Gå til innhold

Eksen min hadde kommet snikende til hagen min forstyrret min privatlivets fred

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har et problem som jeg ikke vet hvordan jeg kan gå gjennom det.

Eksmannen min hadde kommet snikende til hagen min forstyrret min privatlivets fred. Hadde sett meg og kjæresten min sammen foran vinduet for noen dager siden. Vi har ikke gjort noe feil men uansett han truer meg nå og er veldig sint. Men det som er rart for meg er at vi er skild og ferdig med økonomisk oppgjør og jeg har ikke utro mot ham.😭

Jeg har en streng familie og han truer meg med å avsløre hva han så og sa at han vil fortelle det til alle.(kan ikke slutte å gråte)  Jeg har ikke gjort noe galt. Det er min rett å fortsette livet mitt. Men hvorfor skal noen leke med ryktet mitt på denne måten? Hva skal jeg gjøre egentlig? Hva er forbrytelsen i dette verket?

Anonymkode: 8f2ba...749

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glem eksmannen din, og gå videre med livet ditt. 

Det beste du kan gjøre, er å droppe all kontakt med ham og ikke bry deg. 

Er du ikke voksen? Hva har din familie med dette å gjøre, er nok uansett bare tomme trusler. LEV LIVET !!! 

Anonymkode: 1f1fa...59b

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Og gi beskjed til eksmannen din før du blokkerer at neste gang han gjør noe sånt, så anmelder du ham! 

Få overtaket. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Glem eksmannen din, og gå videre med livet ditt. 

Det beste du kan gjøre, er å droppe all kontakt med ham og ikke bry deg. 

Er du ikke voksen? Hva har din familie med dette å gjøre, er nok uansett bare tomme trusler. LEV LIVET !!! 

Omhan forteller dem dette, vil det være veldig ille for meg😭

Skrevet

Du bør få lyspærer med bevegelsessensor på utelysene dine. 

Du kan også kontakte politiet og anmelde (kan ikke være lov å snike rundt på andres eiendom?). Uansett om politiet ikke gjør noe, så blir det lagret i systemet deres, og du stiller sterkt dersom lignende skjer igjen. Da kan du få besøksforbud. Jeg hadde også lukket gardiner eller annen skjerming slik at ingen kan se inn.

Det kan jo hende at det bare er løgn også, han virker som en sykelig sjalu psykopat som sier dette, og truer med å sladre til familien din. 

Anonymkode: 311ed...a47

• Hjerte 1
Skrevet

Han er syk i hodet. En eks av meg gjorde det samme. Skjelte meg ut, men hva kunne han så gjøre med det - ingen verdens ting.

Det er ord mot ord. Hvis han forteller familien din så får du bare sette i gang å le og si "Det er morsomt. Han har i allefall veldig god fantasi for det har aldri skjedd! For en tullebukk...." Ingen har bevis for at noe har skjedd. Bare fortsett å nekte og nekte og nekte.

Forstår at dette kanskje handler om ære og at du er redd for konsekvenser fra familien din, men fortell dine nærmeste venner, som du vet ikke snakker med familien din. Det kan være lurt å ha noen som vet hva som foregår som du kan snakke med uten å være redd for konsekvenser.

Anbefaler også å skaffe deg persienner/ lystette gardiner og utelys med bevegelsessensor!! Kanskje også kamera.

Anonymkode: 2ac52...86c

• Hjerte 1
Skrevet
Queen1 skrev (19 minutter siden):

Tror du at de kunne hjelpe meg?

Ja.

Anonymkode: 7d002...bc7

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...