Gå til innhold

Middelalderkunnskap ved NTNU?

Lealaus

Anbefalte innlegg

Og hva skal vi med noen som forsker på forbruk etc.?

Har jeg sagt jeg vil forske på forbruk da? Men om du tenker etter, er det ufattelig mange som gjør nettopp dette. ;-)

Men, for å være ærlig, hvorfor ikke la meg ta den utdannelsen jeg vil, så får jeg heller få meg en dårlig betalt vaskejobb på hotell etterpå? I det minste vil jeg vite at jeg hadde det OK i studietiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vil nok mest være for egen interesse, men jeg vil etter min mening få en ganske så fremtidsrettet utdannelse. Tar som sagt bachelor i digitale medier nå. Jeg vil få et ganske heftig studielån, men jeg gjør heller det, enn å utdanne meg til noe jeg ikke vil. :-)

Høres jo ut som du kan arbeide innenfor et ganske vidt felt med det ja. Det kan jo være kjekt i tilfelle du har lyst til å skifte beite etter å ha jobbet noen år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo ut som du kan arbeide innenfor et ganske vidt felt med det ja. Det kan jo være kjekt i tilfelle du har lyst til å skifte beite etter å ha jobbet noen år.

Jepp. Det er noe av det jeg tenker. Det er jo ikke sikkert jeg tar dette, eller for den del tar en master, men p.d.d er det det jeg har lyst til. Studielån er noe dritt, men jeg får bare leve med det. Som sagt, jeg tar heller litt ekstra av det og får et jobbområde jeg liker og interesserer meg for, enn å ta noe jeg absolutt ikke har noen lyst til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...