AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #1 Skrevet 29. oktober 2023 Sånn omtrent hvor lenge har dere vært sammen og hva er grunnen til at dere ikke har barn? Anonymkode: 4daa2...042
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #2 Skrevet 29. oktober 2023 Jeg ble aldri gravid tross ivf. Jeg har helseproblemer slik at å adoptere hadde jeg ikke fått. Surrogati er jeg prinsipielt imot. Livet er godt uten barn også. Trist til å begynne med, men så ble det "glemt". Vært sammen i 13 år. Anonymkode: 104ca...ca9 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #3 Skrevet 29. oktober 2023 Vært sammen i 11 år. Studert, flyttet rundt, reist, bodd trangt, testet forhold med en hund. Nå er vi klare 😅 Anonymkode: 1b375...7c6
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #4 Skrevet 29. oktober 2023 Vi har vært sammen i 6 år. Jeg har aldri hatt ønske om barn, og kan med nokså stor sannsynlighet heller ikke få uten masse behandling og styr. Hadde jeg villet ha barn hadde mannen min vært med på det, men han har ikke noe imot at vi ikke skal ha det. Jeg har aldri ønsket å prøve fordi jeg tror en masse mislykkede forsøk (som det nærmest garantert hadde blitt) ville ødelagt forholdet, og skulle vi prøve hadde det ikke vært for min skyld, men andres forventning om at vi burde få barn. Surrogati er jeg prinsipiell motstander av. Adopsjon synes jeg egentlig er fint, men det har vært så mye galt som har kommet fram om adopsjonsbyråer, at jeg ikke stoler nok på at det virkelig blir gjort riktig. Anonymkode: 52198...cdd 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #5 Skrevet 29. oktober 2023 22 år har vi vært sammen. Vi har ikke barn fordi jeg ikke ønsker barn. Noe jeg nevnte ganske tidlig i tilfelle han gjerne ville ha familie. For da burde han ikke investere i et forhold med meg ihvertfall. Etter litt tenking kom han fram til at han egentlig ikke ville ha barn han heller. Så da var det greit. Anonymkode: e1374...a6d 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #6 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sånn omtrent hvor lenge har dere vært sammen og hva er grunnen til at dere ikke har barn? Anonymkode: 4daa2...042 Min X og jeg var i lag i nesten 10 år, ingen barn, og vi bare ønsket ikke det. Er nå med en annen mann siste 5 år, vi vil heller bare ikke ha:p Har barn i livet mitt, store og små, og det er koselig, men også nok kjenner jeg. Anonymkode: 25847...448
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #7 Skrevet 29. oktober 2023 Det er ingen av oss som ønsker barn. Vi vil bruke fritiden vår på hobby og interesser i stedenfor. Anonymkode: cb5e5...7c0 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #8 Skrevet 29. oktober 2023 Har vært sammen i syv år og har ikke barn fordi han ikke er klar enda… Jeg er klar Anonymkode: 2017c...57e 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #9 Skrevet 29. oktober 2023 Aldri skjønt poenget med langvarig forhold uten barn. Det har jo ingenting positivt med seg og legger jo kun en demper på alt morro man kan fylle livet med. Anonymkode: ec3cd...927
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #10 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Aldri skjønt poenget med langvarig forhold uten barn. Det har jo ingenting positivt med seg og legger jo kun en demper på alt morro man kan fylle livet med. Anonymkode: ec3cd...927 Så hvis du ikke vil ha barn, så er det best å forbli singel? Man kan da gjøre mye mer sammen som et par uten barn? Jeg og mannen var sammen i syv år. Plutselig ble jeg gravid. Ble fortalt det var umulig for oss. Vi hadde det veldig fint sammen uten barn og var innstilt på å dele resten av livet sammen. Vi har det like fint med barn, men det er et helt anderledes liv enn det vi så for oss. Barn tar stor plass 😅 Anonymkode: 4d3a1...560 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #11 Skrevet 29. oktober 2023 Vært sammen i 13 år, eid hus og sånn sammen i 10 år. Vi har ikke barn fordi vi ikke vil ha barn Enkelt og greit. Anonymkode: 0cf10...c98
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #12 Skrevet 29. oktober 2023 Vært samboere i 7 år. Ingen av oss ønsker oss barn. Vi liker friheten. Kan reise hvor vi vil når vi vil, sove lenge om morgenen, flytte hit og dit osv. Vi er ganske rastløse som personer og bor gjerne ikke samme sted mer enn 2 år før vi drar på nye eventyr. Til sommeren skal vi kjøpe oss bobil og farte rundt i europa til vi blir lei. Anonymkode: 85ad9...992
Spiren Skrevet 29. oktober 2023 #13 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Aldri skjønt poenget med langvarig forhold uten barn. Det har jo ingenting positivt med seg og legger jo kun en demper på alt morro man kan fylle livet med. Anonymkode: ec3cd...927 Så du har partner utelukkende for å få barn? Dere prater ikke sammen, ler sammen eller nyter sex utenom? 🤔
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #14 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Aldri skjønt poenget med langvarig forhold uten barn. Det har jo ingenting positivt med seg og legger jo kun en demper på alt morro man kan fylle livet med. Anonymkode: ec3cd...927 Så jeg skal bare kaste bort muligheten til å være sammen med mannen i mitt liv bare fordi vi ikke vil ha barn? Vi har det ikke morro og bra sammen? Anonymkode: 0cf10...c98
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #15 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Aldri skjønt poenget med langvarig forhold uten barn. Det har jo ingenting positivt med seg og legger jo kun en demper på alt morro man kan fylle livet med. Anonymkode: ec3cd...927 Det er barn som legger en demper på alt moro man kan fylle livet med. De gjør det vanskeligere å reise og gjøre aktiviteter generelt. Anonymkode: 15ad8...b86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå