Gå til innhold

The well eller Farris spa? (40-års gave)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker å gi spahelg-date i 40-års gave til min mann. Ser at begge plasser har pakker for 2, som inneholder overnatting, frukost, inngang til spa, 4-retters middag.

Aldri vært noen av plassene. Det er 1.5 timer for oss å kjøre til Farris spa, 2.5 time til The Well. 

hva anbefaler dere? Bør vi booke behandling i tillegg, eller nok å vandre rundt i spa på egenhånd? 

Anonymkode: 33551...a1f

Skrevet

Jeg har bare vært på the well, så kanskje ikke så relevant hva jeg mener.. Men jeg elsker stedet🤩 For meg er det nok bare å vandre rundt. Deilig mat på restauranten og fine rom❤️

Anonymkode: f4a08...85c

Skrevet

Ts her, Takk! Høres digg ut..

Andre som har vært på Farris? 

Skrevet

Jeg bor 30 min unna farris,  så blir ofte til at vi reiser dit. Men i forhold til The Well, blir det smått. Ville absolutt anbefalt The Well. Det er så pass mange badstue-ritualer/ afgusser der at jeg ikke trenger noen behandling 

Anonymkode: 573d5...5e3

Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Ts her, Takk! Høres digg ut..

Andre som har vært på Farris? 

Jeg har vært på Farris og jeg var fornøyd. Har ikke vært på the Well så har ikke sammenligningsgrunnlag sånn sett.....

Skrevet

Har din mann faktisk lyst på en spa-helg i 40-årsgave? 

Anonymkode: 86a04...dd9

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet

Vært på begge. Foretrekker The Well. Farris er alt for lite for min smak. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Tenker å gi spahelg-date i 40-års gave til min mann. Ser at begge plasser har pakker for 2, som inneholder overnatting, frukost, inngang til spa, 4-retters middag.

Aldri vært noen av plassene. Det er 1.5 timer for oss å kjøre til Farris spa, 2.5 time til The Well. 

hva anbefaler dere? Bør vi booke behandling i tillegg, eller nok å vandre rundt i spa på egenhånd? 

Farris Bad er fint, men The Well er i en helt annen liga. The Well er flere ganger større, har mye flere typer saunaer, dusjer og bad, og man kan være naken over alt, hvilket virkelig er prikken over i'en på opplevelsen(anbefaler på det sterkeste å droppe badetøy, hvis du tør).

Ulempen med TW er at det ligger midt i skogen. Ikke det at man trenger noe mer enn det tilbudet som er i spaet og på hotellet for å ha det helt topp et par dager, men hvis man vil ut og lufte seg litt, ligger Farris bad mer sentralt, med gangavstand til Larvik sentrum og en rekke restauranter, barer, kino og kulturtilbud.

Behandlinger er flott hvis man liker det, men mindre aktuelt på TW hvor det er så stort tilbud av andre opplevelser. Ikke noe problem å være 10 timer på TW uten å kjede seg, men 3-4 timer på Farris Bad er kanskje nok til at man har vært gjennom det meste, og da er det fint å supplere med en deilig behandling.

• Liker 2
Skrevet

Farris bad🤩 

Gode behandlinger/spa, god mat, pene rom

Anonymkode: 12877...256

Skrevet

Begge er fine. Men jeg holder en knapp på TW. Mye mer å velge i. Og det å droppe badetøyet gjør opplevelsen enda bedre. 

Men Farris er også fint. 

Anonymkode: 75e6a...8e6

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har din mann faktisk lyst på en spa-helg i 40-årsgave? 

Anonymkode: 86a04...dd9

Haha lukter litt å gi seg selv en gave fordekt som gave til partneren her ja...

Next up: Dra å se fotballkamp på Old Trafford, eller på fluefiske tur i Suldalslågen som 40 års gave til kona?

Anonymkode: 9c563...a04

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

samtlige jeg kjenner som har vært på the Well har hatt sex rundt om i anlegget. For meg, er TW en klamydiakoker... 

Anonymkode: 3b556...d1a

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

samtlige jeg kjenner som har vært på the Well har hatt sex rundt om i anlegget. For meg, er TW en klamydiakoker... 

Og slike innlegg kommer alltid i tråder om TW. Som oftest av folk som aldri har vært på TW. Det er mye fordommer. Men lite sex der ute. 

Jeg har aldri opplevd sexuel atferd av noen der og liker stedet veldig godt. 

Anonymkode: 75e6a...8e6

• Liker 2
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er greia med å svartmale TW??? Det er ett høyt klasses spaanlegg. SLUTT OPP.

Alt er profesjonelt der. Det verste er at de hva TW gjør, er HELT FUCKINGS NORMALT i europa... Nordmenn begynner å ligne på amerikanere. Redde for alt som er NATURLIG NAKENHET. 

Anonymkode: 385d6...6db

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...