AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #1 Skrevet 29. oktober 2023 Hei. Er det andre enn meg som fortsatt i voksen alder er plaget av medfødt torticollis? Lurer på om noen har fått god behandling i voksen alder forutenom fysioterapi? Operasjon/ Botox? Blir veldig glad om andre i min situasjon kan/vil dele erfaringer. Anonymkode: 2f1ab...7f9 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #2 Skrevet 21. november 2023 Jeg sliter veldig med det, fortsatt ung men sliter med mye smerter. prøvd operasjon og fysioterapi uten noe særlig god effekt. går heldigvis botox som fungerer men det er kun om den blir satt rett inn i senen. også prøvd kiropraktor og litt akupunktur og syns det har fungert de gangene det låser seg helt til Anonymkode: 0718a...ea5
AnonymBruker Skrevet 21. november 2023 #3 Skrevet 21. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg sliter veldig med det, fortsatt ung men sliter med mye smerter. prøvd operasjon og fysioterapi uten noe særlig god effekt. går heldigvis botox som fungerer men det er kun om den blir satt rett inn i senen. også prøvd kiropraktor og litt akupunktur og syns det har fungert de gangene det låser seg helt til Anonymkode: 0718a...ea5 Så «godt» å høre om flere i min situasjon. Jeg opplever meg veldig alene med mitt «handikap». Har ikke møtt Andrews samme diagnose. Fikk mye fysioterapi som liten, og i perioder også som voksen. Men det gir dårlig effekt for meg, samt enorme smerter i dager etter behandling. Også mye plaget av hodeverk og vondt i nakke/skulder og rygg. Ble du operert som liten, eller i voksen alder? Jeg er ikke operert da dette ikke var vanlig da jeg var liten.. Anonymkode: 2f1ab...7f9
haarklype Skrevet 10. januar 2024 #4 Skrevet 10. januar 2024 veldig deilig å høre om flere ja. jeg ble operert som 6 åring og en gang til mens jeg var 16 år. nå er jeg 21. jeg sliter også med det samme som deg og føler jeg ikke blir sett og hørt med de plagene, siden det ikke syntes på utsiden. i tillegg sliter jeg med utmattelse og av den grunn har jeg ikke mulighet til å jobbe fulltid, så vidt deltid i noen perioder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå