AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #1 Del Skrevet 29. oktober 2023 Første måneden min hvor jeg har stått på menopur 100 mg, i 12 dager. Skulle ta otrivelle, men endte opp med korona, og var så dårlig at jeg ikke orket. Likevel har jeg og mannen lagt inn aksjer hver eneste dag. Han orket 🤣🙈, og jeg lot meg overtale. Nå i dag, ca en uke før mens, så tok jeg en eggløsningstest. Der var det to streker, dog er den ene veldig svak. Har som sagt ikke tatt eggløsnins-sprøyten. Finnes det håp? Hvor sterk skal eggløsningsstreken være før det kan tyde på graviditet? Hilsen håpefull. Anonymkode: 3a432...e07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #2 Del Skrevet 29. oktober 2023 Hæ? Tillater klinikken at dere prøver på egenhpnd etter avbrutt ivf forsøk hvor du har gått på hormoner? Du kan jo risikere å ha 10-20 modne egg som bli befruktet Anonymkode: 56306...d18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #3 Del Skrevet 29. oktober 2023 Nei… tok ultralyd, hadde bare ett modnet egg.. skulle prøve på «egenhånd» denne måneden, men ja, så fikk jeg korona. Kun en eggpose på ultralyden. Anonymkode: 3a432...e07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #4 Del Skrevet 29. oktober 2023 Okei. Krysser fingrene for at du er gravid 😊 Anonymkode: 56306...d18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 29. oktober 2023 #5 Del Skrevet 29. oktober 2023 Om det er 7 dager til mens er du ikke gravid ennå. Og nei du kan ikke bruke eggløsning tester som vise om du er gravid. Om du er gravid vil en graviditet test bli positivt. En eggløsning test er ikke positivt før begge strekene er like sterke 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #6 Del Skrevet 29. oktober 2023 Ja, det var bare det at jeg leste at noen hadde brukt eggløsningstester til det formålet. Tolmodigheten er dessverre ikke på topp for tiden 😔. Jeg skal kjøpe ekte saker, graviditetstest i morgen. Anonymkode: 3a432...e07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #7 Del Skrevet 29. oktober 2023 Sofakona skrev (8 timer siden): Om det er 7 dager til mens er du ikke gravid ennå. Og nei du kan ikke bruke eggløsning tester som vise om du er gravid. Om du er gravid vil en graviditet test bli positivt. En eggløsning test er ikke positivt før begge strekene er like sterke En eggløsningstest vil i mange tilfeller faktisk bli positiv før en graviditetstest. En graviditetstest tester kun etter hcg. En EL test tester ikke kun etter LH. Hcg og LH har en del likheter i oppbygging og en eggløsningstest vil derfor slå ut på hcg, mens en graviditetstest ikke vil slå ut på EL. MEN man skal og kan ikke stole på at utslag på en EL test betyr graviditet fordi man naturlig har LH i kroppen hele tiden, mens hcg kun ved graviditet. Anonymkode: 938ba...55f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #8 Del Skrevet 30. oktober 2023 Tusen takk for siste svar 😊 Det er noe tilsvarende jeg også har hørt. Jeg er en «eldre» prøver. Anonymkode: 3a432...e07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 30. oktober 2023 #9 Del Skrevet 30. oktober 2023 Jeg har testet dette ved å ta både graviditetstest og eggløsningstest etter abort, og du må ha endel hcg før eggløsningstest er positiv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå