Gjest EmKay Skrevet 30. oktober 2023 #21 Skrevet 30. oktober 2023 Har kjøpt det meste på Zalando, noen enkle plagg på HM, men stort sett prøver jeg å kjøpe plagg som også kan brukes etter fødsel, som kjoler i ribbestrikk osv.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #22 Skrevet 30. oktober 2023 Bestilte kun på Zalando.. Fant absolutt ingenting i butikk. Anonymkode: 8086b...d75
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #23 Skrevet 31. oktober 2023 Vet noen om man må betale toll fra Sverige? Ser på noe tøy på Boob, virker veldig bra og pent Anonymkode: 43d88...03b
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #24 Skrevet 31. oktober 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Vet noen om man må betale toll fra Sverige? Ser på noe tøy på Boob, virker veldig bra og pent Anonymkode: 43d88...03b Ja, alt som kommer fra utlandet er tollbelagt. Anonymkode: 780ae...ca8 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #25 Skrevet 31. oktober 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Vet noen om man må betale toll fra Sverige? Ser på noe tøy på Boob, virker veldig bra og pent Anonymkode: Zalando har en del fra Boob også, om du ikke vil bestille direkte! Anonymkode: 8bc12...c81
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #26 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Zalando har en del fra Boob også, om du ikke vil bestille direkte! Anonymkode: 8bc12...c81 Jo men de har salg på Boob men tror jeg dropper det.. Anonymkode: 43d88...03b
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #28 Skrevet 11. januar 2024 Jeg har to «vanlige» jumpsuits fra &Other stories som har god plass (uke 30 nå). Anonymkode: ba192...f16
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2024 #30 Skrevet 11. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 29.10.2023 den 8.58): Hvor kjøper dere gravidklær? Synes det er så mye stygt rundt om! Anonymkode: 0655d...f3d https://www.mamalicious.com/nb-no/product/20018187_2116/skinny-fit-jeans https://www.mamalicious.com/nb-no/product/20016864_889_1043574/o-hals-ribbemansjetter-normale-ermer-genser Jeg følte jeg måtte lete endel for å finne noe som føltes som vanlige klær, men med plass til en gravidmage. Har tatt av båndet rundt genseren. Anonymkode: 620d5...c1c
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2024 #31 Skrevet 14. januar 2024 Kjøpte bukser på H&M. Ellers større vanlige klær. Anonymkode: d3ca9...13e
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #32 Skrevet 22. januar 2024 Jeg er litt misunnelig på alle som skriver at de bare bruke de samme klærne sine hele svangerskapet, eller kunne gå i klær som bare var litt større enn vanlig. Hvordan er det mulig? Jeg merker at gravidkroppen min i alle fall har trengt noe annet veldig lenge (siden uke 7, men jeg går med tvillinger da). Klær sitter på en helt annen måte. Jeg har ikke lagt på meg andre steder enn midt på magen, som nå stikker godt ut, men vekta der gjør jo også at jeg har svai i ryggen. Klærne sklir hit og dit og ser rett og slett ganske ille ut, selv de som jeg får dem på (og det var i jula kun snakk om et par kjoler - som også ble så korte at det var uanstendig). Heldige dere! 🤗 Anonymkode: 780ae...ca8 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2024 #33 Skrevet 22. januar 2024 Anbefaler å gå innom butikker og lete etter stretchy klær som ikke er ment som gravidklær. Jeg fant feks dette skjørtet på hm (link: https://www2.hm.com/no_no/productpage.1212724001.html ) som ikke er gravidklær, men som ble veldig fint dratt opp helt under puppene med en stram genser under. Det var utrolig stretchy også, så det kommer til å passe helt frem til fødsel. Anonymkode: 135af...8ab
IkkeStudentLenger Skrevet 23. januar 2024 #34 Skrevet 23. januar 2024 On 1/22/2024 at 8:29 AM, AnonymBruker said: Jeg er litt misunnelig på alle som skriver at de bare bruke de samme klærne sine hele svangerskapet, eller kunne gå i klær som bare var litt større enn vanlig. Hvordan er det mulig? Jeg merker at gravidkroppen min i alle fall har trengt noe annet veldig lenge (siden uke 7, men jeg går med tvillinger da). Klær sitter på en helt annen måte. Jeg har ikke lagt på meg andre steder enn midt på magen, som nå stikker godt ut, men vekta der gjør jo også at jeg har svai i ryggen. Klærne sklir hit og dit og ser rett og slett ganske ille ut, selv de som jeg får dem på (og det var i jula kun snakk om et par kjoler - som også ble så korte at det var uanstendig). Heldige dere! 🤗 Anonymkode: 780ae...ca8 Jeg ble gigantisk, kunne ikke brukt vanlige klær. Selv gravidkjoler ble minikjoler mot slutten. Jeg er lav, la ikke på meg mye, men magen ble kjempesvær!
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #35 Skrevet 23. januar 2024 21 minutter siden, IkkeStudentLenger said: Jeg ble gigantisk, kunne ikke brukt vanlige klær. Selv gravidkjoler ble minikjoler mot slutten. Jeg er lav, la ikke på meg mye, men magen ble kjempesvær! Godt å høre at vi er flere 🙈 Jeg ligger litt under kurven for forventet vektøkning, så det er ikke noe mål å skulle lagt på meg mindre (jordmor er fornøyd altså). Det er vel bare sånn at alle bærer ulikt 😅 Anonymkode: 780ae...ca8 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #36 Skrevet 23. januar 2024 On 1/22/2024 at 8:29 AM, AnonymBruker said: Jeg er litt misunnelig på alle som skriver at de bare bruke de samme klærne sine hele svangerskapet, eller kunne gå i klær som bare var litt større enn vanlig. Hvordan er det mulig? Jeg merker at gravidkroppen min i alle fall har trengt noe annet veldig lenge (siden uke 7, men jeg går med tvillinger da). Klær sitter på en helt annen måte. Jeg har ikke lagt på meg andre steder enn midt på magen, som nå stikker godt ut, men vekta der gjør jo også at jeg har svai i ryggen. Klærne sklir hit og dit og ser rett og slett ganske ille ut, selv de som jeg får dem på (og det var i jula kun snakk om et par kjoler - som også ble så korte at det var uanstendig). Heldige dere! 🤗 Anonymkode: 780ae...ca8 Jeg har mye klær som er stretchy, går mye i kjoler og strømpebukse (så det blir bare en kul som kommer frem), og jeg fokuserte på å kjøpe skjørt jeg kan bruke etter graviditeten fremfor bukser som blir ubrukelige, med strømpebukser jeg allerede har. Anonymkode: d324d...606
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2024 #37 Skrevet 23. januar 2024 Kjøpte noe fra HM og noe på Zalando. Hos Asos kjøpte jeg en gravidpenkjole (gjest i bryllup) og en gravid-/ammekjole (til selskap/jul/bryllup). Veldig fornøyd med dem, og har brukt ammekjolen masse gjennom tre graviditeter og noen år med amming/delamming. Måtte betale moms og toll på bestillingen fra Asos. Anonymkode: 32b48...350
katties Skrevet 23. januar 2024 #38 Skrevet 23. januar 2024 Zalando, spesielt fra merket Anna Field og Body On har passet godt til meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå