Gå til innhold

P-sprøyta

Fremhevede innlegg

Gjest -eline-
Skrevet

Har ei venninne som måtte slutte på p-sprøyta etter et år fordi det begynte å vokse cyster på livmoren hennes, noe som visstnok gjorde sinnsykt vondt og hun måtte gjennom en operasjon. Fram til dette skjedde så var hun veldig fornøyd med p-sprøyta som prevansjon.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok p-sprøyta for første og siste gang for 2-3 år siden. Fikk bivirkninger som store humørsvingninger og vektøking (mange kg). Anbefaler det ikke selv, men har ei venninne som er veldig fornøyd med denne type prevensjon. Når det kommer til leger jeg har snakket med, så er ikke p-sprøyta å anbefale.

Det positive med den var at menstrasjonen forsvant, og at jeg ikke ble gravid.

Skrevet

Hei

Jeg har en p sprøyte liggende i skuffa mi, som jeg egentlig skulle ha tatt denne mnd, men det har gått opp for meg at jeg legger på meg av den.

Jeg har gått på p-sprøyta i over 3 år.. og det er først nå som jeg har sluttet med den at jeg skjønner at det er pga p sprøyta jeg har lagt på meg de siste 3 årene. har lagt på meg minst 20-25 kg. har tatt av meg 13-15 kg av de kiloene nå, og vil ta av meg 10-15 kg til.

og sex lysta var svært svært liten. ble nesten aldri våt heller..

ja, det er fantastisk å slippe mensen, MEN ikke til enhver pris. det tok meg 3 år før jeg innså at det ikke var/er sunt for kroppen..

jeg anbefaler IKKE p sprøyta..

p piller er nok bedre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...