Thomasine Skrevet 29. oktober 2023 #1 Skrevet 29. oktober 2023 Er helt ny på podcaster… Hvor finner jeg podcastene? Kan man søke etter tema?
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #2 Skrevet 29. oktober 2023 ånei, vær så snill, vi trenger ikke flere podcastere som skal jatte dritt ingen er intr i Anonymkode: 26406...fde
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #3 Skrevet 29. oktober 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: ånei, vær så snill, vi trenger ikke flere podcastere som skal jatte dritt ingen er intr i Anonymkode: 26406...fde Høres ut som TS vil høre på allerede eksisterende podcaster. Jeg bruker bare spotify. Anonymkode: bdcf1...398 5
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #4 Skrevet 29. oktober 2023 Nrk har mange gode nå! Last ned nrk radio og bla igjennom kategorier. Andre gratis podcaster kan være litt vanskelige å finne. Jeg har i alle fall ikke funnet en god gratis podcastapp. Jeg pleier å google etter anbefalinger innimellom og så kan du f.eks. søke det opp på spotify. Podme og podimo har noen gode podcaster, men de må du betale for da. Jeg gjør det innimellom og binger de jeg liker i en måned før jeg sier opp. Anonymkode: 30492...466
Thomasine Skrevet 29. oktober 2023 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2023 (endret) Stemmer det. Jeg ønsker å høre på en god podcast om økonomi. Noen som kan anbefale en? På Spotify kan jeg ikke søke? Det er kategorier…men ikke mulighet for å søke? Endret 29. oktober 2023 av Thomasine
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #6 Skrevet 29. oktober 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: ånei, vær så snill, vi trenger ikke flere podcastere som skal jatte dritt ingen er intr i Anonymkode: 26406...fde Sånn bortsett fra at du misforsod hva ts spurte etter så skjønner jeg ikke hvordan det påvirker deg at folk lager podcaster? Kan du ikke bare la være å høre på? Anonymkode: 30492...466 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #7 Skrevet 29. oktober 2023 1 minutt siden, Thomasine said: Stemmer det. Jeg ønsker å høre på en god podcast om økonomi. Noen som kan anbefale en? På Spotify kan jeg ikke søke? Det er kategorier…men ikke mulighet for å søke? https://www.finansforbundet.no/folk-og-fag/min-karriere/ti-podcaster/ Anonymkode: 30492...466 1
Thomasine Skrevet 29. oktober 2023 Forfatter #8 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): https://www.finansforbundet.no/folk-og-fag/min-karriere/ti-podcaster/ Anonymkode: 30492...466 Flott takk, da starter jeg der😃👍 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #9 Skrevet 29. oktober 2023 Jeg bruker en app som heter Castbox. Der kan man søke etter tema, og også laste ned til offline-spilling som jeg setter pris på Anonymkode: fc791...14d
Thomasine Skrevet 29. oktober 2023 Forfatter #11 Skrevet 29. oktober 2023 Ok. Så om jeg ønsker å høre på en pod om nyheter. Hvordan finner jeg en som er nøytral - som ikke er partisk på noen måte? Hvordan vet jeg at podcasten jeg finner er seriøs og ikke 2 komikere som drodler seg i mellom?
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #12 Skrevet 29. oktober 2023 Thomasine skrev (2 minutter siden): Ok. Så om jeg ønsker å høre på en pod om nyheter. Hvordan finner jeg en som er nøytral - som ikke er partisk på noen måte? Hvordan vet jeg at podcasten jeg finner er seriøs og ikke 2 komikere som drodler seg i mellom? Da må du nok enten søke opp anbefalinger, noen har kanskje oppgitt info der du kan lese deg frem til det, eller prøvelytte. Anonymkode: fc791...14d 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #13 Skrevet 4. november 2023 Du kan finne podcaster på flere forskjellige plattformer som Spotify, Apple Podcasts, Google Podcasts og Podbean. Du kan søke etter podcaster ved å bruke søkefunksjonen på disse plattformene. Prøv å søke etter et tema du er interessert i, for eksempel "true crime", "komedie" eller "personlig utvikling". Lykke til med å utforske podcaster! Anonymkode: 048e6...690
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå