AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #1 Del Skrevet 29. oktober 2023 Har i noen uker reagert på at tannkremer svir i munnen ved tannpuss. Ser tungen er noe rød et sted og har to små blemmer på tungen. Jeg tror ikke at det er munnskold, da jeg var veldig plaget med dette da jeg var barn. Har aldri hatt det på tungen før. Spiste middag som jeg syntes var veldig sterk (sved i munnen). Den var ikke sterk i følge de andre. Nå svir det i hele munnen og på leppene. Ikke har jeg belegg i munnen. Vet jeg har noe lavt jern i kroppen, men tar tilskudd av det og B12. Har vært plaget med det i mange år, men aldri opplevd sårhet i munnen. Noen gode råd? 😇 Anonymkode: b7efa...f1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #2 Del Skrevet 29. oktober 2023 Kan være at du ikke tåler f.eks sls (såpestoff) i tannkremen, slik at du bør prøve en tannkrem uten dette. Zendium er et alternativ. Ellers er både sink og d vitamin noe du kan se på. Anonymkode: 29fee...295 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #3 Del Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ellers er både sink og d vitamin noe du kan se på. Hvordan ser man på sink? Anonymkode: e4b37...d7f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #4 Del Skrevet 30. oktober 2023 Jeg har oral lichen planus i munnen. Det er ganske vanlig hos voksne kvinner. Anonymkode: 098fd...0d1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 30. oktober 2023 #5 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har oral lichen planus i munnen. Det er ganske vanlig hos voksne kvinner. Anonymkode: 098fd...0d1 Det er vanlig hos menn også men det vanlige er å ikke ha plager pga det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #6 Del Skrevet 30. oktober 2023 11 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan ser man på sink? Anonymkode: e4b37...d7f Man vurderer det som en mulighet som årsak..Figure of speach. Anonymkode: 29fee...295 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #7 Del Skrevet 30. oktober 2023 Jeg får sår i munnen av visse typer tannkrem. Har ikke klart å finne ut hva det er jeg reagerer på, så har prøvd meg gjennom de forskjellige merkene og vet nå hvem som er grei. Reagarer mest på Zendium og Aquafresh, men Solidox og Colgate, de vanlige typene er greie. Anonymkode: 6e49f...877 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå