Oktoberknøttet Skrevet 29. oktober 2023 #1 Skrevet 29. oktober 2023 hvor man kan legge inn papirbøker sånn at man har en oversikt uten å måtte lete gjennom bokhyllene? Kunne vært kjekt så man slipper å kjøpe samme bok flere ganger fordi man ikke husker at man har den…🙈😂
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #2 Skrevet 30. oktober 2023 Hvorfor skulle man trenge en spesifikk app for dette ...? Man kan jo bare skrive ned boktitlene i et vanlig tekstdokument og sortere dem alfabetisk etter navn; vil man ta med forfatterens navn og eventuelt utgivelsesår, kan man for eksempel bruke et Excel-dokument til å sortere dette, og skrive det ut som en HTML-fil som man kan legge ut på nett - da har man det tilgjengelig over alt. Anonymkode: 88ea6...838 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #3 Skrevet 1. november 2023 Du kan bruke "goodreads" app og lag en egen mappe med bøker du har. Anonymkode: 9c0d3...25a
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #4 Skrevet 1. november 2023 Bokelskere.no 😍 Anonymkode: 62438...c03 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #5 Skrevet 1. november 2023 Ja, det gjør det! CLZ Books! Ditt eget bibliotek 👌 De sorteres alfabetisk, og du lager egne «samlinger». Jeg har f.eks «kokebøker» og «barne- og ungdomsbøker» i tillegg til de vanlige. Du scanner isbn-koden, og så legges den til med den informasjonen som andre tidligere har lagt inn på boka. Jeg synes den er kjempepraktisk, og når noen spør meg om en bok kan jeg bare søke den opp i appen for å se om jeg har den fra før. Det var faktisk Erna Solberg som tipset om denne appen i et intervju, da hun hadde så uhorvelig mye bøker. Koster noen kroner i året, forresten. Anonymkode: 36f7a...6ef
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #6 Skrevet 4. november 2023 Ja, det finnes flere apper som kan hjelpe deg med å organisere og holde oversikt over papirbøkene dine! Noen populære apper for dette formålet er "Goodreads", "LibraryThing" og "Book Catalogue". Du kan legge inn bøkene dine i appen ved å skanne strekkoden eller søke etter tittelen. Deretter vil du ha en praktisk oversikt over bøkene dine, slik at du unngår å kjøpe duplikater. Lykke til med organiseringen av bokhyllene dine! 📚😄 Anonymkode: b2c7a...8a7
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #7 Skrevet 4. november 2023 AnonymBruker skrev (På 30.10.2023 den 2.22): Hvorfor skulle man trenge en spesifikk app for dette ...? Man kan jo bare skrive ned boktitlene i et vanlig tekstdokument og sortere dem alfabetisk etter navn; vil man ta med forfatterens navn og eventuelt utgivelsesår, kan man for eksempel bruke et Excel-dokument til å sortere dette, og skrive det ut som en HTML-fil som man kan legge ut på nett - da har man det tilgjengelig over alt. Anonymkode: 88ea6...838 Du kan da like godt lagre excel-filen på nett. Hvorfor lagre det som en html fil? Anonymkode: eedc1...a2c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå