Gå til innhold

Vilke du hatt sex med noen som var i en krise?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er usikker på hva jeg mener om dette. En kamerat har begynt å ha sex med en dame som han har vært obsessed av lenge, hun har avslått ham og de har vært venner. Dessverre skjedde det noe vondt i familien hennes som resulterte i dødsfall av en nær person. Ikke lenge etterpå skryter kaneraten at de to møtes og hvor vill hun er i senga. Samtidig går hun rundt som en zombie med et blekt smil og virker ikke helt med, noe som er forståelig. Han sier det er hun som tok kontakt og oppfordret til det, jeg tror at jeg i samme situasjon hadde oppfordret henne til å søke hjelp, og heller prøvd å stille opp og trøste. Det er ikke snakk om forhold, han vil ikke det og det var greit for henne. 

Anonymkode: 836d7...a6f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hææ?

Anonymkode: 287a8...bfb

Skrevet

Utrolig lavmål av han å utnytte at hun ikke er i vater. Hadde lett slengt noen skikkelig frekke kommentarer i hans retning..sånt gjør man bare ikke mot andre.

Anonymkode: 21f8a...52a

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hææ?

Anonymkode: 287a8...bfb

Hva er uklart?

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Utrolig lavmål av han å utnytte at hun ikke er i vater. Hadde lett slengt noen skikkelig frekke kommentarer i hans retning..sånt gjør man bare ikke mot andre.

Anonymkode: 21f8a...52a

Har vært mer inne på den tanken jeg også, at han utnytter henne dessverre. 

Skrevet

For en ekkel og lite sympatisk person

Anonymkode: 34376...2c8

Skrevet

Dette er ren utnytting, fysj. 

Skrevet

Folk reagerer jo forskjellig og trenger forskjellige ting ved den typer kriser, kanskje litt uforpliktende sex er noen hun har behov for nå? Bare tenke på noe annet, føle noe bedre, men uten at man involverer seg? 

Sånn som du legger det frem med at hun er en zombie og han skryter av puling, så virker det jo umiddelbart veldig usympatisk. Man skal ikke utnytte folk i en svak situasjon.

Men jeg har også hatt sex når jeg har vært ganske deprimert, og det har ikke skadet meg, men hjulpet meg. Og jeg har jo fremdeles en hjerne og kontroll på følelsene og meg selv, selv om jeg for eksempel sørger. 

Så det trenger jo ikke være så svart/hvitt. Jeg er veldig glad for at han elskeren jeg hadde da jeg var deprimert ville ligge med meg og kose med meg og ikke avslo meg med at han heller ville trøste meg på andre måter enn den jeg ville.

Anonymkode: 49492...80b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg er usikker på hva jeg mener om dette. En kamerat har begynt å ha sex med en dame som han har vært obsessed av lenge, hun har avslått ham og de har vært venner. Dessverre skjedde det noe vondt i familien hennes som resulterte i dødsfall av en nær person. Ikke lenge etterpå skryter kaneraten at de to møtes og hvor vill hun er i senga. Samtidig går hun rundt som en zombie med et blekt smil og virker ikke helt med, noe som er forståelig. Han sier det er hun som tok kontakt og oppfordret til det, jeg tror at jeg i samme situasjon hadde oppfordret henne til å søke hjelp, og heller prøvd å stille opp og trøste. Det er ikke snakk om forhold, han vil ikke det og det var greit for henne. 

Hvis jeg er i krise, så er tilfeldig sex en av de beste måtene å trøste og hjelpe. Å hatt noen som hadde tatt imot meg på denne måten ville vært det jeg trengte. Nå er jeg mann, så jeg har ingen sånne, så det er kansje en kjønns ting. Jeg ville endt opp med en hel haug med velmenende kvinner som ville snakke om ting og forværre krisen. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...