AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #1 Skrevet 29. oktober 2023 Noen som har vært i samme situasjon? Her har storesøsken på 3år hatt mollusker i ansiktet i ett år. De har vært konsentrert på ett område og er ikke så innmari mange av de. Vi får baby om noen mnd. Er redd for at de skal smitte over. Noen tips/råd? Er vel ikke så veldig vanlig at veldig små babyer får mollusker? Anonymkode: 76b9e...35f
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #2 Skrevet 29. oktober 2023 Hm. Det hadde faktisk ikke slått meg engang. Storebror har mollusker, babyen på 6 måneder har ikke det. Det kommer kanskje etterhvert. Tror det går helt fint. Anonymkode: f0be0...be7 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #3 Skrevet 29. oktober 2023 Av alle ting jeg har vært redd for at skulle smittes mellom søsken og baby ligger mollusker langt nede. Men mollusker pleier jo å forsvinne innen 2 år, så sjansen er stor de er bort innen baby kommer Anonymkode: c2956...8cf 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #4 Skrevet 29. oktober 2023 Jeg hadde masse masse mollusker som barn. Var dekker fra topp til tå, ganske ille. Smittet aldri noen av søskene mine(den ene en baby). Man kan også få behandling hos lege. Anonymkode: a8dd4...c2b 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #5 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (På 29.10.2023 den 13.13): Av alle ting jeg har vært redd for at skulle smittes mellom søsken og baby ligger mollusker langt nede. Men mollusker pleier jo å forsvinne innen 2 år, så sjansen er stor de er bort innen baby kommer Anonymkode: c2956...8cf Håper de blir borte til da. Ett av mine søsken hadde mollusker som barn og de ble stadig betente og irriterte, veldig plagsomt for han. Han hadde maange. Er nok derfor jeg er litt bekymret. Så langt har ikke sønnen min så store plager heldigvis, men tenker for en baby med nedsatt immunforsvar 🤔 Anonymkode: 76b9e...35f
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #6 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (På 29.10.2023 den 22.13): Jeg hadde masse masse mollusker som barn. Var dekker fra topp til tå, ganske ille. Smittet aldri noen av søskene mine(den ene en baby). Man kan også få behandling hos lege. Anonymkode: a8dd4...c2b Ja det er nok veldig individuelt hvorvidt man får de og hvor plaget man blir. Min sønn har ikke så store plager og de har vært ganske få. Bare litt uheldig plassering. Anonymkode: 76b9e...35f
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #7 Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (På 29.10.2023 den 9.58): Noen som har vært i samme situasjon? Her har storesøsken på 3år hatt mollusker i ansiktet i ett år. De har vært konsentrert på ett område og er ikke så innmari mange av de. Vi får baby om noen mnd. Er redd for at de skal smitte over. Noen tips/råd? Er vel ikke så veldig vanlig at veldig små babyer får mollusker? Anonymkode: 76b9e...35f Storesøsken hadde mange på kroppen, fikk en del stygge arr/hull, men søsken ble ikke smittet! Er smittsomt og får ofte i offentlig basseng! Anonymkode: f17ae...1b1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #8 Skrevet 3. november 2023 Kjøpte tea tree olje på helsekost i Sverige. Det var ganske effektivt da guttungen fikk det. Anonymkode: 70655...ad1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå