AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #1 Skrevet 29. oktober 2023 Forrige Torsdag hjalp jeg ei venninne med å kaste noe søppel fra kjelleren. Jeg hadde sagt på forhånd at jeg ikke skulle ha noe for det. Men hun ga meg en pose med lakris. Lørdagen etter snakket jeg med henne på sms da hun sier at hun har lyst på lakris, men at hun hadde ikke. Noen dager etter skjedde det samme da hun skrev at hun hadde lyst på noe gotteri, men at hun hadde ikke noe. Litt rart å skrive sånn? Jeg følte at jeg hadde tatt fra henne lakrisen Anonymkode: cae26...f34 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #3 Skrevet 29. oktober 2023 Ja, det er jævlig merkelig å holde på sånn. Kan du ikke skrive "Skal du ha tilbake lakrisen eller??????" Anonymkode: 86a89...b3d 6
Mt3 Skrevet 29. oktober 2023 #4 Skrevet 29. oktober 2023 Kanskje det bare var en merkelig måte å skrive at hun hadde lyst på besøk? For om det var at hun angret på å ha gitt deg lakrisen så er det sært ja. 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #5 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, det er jævlig merkelig å holde på sånn. Kan du ikke skrive "Skal du ha tilbake lakrisen eller??????" Anonymkode: 86a89...b3d Jeg skrev at jeg kan komme med halvparten. Nei, nei sa hun bare Anonymkode: cae26...f34
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #6 Skrevet 1. november 2023 Snåling. Hun hørtes rar ut.. Anonymkode: d8db4...7cf
ElectricScum Skrevet 1. november 2023 #7 Skrevet 1. november 2023 Er hun generelt veldig lite gavmild? Det høres ut som hun selv oppfatter denne lille lakrisgaven til deg som en voldsomt generøs gest og hun ønsker kred for det og derfor stadig vekk vil minne deg på dette. Sær oppførsel. 2
sommerkroppen Skrevet 2. november 2023 #8 Skrevet 2. november 2023 Jeg hadde sagt at hvis du er fysen på noe godt, så må du kjappe deg til butikken!
Gjest Jakterpåidioter Skrevet 2. november 2023 #9 Skrevet 2. november 2023 Jeg hadde bedt henne hjem til meg og servert lakris 😊
AnonymBruker Skrevet 2. november 2023 #10 Skrevet 2. november 2023 ElectricScum skrev (17 timer siden): Er hun generelt veldig lite gavmild? Det høres ut som hun selv oppfatter denne lille lakrisgaven til deg som en voldsomt generøs gest og hun ønsker kred for det og derfor stadig vekk vil minne deg på dette. Sær oppførsel. Hun er gavmild ja. Anonymkode: cae26...f34
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #11 Skrevet 3. november 2023 Så utrolig sært. Det som nesten er særere er at du ikke har spist den opp ennå, lakris er jo kjempegodt 😂 Anonymkode: 1f531...557
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #12 Skrevet 3. november 2023 Ja, det kan virke litt rart at hun skrev på den måten. Kanskje hun bare ønsket å uttrykke at hun hadde lyst på lakris eller godteri uten å faktisk mene at hun ikke hadde noe. Noen ganger kan det være vanskelig å tolke skriftlig kommunikasjon riktig. Kanskje du kan spørre henne direkte neste gang for å få klarhet i hva hun mener. Anonymkode: 864ae...1c5 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #13 Skrevet 3. november 2023 Hun er gretten for at hun ga deg godteri Anonymkode: a0b0c...d2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå