Gå til innhold

Kvinner mer tiltrekkende i antrekket kjole /skjørt - en treningstøy ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De senere årene er kvinnene komt på banen innenfor en rekke idrettsgrener  og de skiller seg ikke ut ettersom de har like drakter og alle fremstår som veltrente. I motsettning til når kvinner opptrer i idrettsantrekk blir brysten, bena ofte   eit naturleg  blikkfang i møte med  kvinner når de  opptrer  i kjole /skjørt. Reaksjonsmønsteret skiller seg klart ut og blir umiddelbart  mer opptatt av spillet en bena, brystene, hos kvinnene.  

Vet at mange kvinner er mer fascinert, og  intrs. å se på mennene under en fotballkamp en selve spillet selv som de kanskje  ikkje ønsker å erkjenne det.  Mange jenter /kvinner  sitter på tribunen, men er mer intrs. i mannen en ballen og spillet.  Aldri hørt noen av kvinner har  komentert spillet hverken... før, etter, eller under en fotballkamp.   

Anonymkode: 855c9...67f

Videoannonse
Annonse
Gjest Mr. Ron
Skrevet

He, he. Moren min brukte å se fotball på tv. Hun kommenterte alltid «det var en flott spiller». En av dem var Martin Andresen (bla. Brann). Min kone traff ham tilfeldig en gang (altså bare sånn i forbifarten på en konferanse) og kunne bekrefte som moren min at det var en flott og sympatisk spiller. Ingen av dem var vel/er vel særlig interessert i spillet eller resultatet.🤣

Skrevet

Hva lurer du egentlig på her? Om heterofile kvinner vil se menn spille fotball for å se på kroppen deres? Om kvinner er mer tiltrekkende i skjørt eller i treningstøy? 

Hva er egentlig spørsmålet?

Anonymkode: e4d7c...a1e

• Liker 4
Skrevet

Det er kvaliteten på selve kroppen som utgjør hva som er tiltrekkende. Uavhengig om det er snakk om kjole eller tights. En veltrent perfekt kropp er bra uansett. En sluskete chubby og utrent gammel kropp er ikke attraktivt uavhengig av klær. 

Anonymkode: e7709...3c6

Skrevet

I min verden er kvinner vakrest/mest sexy i kjole/skjørt, ja.

Anonymkode: 9d6f7...458

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Treningstøy er direkte usexy. Spiller ingen rolle hvem som bærer dem.

Anonymkode: 63d7a...c18

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg er interessert i høydehopp for kvinner. Og sprint. Mest pga bar mage og shortsen de bruker. De fleste av de er fantastisk velskapte og vakre. Resultatene bryr jeg meg ingen ting om.

Anonymkode: 54c56...223

Skrevet

Mest sexy er kjoler.

Anonymkode: b9ca8...580

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.10.2023 den 14.11):

Reaksjonsmønsteret skiller seg klart ut og blir umiddelbart  mer opptatt av spillet en bena, brystene, hos kvinnene.  

Hva står det i denne setningen egentlig?  Som vanlig kommer du med masse usammenhengende babbel, og vi vet ikke om du spør om noe, eller bare tømmer hodet for dine siste tanker.  Et minimum av forståelig setningsbygging forlanger jeg uansett. 

Anonymkode: ba228...9e7

Skrevet

Det er noe veldig sexy med strømpebukse og et fint skjørt, men en tiltrekkende kvinne vil jo også se veldig bra ut i treningstøy.

Anonymkode: e4d7c...a1e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...