AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #1 Skrevet 29. oktober 2023 Hei folks, Hvordan oppdaget dere onani da dere var unge, og hvilken var deres første metode? Særlig kvinner, for dem det er litt vanskeligere å finne ut hvordan man gjør det. 😊 Anonymkode: 726ca...c20
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #2 Skrevet 29. oktober 2023 Har du tenkt å runke til svarene? Det virker i så fall ganske pedofilt, synes jeg. Ønsker svar på dette før jeg eventuelt svarer mer. Anonymkode: b3c4f...fcf 10
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #3 Skrevet 29. oktober 2023 Har alltid gjort det fra jeg var veldig liten. Det er ikke noe noen bevissthet eller metode rundt det som barn. De fleste barn gjør dette større eller mindre grad. Overalt. 🤭 Anonymkode: f0df6...c82 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #4 Skrevet 29. oktober 2023 Det er fordi folk oppdager onani vanligvis ganske tidlig. Jeg kunne ikke spørre: hvordan dere oppdaget (eller opplevde) onani da dere var gamle, ikke sant? 😂😂 Så bare svar hvis du vil. 🤷🤷 Anonymkode: 726ca...c20 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #5 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hei folks, Hvordan oppdaget dere onani da dere var unge, og hvilken var deres første metode? Særlig kvinner, for dem det er litt vanskeligere å finne ut hvordan man gjør det. 😊 Anonymkode: 726ca...c20 Vanskeligere for oss kvinner å finne ut hvordan man gjør det? Hva tenker du på? Jeg syntes i hvert fall ikke det var noe som var vanskelig å finne ut av. Anonymkode: 5123a...535 5
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #6 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har du tenkt å runke til svarene? Det virker i så fall ganske pedofilt, synes jeg. Ønsker svar på dette før jeg eventuelt svarer mer. Anonymkode: b3c4f...fcf Du store. Anonymkode: bbf1d...55f 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #7 Skrevet 29. oktober 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Vanskeligere for oss kvinner å finne ut hvordan man gjør det? Hva tenker du på? Jeg syntes i hvert fall ikke det var noe som var vanskelig å finne ut av. Anonymkode: 5123a...535 Syntes det er litt lettere for oss menn. Vet du, ereksjonen gjør man at man berører tissen sin. Det er ikke så åpenbart med den klitoris... Anonymkode: 726ca...c20
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #8 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Har du tenkt å runke til svarene? Det virker i så fall ganske pedofilt, synes jeg. Ønsker svar på dette før jeg eventuelt svarer mer. Anonymkode: b3c4f...fcf 😳🙈 Typisk KG svar på tråd..... Kun her i seksualitet-tråder at det alltid er noen som tror at enkelte runker til svarene på et spørsmål. Latterlig!! 😜 Anonymkode: d2e5b...30d 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #9 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Syntes det er litt lettere for oss menn. Vet du, ereksjonen gjør man at man berører tissen sin. Det er ikke så åpenbart med den klitoris... Anonymkode: 726ca...c20 Jo det er ganske enkelt for oss kvinner. Anonymkode: e49e4...789 3
Blåjojo Skrevet 29. oktober 2023 #10 Skrevet 29. oktober 2023 Ganske enkelt og sannsynligvis noe som oppdages helt tilfeldig.
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #11 Skrevet 29. oktober 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: 😳🙈 Typisk KG svar på tråd..... Kun her i seksualitet-tråder at det alltid er noen som tror at enkelte runker til svarene på et spørsmål. Latterlig!! 😜 Anonymkode: d2e5b...30d Og hvorfor tror du mange tror det? Anonymkode: b3c4f...fcf 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #12 Skrevet 29. oktober 2023 Tidlig. Barnehage-alder. Anonymkode: c2e45...3a3 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #13 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Syntes det er litt lettere for oss menn. Vet du, ereksjonen gjør man at man berører tissen sin. Det er ikke så åpenbart med den klitoris... Anonymkode: 726ca...c20 Joda, det er åpenbart hvis man vokser opp med en jentekropp. Man berører jo kroppen sin naturlig og de fleste oppdager hvor det er mye nerver helt av seg selv og veldig tidlig ☺️ Jeg husker ikke selv hvor tidlig, det er noe jeg «alltid» har gjort. Anonymkode: a47fb...de7 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #14 Skrevet 2. november 2023 La meg inntil puter og presset mot, litt rolige jukkebevegelser. Hjalp å ha på litt stram bukse husker jeg. Tror jeg begynte rundt 9års alder. Kjente på kåthet mye før, men visste ikke hva jeg skulle gjøre. Frustrerende. Anonymkode: 92593...b72 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #15 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (På 29.10.2023 den 14.59): Syntes det er litt lettere for oss menn. Vet du, ereksjonen gjør man at man berører tissen sin. Det er ikke så åpenbart med den klitoris... Anonymkode: 726ca...c20 Selvom gutter/menn ikke klarer å finne klitten, så gjør faktisk jenter/kvinner det Anonymkode: 50b79...173 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #16 Skrevet 2. november 2023 Jeg la en dyne mellom beina og stimulerte klitoris på den måten og simulerte samleie på den måten. Jeg har fått orgasme av dette hver gang, og det er fortsatt favoritten. Har også ridd en litt fast pute. Det jeg etterhvert gjorde var å føre ting inn i skjeden i tillegg til dynen. Dette var utrolig deilig og er fortsatt det jeg gjør, men med dildo eller andre leketøy. Får orgasme hver gang og bestemmer selv hvor raskt jeg skal komme. Anonymkode: 842ec...f86 1
Irak Skrevet 2. november 2023 #17 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (På 29.10.2023 den 14.49): Har alltid gjort det fra jeg var veldig liten. Det er ikke noe noen bevissthet eller metode rundt det som barn. De fleste barn gjør dette større eller mindre grad. Overalt. 🤭 Anonymkode: f0df6...c82 Signerer på denne 😉. Hvis barn får mulighet og anledning til å utforske sin seksualitet så finner man det ofte ut ganske tidlig helt naturlig. Utfordringen kan være foreldre som påfører barnet skam slik at barnet kan bli redd for å utforske sin naturlige trang. Barn er ofte nysgjerrige av natur og det må anerkjennes.
Irak Skrevet 2. november 2023 #18 Skrevet 2. november 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg la en dyne mellom beina og stimulerte klitoris på den måten og simulerte samleie på den måten. Jeg har fått orgasme av dette hver gang, og det er fortsatt favoritten. Har også ridd en litt fast pute. Det jeg etterhvert gjorde var å føre ting inn i skjeden i tillegg til dynen. Dette var utrolig deilig og er fortsatt det jeg gjør, men med dildo eller andre leketøy. Får orgasme hver gang og bestemmer selv hvor raskt jeg skal komme. Anonymkode: 842ec...f86 Halleluja 🙏. Stol var favoritt her med påfølgende kneking. En sokk mellom beina gjorde det ofte litt lettere 🤭.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #19 Skrevet 2. november 2023 Jeg oppdaget at dusjhodet i badekaret hadde en massasjefunksjon, med ekstra hard stråle. Var nok ganske ung, tipper rundt 7-8 år. Anonymkode: 35005...704 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #20 Skrevet 2. november 2023 Jeg startet med å putte ting i vagina for stimulering, ting som blyanter osv. Jeg var på den tiden 12 år og hadde begynt å finne ut av sex. Men jeg visste ikke om dildoer og slikt. Etterhvert gikk det mer og mer over på bananer og agurker til jeg kjøpte min første vibrator i en alder av 16 år. Da fikk jeg min første orgasme, og det kommer jeg aldri til å glemme. Det var så utrolig merkelig, men utrolig godt. Anonymkode: 3b5f4...ce4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå