Gå til innhold

Av og på forhold i et halvt år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært av og på mellom meg og en fyr i et halvt år nå, vi har møttes et par ganger i sommer, så avsluttet han forholdet pga han syns vi var for ulike, altså etter vi hadde hatt sex. Ellers vil jeg si vi er ganske like. Men hele tiden var han sånn han visste ikke hva han ville ha, forhold eller hva.

Han sa vi tar det som det kommer. Jeg har fast bestemt på at jeg ønsket et forhold. Aldri tror jeg han har hatt et forhold og jeg vet at han likte meg ganske mye da han priortierte meg veldig, har  ikke trengt å betale for noe som helst, han har alltid stilt opp med  gave, mat og drikke. Det er egentlig ikke så viktig for meg, jeg likte han veldig mye også. Samme dag som han avsluttet forholdet, så kysset han meg foran masse folk. Holdt meg i hånden. Virker som at han sliter med å åpne seg opp når det kommer til følelser. Nå har han tatt kontakt minst 2 dager i uken og sendt selfiesnapper og eller spurt meg kan du sende snapper fordi jeg savner deg. Og nå i helgen skrev han også hvor skal du ute. Selvom han ikke selv var full. Har noen hatt et slikt forhold før og dere ender opp med å bli sammen tilslutt?

Anonymkode: 8149d...91e

Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Geez. Han holder deg på gress jente. 

Hadde aldri akseptert å bli behandlet sånn.

Enhver mann jeg har datet har ville være ekslusiv etter første uken og dedikert seg til meg. 

Og ja, de fleste har sine emosjonelle utfordringer, men om de hadde vært så ille at de ikke viste at de var villig til å tak i de sammen med meg hadde jeg gått.

Han DUMPET deg etter sex! Move on. Slett og blokk og finn deg en fyr som faktisk er interessert i deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...