Gå til innhold

Hvor mange kalorier er det i en isbit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er glad i cola light, og noen ganger har jeg bare sååå lyst på cola light at jeg ikke klarer å vente til den blir kald i kjøleskapet.

Jeg misbruker ikke isbiter, men likevel; en isbit eller to må man da kunne unne seg nå og da? Nå har jeg lett og lett, og finner ikke isbiter i kaloritabellen noe sted.

Hjelp meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje med måte er et greit kompromiss?

Gjest Bellatrix
Skrevet

Hvis du er så opptatt av kalorier at du ikke tør å spise isbiter en gang bør du komme deg til lege og få henvisning til psykolog.

Skrevet (endret)

Kanskje hvis du koker isbitene, at du på en måte blir kvitt kalloriene? De fordamper lissom.. Seriøst! :sexy: Skikkelig dritseriøst..

Endret av siebaeo
Skrevet
Kanskje hvis du koker isbitene, at du på en måte blir kvitt kalloriene? De fordamper lissom.. Seriøst!  :sexy: Skikkelig dritseriøst..

:hoho:

Skrevet

Du kan jo bruke slike plastikk-ispiter som du får kjøpt på Mique o.l, så er du heeeelt sikker!! Da får du det ikke i deg, lissom... Seriøst! Det gjør Paris!!

Skrevet

Eller la de smelte og bare drikke med sugerør. Kaloriene kommer ikke gjennom sugerør vettu! Seriøst! :sexy:

Skrevet

Noen som har sett Kamillereklamen her eller?? :ler:

Skrevet
Noen som har sett Kamillereklamen her eller?? :ler:

Hva er det?? :klø:

Skrevet

Er det kalorier i isbiter, da? :overrasket:

Vann har ikke kalorier da,, men forandres når vann blir fryst? :forvirret:

Skrevet
Er det kalorier i isbiter, da?  :overrasket:

Vann har ikke kalorier da,, men forandres når vann blir fryst?  :forvirret:

Ja, kaloriene som bor inni fryseren sniker seg inn i isbitene om natten mens alle sover..

Skrevet

Det som er veldig flashy er å lage "isbiter" av forskjellinge sorter juice, f.eks tranbærjuice. Det er godt og lekkert å ha i drinker hvis man får besøk og skal flaske til. :)

Gjest SaraWit
Skrevet
Ja, kaloriene som bor inni fryseren sniker seg inn i isbitene om natten mens alle sover..

Oh, shit! Erre`sant!!! :overrasket:

:klappe::ler:

Skrevet
Kanskje hvis du koker isbitene, at du på en måte blir kvitt kalloriene? De fordamper lissom.. Seriøst!  :sexy: Skikkelig dritseriøst..

:ler:

Skrevet

:ler:

Menne, atte... Første gangen jeg leste tråden trodde jeg det sto: "hvor mange kalorier er det i en ISBIL"! :sjenert:

Menne, nå har JEG begynt å lure... Hvor mange kalorier ER det i en isbil??? :overrasket:

Skrevet

OI...det er mange det...bare tenk på alle isene som har vært der og det er klart..noen kalorier etter isen blir jo igjen :sexy: de kan jo ikke bare forsvinne asså :sminkedokke:

Skrevet

:overrasket::overrasket::overrasket:

Hjelp! Og jeg som har spist hele TRE isbiter i dag!

Dæven, jeg kommer til å våkne opp smellfeit :frustrert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...