AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #1 Skrevet 29. oktober 2023 De senere årene er kvinnene komt på banen innenfor en rekke idrettsgrener og de skiller seg ikke ut ettersom de har like drakter og alle fremstår som veltrente. I motsettning til når kvinner opptrer i idrettsantrekk blir brysten, bena ofte eit naturleg blikkfang i møte med kvinner når de opptrer i kjole /skjørt. Reaksjonsmønsteret skiller seg klart ut og blir umiddelbart mer opptatt av spillet en bena, brystene, hos kvinnene. Vet at mange kvinner er mer fascinert, og intrs. å se på mennene under en fotballkamp en selve spillet selv som de kanskje ikkje ønsker å erkjenne det. Mange jenter /kvinner sitter på tribunen, men er mer intrs. i mannen en ballen og spillet. Aldri hørt noen av kvinner har komentert spillet hverken... før, etter, eller under en fotballkamp. Anonymkode: 855c9...67f
Gjest Mr. Ron Skrevet 29. oktober 2023 #2 Skrevet 29. oktober 2023 He, he. Moren min brukte å se fotball på tv. Hun kommenterte alltid «det var en flott spiller». En av dem var Martin Andresen (bla. Brann). Min kone traff ham tilfeldig en gang (altså bare sånn i forbifarten på en konferanse) og kunne bekrefte som moren min at det var en flott og sympatisk spiller. Ingen av dem var vel/er vel særlig interessert i spillet eller resultatet.🤣
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #3 Skrevet 29. oktober 2023 Hva lurer du egentlig på her? Om heterofile kvinner vil se menn spille fotball for å se på kroppen deres? Om kvinner er mer tiltrekkende i skjørt eller i treningstøy? Hva er egentlig spørsmålet? Anonymkode: e4d7c...a1e 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #4 Skrevet 29. oktober 2023 Det er kvaliteten på selve kroppen som utgjør hva som er tiltrekkende. Uavhengig om det er snakk om kjole eller tights. En veltrent perfekt kropp er bra uansett. En sluskete chubby og utrent gammel kropp er ikke attraktivt uavhengig av klær. Anonymkode: e7709...3c6
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #5 Skrevet 29. oktober 2023 I min verden er kvinner vakrest/mest sexy i kjole/skjørt, ja. Anonymkode: 9d6f7...458 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #6 Skrevet 29. oktober 2023 Treningstøy er direkte usexy. Spiller ingen rolle hvem som bærer dem. Anonymkode: 63d7a...c18 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #7 Skrevet 29. oktober 2023 Jeg er interessert i høydehopp for kvinner. Og sprint. Mest pga bar mage og shortsen de bruker. De fleste av de er fantastisk velskapte og vakre. Resultatene bryr jeg meg ingen ting om. Anonymkode: 54c56...223
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #8 Skrevet 29. oktober 2023 Mest sexy er kjoler. Anonymkode: b9ca8...580
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #9 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 29.10.2023 den 14.11): Reaksjonsmønsteret skiller seg klart ut og blir umiddelbart mer opptatt av spillet en bena, brystene, hos kvinnene. Hva står det i denne setningen egentlig? Som vanlig kommer du med masse usammenhengende babbel, og vi vet ikke om du spør om noe, eller bare tømmer hodet for dine siste tanker. Et minimum av forståelig setningsbygging forlanger jeg uansett. Anonymkode: ba228...9e7
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #10 Skrevet 31. oktober 2023 Det er noe veldig sexy med strømpebukse og et fint skjørt, men en tiltrekkende kvinne vil jo også se veldig bra ut i treningstøy. Anonymkode: e4d7c...a1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå