Gå til innhold

Murringer, eggløsning?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har hatt murringer nå i 6 dager på rad. 
Jeg vet ikke om jeg har hatt eggløsning, men jeg tror det. «Mensmurringer» er det kun typisk for enten eggløsning, graviditet eller menstruasjon? 
Eller kan man ha det uten å ha hatt eggløsning? Jeg håper selvsagt at jeg har hatt eggløsning, da vi prøver å bli gravide etter en tung spontanabort. 
Men testen ble kun positiv etter 30 minutter, noe som tilsier at den egentlig var negativ.. Men siden jeg har hatt murringer i 6 dager etter denne «positive testen» som etter «reglene» vel egentlig var negativ, såå er jeg usikker. 

Noen som har noen tanker her?😊

Anonymkode: 54f7d...b4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det mulig at du har hatt eggløsning slik at du er gravid nå? Jeg har fått positive eggløsningstester ved begge mine graviditeter, fordi jeg ikke hadde graviditetstester liggende 😂.

Jeg får ikke typiske mensmurringer utenom mens eller graviditet, MEN jeg får noen ganger andre typer smerter i området ved eggløsning. Gynekologen sa at dette skyldtes at eggløsningen skjer der det sitte blodkar? Og forårsaker derfor en liten blødning av noe slag som kan gi smerter. Usikker på om det var akkurat slik det ble beskrevet men det var slik jeg tolket det

Anonymkode: 99e78...4d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...