AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #1 Skrevet 29. oktober 2023 Jeg hadde min første mensdag 13 oktober altså over 2 uker siden. (Jeg har en 3,5 uke syklus) eller ca på 23 dager mellom. Aldri 4 uker. Jeg hadde ubeskyttet sex 10 dager etter, altså 23 oktober, det vil si omtrent i tiden jeg har EL. Nå idag har jeg så murringer nederst i magen. Hva kan dette skyldes? Håper noen vet... Anonymkode: 927e8...0ed
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #2 Skrevet 29. oktober 2023 Det kan skyldes graviditet, sykdom eller ingenting. Ta en test eller dra til legen. Anonymkode: 8520a...e81
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #3 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det kan skyldes graviditet, sykdom eller ingenting. Ta en test eller dra til legen. Anonymkode: 8520a...e81 Gikk litt over nå. Men det var ned ved livmoren, så iallefall ikke luft i magen. Jeg har ingen spotting men det har jeg aldri hatt med mine ro forrige graviditeter heller. Anonymkode: 927e8...0ed
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #4 Skrevet 29. oktober 2023 25 minutter siden, AnonymBruker said: Gikk litt over nå. Men det var ned ved livmoren, så iallefall ikke luft i magen. Jeg har ingen spotting men det har jeg aldri hatt med mine ro forrige graviditeter heller. Anonymkode: 927e8...0ed Det kan ha vært luft, jo. Anonymkode: 8520a...e81
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #5 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det kan ha vært luft, jo. Anonymkode: 8520a...e81 Helt nederst i magen? Dette er murringer, akkurat som dagen før jeg får mensen. Anonymkode: 927e8...0ed
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #6 Skrevet 29. oktober 2023 Det kan godt være både svangerskap og ingenting. Kun en måte å finne det ut på. Anonymkode: 19d78...d32
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #7 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det kan godt være både svangerskap og ingenting. Kun en måte å finne det ut på. Anonymkode: 19d78...d32 Kjenner nå at det gjør så vondt, murrer så intenst. Det gjør vel ikke det om egget slippes? Jeg håper ikke jeg er gravid! ❤️🙈 Anonymkode: 927e8...0ed
Sofakona Skrevet 29. oktober 2023 #8 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kjenner nå at det gjør så vondt, murrer så intenst. Det gjør vel ikke det om egget slippes? Jeg håper ikke jeg er gravid! ❤️🙈 Anonymkode: 927e8...0ed Så du vet egentlig ikke når du hadde eggløsning? Du skriver at du tror du hadde eggløsning 10 dager siden...da har egget sluppet for 10 dager siden...murring I sp mange dager høres ut som det er noe med magen din. Bruket du ikke prevensjon?
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #9 Skrevet 29. oktober 2023 Sofakona skrev (15 minutter siden): Så du vet egentlig ikke når du hadde eggløsning? Du skriver at du tror du hadde eggløsning 10 dager siden...da har egget sluppet for 10 dager siden...murring I sp mange dager høres ut som det er noe med magen din. Bruket du ikke prevensjon? Jeg pleier å ha EL rundt 12 dager etter første mens dag, men kan også skje litt før. Her hadde jeg sex med han den 10'ene dagen etter første mensdag. Jeg har ikke helt styring på el desverre. Men har ikke kjent denne murringen så sent i syklus, og om jeg får mensen imorra blir der å helt feil. Så jeg aner hvorfor det gjør så vondt nå. Har dobbeltsjekket kalenderen og min første mensdag var 13 oktober. Jeg har brukt cerazette hele tiden men har gått over på nytt merke to uker før dette. Med muligens brukerfeil av meg🥺 Anonymkode: 927e8...0ed
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #10 Skrevet 30. oktober 2023 Jeg får ta en tidlig test.... murrer idag også men ikke like mye. Er redd det kan være at egget fester seg? Anonymkode: 927e8...0ed
Sofakona Skrevet 30. oktober 2023 #11 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg får ta en tidlig test.... murrer idag også men ikke like mye. Er redd det kan være at egget fester seg? Anonymkode: 927e8...0ed Om du har byttet p piller kan det være at magen din ikke er helt vant til det pluss hormoner. Murring kan være alt mulig rart..men det er bare vente å ta test...og begynne å bruke kondom..husk p piller et ikke 100 prosent sikkert
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #12 Skrevet 30. oktober 2023 Sofakona skrev (1 time siden): Om du har byttet p piller kan det være at magen din ikke er helt vant til det pluss hormoner. Murring kan være alt mulig rart..men det er bare vente å ta test...og begynne å bruke kondom..husk p piller et ikke 100 prosent sikkert Jeg har ikke fått startet på de nye pillene så kan ikke være det heller. Føler neg så dårlig mot han nå om jeg faktisk er gravid😌 Jeg burde tatt angrepillen, men det gjorde jeg ikke. Om jeg er gravid så vil jeg ha vansker med å fjerne det. Anonymkode: 927e8...0ed
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #13 Skrevet 30. oktober 2023 18 hours ago, AnonymBruker said: Jeg pleier å ha EL rundt 12 dager etter første mens dag, men kan også skje litt før. Her hadde jeg sex med han den 10'ene dagen etter første mensdag. Jeg har ikke helt styring på el desverre. Men har ikke kjent denne murringen så sent i syklus, og om jeg får mensen imorra blir der å helt feil. Så jeg aner hvorfor det gjør så vondt nå. Har dobbeltsjekket kalenderen og min første mensdag var 13 oktober. Jeg har brukt cerazette hele tiden men har gått over på nytt merke to uker før dette. Med muligens brukerfeil av meg🥺 Anonymkode: 927e8...0ed 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har ikke fått startet på de nye pillene så kan ikke være det heller. Føler neg så dårlig mot han nå om jeg faktisk er gravid😌 Jeg burde tatt angrepillen, men det gjorde jeg ikke. Om jeg er gravid så vil jeg ha vansker med å fjerne det. Anonymkode: 927e8...0ed Hæ? Anonymkode: 8520a...e81
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #14 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Hæ? Anonymkode: 8520a...e81 Jeg var i overgang av bytting av piller om du nå forstår bedre. Anonymkode: 927e8...0ed
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #15 Skrevet 2. november 2023 Fortsatt ikke fått. Jeg må nok ta test... kan den vises noen dager før ventet mens? Anonymkode: 927e8...0ed
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #16 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fortsatt ikke fått. Jeg må nok ta test... kan den vises noen dager før ventet mens? Anonymkode: 927e8...0ed Fortsatt ikke fått mensen mener du? Du skriver jo at det er noen dager til forventet mens, så det er jo ikke så veldig rart Det er mulig å få positivt resultat før forventet mens, men det er jo ikke akkurat noe å stresse med når mensen fortsatt ikke er uteblitt. Anonymkode: 19d78...d32
Sofakona Skrevet 2. november 2023 #17 Skrevet 2. november 2023 Så du har ikke begynt på nye p piller? Når tok du de gamle sist? 1 uke siden? 3 uker? Brukte dere ikke kondom?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #18 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fortsatt ikke fått mensen mener du? Du skriver jo at det er noen dager til forventet mens, så det er jo ikke så veldig rart Det er mulig å få positivt resultat før forventet mens, men det er jo ikke akkurat noe å stresse med når mensen fortsatt ikke er uteblitt. Anonymkode: 19d78...d32 Har bare en sterk følelse på det... Sofakona skrev (8 minutter siden): Så du har ikke begynt på nye p piller? Når tok du de gamle sist? 1 uke siden? 3 uker? Brukte dere ikke kondom? Skal ha hormonspiral. Men han kom veldig fort sist og nei, vi brukte ikke kondom. Kan det gi utslag om han kom mye? Det var nokså mye🙈 Anonymkode: 927e8...0ed
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #19 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har bare en sterk følelse på det... Skal ha hormonspiral. Men han kom veldig fort sist og nei, vi brukte ikke kondom. Kan det gi utslag om han kom mye? Det var nokså mye🙈 Anonymkode: 927e8...0ed Uh Anonymkode: a6cda...92e
Sofakona Skrevet 2. november 2023 #20 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har bare en sterk følelse på det... Skal ha hormonspiral. Men han kom veldig fort sist og nei, vi brukte ikke kondom. Kan det gi utslag om han kom mye? Det var nokså mye🙈 Anonymkode: 927e8...0ed Det trengs bare 1 sædcelle for bli gravid så ja om du hadde eggløsning rundt der kan du bli gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå