeg du stiller ganske likt med henne. Det som er problemet er at du er fortsatt bitter fordi du ble dumpet og dermed ikke ser det som er positivt med henne. Så for dere begges del bør du nok avslutte dette og heller søke andre plasser. 8
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #10 Skrevet 29. oktober 2023 1 hour ago, Crazydoglady said: Kanskje du har endret deg til det bedre, slik at hun nå ser deg? Eller kanskje hun har opplevd så mye dritt at hun har mistet troen på seg selv og sin verdi og derfor nå vurderer ett forhold med en som deg? Du blir jo også eldre så evt "kvalitetstap" er vell likt for begge. Uansett så er vell det revnende likegyldig, og det eneste spørsmålet som betyr noe er hvorfor du er med noen som du åpenbart egentlig ikke ønsker å være med. Dere har garantert ikke funnet den tonen du tror, for hadde dere det så hadde du ikke hatt noe av denne tvilen eller disse rare tankene. Det er jo nå i starten det skal være utelukkende spennende og euforisk. Om det ikke kjennes bra nå en gang så kommer det garantert ikke til å vare, og det kommer ikke til å føles bedre, og alle fornuftige mennesker med respekt for seg selv og egen tid osv hadde gått videre uten å se seg tilbake. Hvor gammel sa du at du var? Sa aldri at jeg har holdt meg ung, men snakket mest om motivasjonen for å avvise meg så ta kontakt igjen handlet jo om at hun var i primen og den tiden fortjente noen andre, her og nå fortjener jeg fordi ingen andre vil ha, det er jo oppskriften på håpløst forhold. Hvorfor skal det være slik at jeg må knulle på ei råtten kvinne bare fordi hun ikke finner noen som vil ha forhold med henne, har skjønt for lengst at dette forumet heter KVINNEguiden, men for guds skyld vær litt nøytrale fremfor andre mennesker som benytter seg av den Ts Anonymkode: 26a9c...4e9
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #11 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Sa aldri at jeg har holdt meg ung, men snakket mest om motivasjonen for å avvise meg så ta kontakt igjen handlet jo om at hun var i primen og den tiden fortjente noen andre, her og nå fortjener jeg fordi ingen andre vil ha, det er jo oppskriften på håpløst forhold. Hvorfor skal det være slik at jeg må knulle på ei råtten kvinne bare fordi hun ikke finner noen som vil ha forhold med henne, har skjønt for lengst at dette forumet heter KVINNEguiden, men for guds skyld vær litt nøytrale fremfor andre mennesker som benytter seg av den Ts Anonymkode: 26a9c...4e9 Hvorfor du "må knulle på ei råtten kvinne"?? Du høres rett og slett psykisk syk ut 😵💫 Skaff deg hjelp! Anonymkode: 9bae6...23d 10 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #12 Skrevet 29. oktober 2023 Så lenge du forstår at den filipinske bananen bare er interessert i deg pga den høyere levestandarden du kan tilby så er vel det beste alternativ ja. Anonymkode: e630b...fd3 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #13 Skrevet 29. oktober 2023 Er du en person som i årevis har gått med en hevnfantasi i hodet rundt ei som avslo deg for mange år siden, kanskje så mye som 10 år siden(!)? Alltid samme regle. Anonymkode: a387f...3d2 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #14 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Sa aldri at jeg har holdt meg ung, men snakket mest om motivasjonen for å avvise meg så ta kontakt igjen handlet jo om at hun var i primen og den tiden fortjente noen andre, her og nå fortjener jeg fordi ingen andre vil ha, det er jo oppskriften på håpløst forhold. Hvorfor skal det være slik at jeg må knulle på ei råtten kvinne bare fordi hun ikke finner noen som vil ha forhold med henne, har skjønt for lengst at dette forumet heter KVINNEguiden, men for guds skyld vær litt nøytrale fremfor andre mennesker som benytter seg av den Ts Anonymkode: 26a9c...4e9 Hun er ikke råtten. Er du? Isåfall burde du dra til legen å sjekke det ut, høres usunnt ut. Anonymkode: a387f...3d2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #15 Skrevet 29. oktober 2023 Nå tror jeg du er et troll. Hvis ikke hadde jeg anbefalt deg å la denne kvinnen få lese denne tråden. Er sikker på at du ville bli kvitt problemet ditt ganske raskt da 😊 Anonymkode: 8a710...c31 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #16 Skrevet 29. oktober 2023 Det er jo helt vanlig at når kvinner blir 30 og vil ha et forhold så er de nødt til å jekke seg ned og akseptere enn mann lik de som de har valgt vekk frem til nå. En mann på sitt eget nivå. Rett og slett fordi de til syvende og sist innser at de mennene som de er seksuelt tiltrukket av og får ligge med ikke ønsker de til et forhold fordi hun ikke er bra nok. Klassisk kvinneproblem, likevell ryker alle på samme smell. Anonymkode: 41971...8ab
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #17 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo helt vanlig at når kvinner blir 30 og vil ha et forhold så er de nødt til å jekke seg ned og akseptere enn mann lik de som de har valgt vekk frem til nå. En mann på sitt eget nivå. Rett og slett fordi de til syvende og sist innser at de mennene som de er seksuelt tiltrukket av og får ligge med ikke ønsker de til et forhold fordi hun ikke er bra nok. Klassisk kvinneproblem, likevell ryker alle på samme smell. Anonymkode: 41971...8ab Tror det er omvendt. Når kvinner er 30 + har de met makt og mer velutvikla kritisk sans, og da velger de ofte bedre menn. Anonymkode: d2abd...561 3 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #18 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det å kalle kvinner over 30 år for brune bananer forteller meg imidlertid såpass mye at TS helst bør forbli singel. Skremmende med menn som innehar en så voldsom aggressivitet mot kvinner. Anonymkode: 9bae6...23d Hvis det er «voldsom aggressivitet» så tror jeg at nærmere alle kvinner på KG er voldsomt aggressive. Eller mener du heller nedlatende og ufint? For det er jeg helt uenig i. Anonymkode: 529c4...fab 1
Spiren Skrevet 29. oktober 2023 #19 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Sa aldri at jeg har holdt meg ung, men snakket mest om motivasjonen for å avvise meg så ta kontakt igjen handlet jo om at hun var i primen og den tiden fortjente noen andre, her og nå fortjener jeg fordi ingen andre vil ha, det er jo oppskriften på håpløst forhold. Hvorfor skal det være slik at jeg må knulle på ei råtten kvinne bare fordi hun ikke finner noen som vil ha forhold med henne, har skjønt for lengst at dette forumet heter KVINNEguiden, men for guds skyld vær litt nøytrale fremfor andre mennesker som benytter seg av den Ts Anonymkode: 26a9c...4e9 Jeg tror at du rett og slett er for god for oss kvinner. Og burde ikke nedverdige deg selv med å ligge med noen av oss. Avstå helt. Som guden du er 😉 Så vi virkelig kjenner på savnet og gråter oss i søvn over å ikke få deg eller likesinnede. Jeg gir meg nå. Dette tapet blir for sårt. 7
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #20 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg og en kvinne har på en måte kommet til en tone som skal føre oss til et forhold, men problemet her er vel at dette er samme kvinnen som avvist meg da vi begge var 23. Nå derimot er hun stikk det motsatte, legger til at vi begge er i 30 årene. det å komme i forhold krever arbeid også arbeid med å beholde forholdet, stress vil det nok bli, men hvorfor skulle jeg gå gjennom all den driten og ikke minst kanskje miste muligheten ved å få egne barn? Det jeg føler her at jeg ble avvist da hun var på sitt beste, men nå er hun ikke det og det ikke bare et utsagn, det stemmer jo, hun ser jo ikke ut som hun gjorde. Det betyr at andre fikk gule bananer, men når bananen blir brun, får jeg den?. Jeg har også i tankene med å gifte meg i Filippinene , og ser på det som beste alternativet per nå, noen tanker om dette? Anonymkode: 26a9c...4e9 Troll Anonymkode: 2fb87...fa6 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå