AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #1 Skrevet 29. oktober 2023 Jeg har lagt merke til at strømper av stay-ups type har blitt veldig vanlig og har testet det noen ganger selv, men jeg synes komforten er vesentlig dårligere enn strømpebukser. Funker greit noen ganger, men jeg alltid litt redd for at de skal sige. Strømpebukser siger også for så vidt, men det er på en annen måte. Hvorfor bruker dere heller stay-ups og hva foretrekker dere sånn egentlig? Anonymkode: d998e...373
skreppamedleppa Skrevet 29. oktober 2023 #2 Skrevet 29. oktober 2023 Her er vel smaken som baken, men jeg er et soleklart strømpebukse menneske. Stayups blir for kalt, det siger, og jeg synes det er kjedelig og litt ekkelt å å med. Også er det mer variasjon innenfor strømpebukser enn stayups både hva farger og tekstur gjelder. Jeg har mange forskjellige strømpebukser og ikke en av de siger stort men er behagelig alle som en. Så jeg har ikke tenkt å bytte de ut med stayups.
Fru Uperfekt Skrevet 29. oktober 2023 #3 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg har lagt merke til at strømper av stay-ups type har blitt veldig vanlig og har testet det noen ganger selv, men jeg synes komforten er vesentlig dårligere enn strømpebukser. Funker greit noen ganger, men jeg alltid litt redd for at de skal sige. Strømpebukser siger også for så vidt, men det er på en annen måte. Hvorfor bruker dere heller stay-ups og hva foretrekker dere sånn egentlig? Anonymkode: d998e...373 Jeg foretrekker strømper med strømpeholdere, stayups er jeg heller aldri trygg på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå