AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #1 Skrevet 29. oktober 2023 Okei så jeg er gravid, fant ut av dette for to uker sieden. Så vil nå si at jeg er i uke 6. jeg skal til legen denne uken, for å sjekke hvor langt jeg er på vei. men, jeg har ikke så mange symptomer. Jeg er ikke kvalm eller kjenner ikke at jeg er noe uggen sånn egentlig. men jeg har vonde pupper, utrolig sliten og trøtt, kramper i magen innimellom. Svimmel om jeg reiser meg for fort osv.. samt veldig sulten. er dette normalt? Anonymkode: a50b8...3db
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #3 Skrevet 29. oktober 2023 Symptomer fra eller til trenger ikke bety noe. Mange merker ingenting, kanskje hele svangerskapet, andre fra dag en 😊 Selv har jeg to erfaringer. Første merket jeg hverken kvalme eller ubehag. Ble ganske trøtt rundt uke 10-14, ellers bekkenløsning mot slutten. Andre ble jeg bråkvalm fra uke 5, og måtte gå med spypose i lomma frem til uke 20 😅🙈 Begge er nå sunne gutter, født til termin, på 5 og 10år. Anonymkode: 16001...6ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå