Gå til innhold

Kirppis-stand, klær, salg,erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har hatt stand på Kirppis? Får man solgt noe, særlig klær? Forutsetter da såklart at man priser seg lavt. Har så mye jeg burde bli kvitt, men det koster jo litt med standplass.

Anonymkode: 88bb8...c88

Skrevet

Hadde stand ei uke. Fikk solgt 2 av 38 plagg😬 Det aller meste ubrukt eller brukt maks et par ganger. Merkelig nok fikk jeg solgt de to plaggene jeg hadde priset dyrest, mye annet som lå ut til mellom 50-100kr ble ikke solgt. Så jeg tjente vel 500kr på salget med standleie og provisjon trekt ifra. Men mulig jeg bommet grovt på sesong da, hadde for det meste sommerkjoler, crop tops og shortser ute til salgs og dette var i september. Det jeg fikk solgt var ei dunjakke og ullgenser. Så vurderer å prøve igjen i mai feks da det er litt mer passende sesong til klærne jeg selger.

Anonymkode: 71921...648

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.10.2023 den 20.03):

Hadde stand ei uke. Fikk solgt 2 av 38 plagg😬 Det aller meste ubrukt eller brukt maks et par ganger. Merkelig nok fikk jeg solgt de to plaggene jeg hadde priset dyrest, mye annet som lå ut til mellom 50-100kr ble ikke solgt. Så jeg tjente vel 500kr på salget med standleie og provisjon trekt ifra. Men mulig jeg bommet grovt på sesong da, hadde for det meste sommerkjoler, crop tops og shortser ute til salgs og dette var i september. Det jeg fikk solgt var ei dunjakke og ullgenser. Så vurderer å prøve igjen i mai feks da det er litt mer passende sesong til klærne jeg selger.

Anonymkode: 71921...648

Takk for svar! Har hørt litt, og virker som klær går tregt. Kanskje bedre på barneklær og interiør?

Men har så mye, så det frister å bare slenge ut masse til 20 kr stykk! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Takk for svar! Har hørt litt, og virker som klær går tregt. Kanskje bedre på barneklær og interiør?

Men har så mye, så det frister å bare slenge ut masse til 20 kr stykk! 

Der tror jeg du har nøkkelen. Ved priser på 20-30 er barrierene for å kjøpe svært lav. De fleste kan da få seg til å kjøpe ting de ikke engang liker spesielt godt. 

Jeg hadde loppemarked hjemme en uke, og priset slik. Tjente 8000 på en helg. 

Anonymkode: 9f293...bd7

• Liker 2
Skrevet

Har hatt i en lignende butikk. Anbefaler å i såfall ha for flere uker. Og viktig å tenke sesongvarer 😊 fikk utbetalt over 6000 for 3 uker. Mye pent brukt babytøy og noe litt dyrere utstyr. Men fikk ikke solgt alt, så skulle gjerne hatt lengre. Lurt å merke hylla godt med innhold og størrelser 😊 har opplevd selv å finne tøy jeg ønsker å kjøpe med stygge matflekker, det er rimelig ekkelt. Så lurt å gjøre seg litt flid, og om det eventuelt er hull/flekker blr de markeres og prises deretter.

Skrevet

Ja, mange har hatt stand på kirppis og solgt klær med suksess! Det er en flott måte å bli kvitt tingene du ikke trenger lenger. Prisene på kirppis er vanligvis rimelige, og det er en god mulighet til å få solgt klærne dine. Det kan være lurt å ha et variert utvalg og sørge for at klærne er i god stand.

Anonymkode: 6976d...7e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...