AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #1 Del Skrevet 29. oktober 2023 Hvor kjøper dere gravidklær? Synes det er så mye stygt rundt om! Anonymkode: 0655d...f3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #2 Del Skrevet 29. oktober 2023 Følger denne. Helt enig. Fant noen greie bukser på H&M, men for noen vanvittig triste gensere de hadde! Fant ikke mammaklær på Cubus, og er ikke en som pleier å ha suksess med å kjøpe klær på nett. Anonymkode: 780ae...ca8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millinea Skrevet 29. oktober 2023 #3 Del Skrevet 29. oktober 2023 Gitt opp å finne noe egentlig. Bukse fra H&M, og så blir det tsjorte i større størrelse frem til jeg må gå over til collegegenser. Skulle tro at så stor industri som babyting er, at det også var mer fokus på mammaklær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #4 Del Skrevet 29. oktober 2023 8 minutter siden, Millinea said: Gitt opp å finne noe egentlig. Bukse fra H&M, og så blir det tsjorte i større størrelse frem til jeg må gå over til collegegenser. Skulle tro at så stor industri som babyting er, at det også var mer fokus på mammaklær. Enig. også synes jeg det er så irriterende at de gjemmer vekk klærne i barneavdelingen. Vi er voksne kvinner, selv om det vokser barn i oss. Anonymkode: 780ae...ca8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 29. oktober 2023 #5 Del Skrevet 29. oktober 2023 Gikk over til ullkjoler og ullstrømpebukser for gravide. Orker ikke bukser lenger. De har mye fint på mamalicious 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #6 Del Skrevet 29. oktober 2023 Enig med dere, jeg var skuffet da jeg fant ut at det kun var HM som hadde noe fysisk i butikk, og det var mye stygt. Vanskelig å kjøpe bukser på nett. Jeg fant veldig mye på Vero Moda på nett, de hadde over 1000 plagg da jeg sjekket. Mye mer enn feks Lindex. Jeg fikk tips om snekkerbukse (dyrt, men behagelig å slippe noe som strammet rundt magen) og har ellers kjøpt 3 bukser, kjoler som også kan brukes senere og et par tunikaer. Vero Moda hadde også masse gravid/bærejakker 😊 Jeg kjøpte ullstrømpebukse på Lindex, veldig bra kvalitet! Brukt den 2-3 ganger i uka i 2 mnd, fortsatt like fin. Anonymkode: f56ba...df1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #7 Del Skrevet 29. oktober 2023 Boob Design! Svensk merke, elsker overdelene og kjolene deres. Alt har dobbel amme/gravidfunksjon og sitter fint med både ingen, liten og stor mage. Dyrt men bra kvalitet, holdt gjennom to graviditeter og ammeperioder for meg! Anonymkode: 8bc12...c81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #8 Del Skrevet 29. oktober 2023 Seraphine har nydelige klær! Visstnok det hertuginne Kate brukte under sine graviditeter. Må betale toll over 350kr, men er ofte salg samt at det finnes endel på Finn.no. Anonymkode: ff6c8...40c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #9 Del Skrevet 29. oktober 2023 Bruker bare vanlige klær. Tskjorte og singlett med god lengde. Går litt opp i genser str og går fortsatt i tights nå i uke 37. Anonymkode: c712b...5b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IkkeStudentLenger Skrevet 29. oktober 2023 #10 Del Skrevet 29. oktober 2023 Kjøpte på Finn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #11 Del Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Følger denne. Helt enig. Fant noen greie bukser på H&M, men for noen vanvittig triste gensere de hadde! Fant ikke mammaklær på Cubus, og er ikke en som pleier å ha suksess med å kjøpe klær på nett. Anonymkode: 780ae...ca8 Det er kun H&M som fører mammaklær i butikk. Alle andre steder må du på nett fikk jeg høre. Anonymkode: 263ce...704 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #12 Del Skrevet 29. oktober 2023 Kjøper kun basics.. Ellers bruker jeg strikkekjoler, strikke genser. Men har mye vide klær i utgangspunktet som jeg kan bruke, og mye kjoler. Strømpebukser er ett must.. Anonymkode: 04e15...d95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #13 Del Skrevet 29. oktober 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er kun H&M som fører mammaklær i butikk. Alle andre steder må du på nett fikk jeg høre. Anonymkode: 263ce...704 Tusen takk for tipset! Da slapp jeg i alle fall å slepe meg byen rundt uten hell, kvalm og fæl 💗 Anonymkode: 780ae...ca8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #14 Del Skrevet 29. oktober 2023 Kjøpt litt på Lindex Anonymkode: 2daa0...738 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 29. oktober 2023 #15 Del Skrevet 29. oktober 2023 Jeg kjøpte et par mammabukser på h&m som var gode, men stort sett gikk jeg bare opp en størrelse i vanlige klær og mye lounge wear, typ merinoullsettene fra cubus som er veldig strechy og gode å ha etter at babyen er ute også🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #16 Del Skrevet 29. oktober 2023 Asos.com Anonymkode: 63d61...cf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #17 Del Skrevet 29. oktober 2023 Mamajules. Anonymkode: 08451...0b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #18 Del Skrevet 30. oktober 2023 Synes «mammmaklær» er stort sett veldig stygge og jeg så ut som potetsekk. Kjøpte heller vanlige klær, bare litt større og det funker mye bedre! Anonymkode: 2100c...9d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #19 Del Skrevet 30. oktober 2023 Jeg kjøpte gravid-jeans på HM. Det var eneste gravid-klærene jeg brukte. Ellers brukte jeg bare vanlige, elastiske topper, trengte ikke kjøpe nye engang. Lånte jakken til mannen. Anonymkode: b073d...7f6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #20 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 29.10.2023 den 8.58): Hvor kjøper dere gravidklær? Synes det er så mye stygt rundt om! Anonymkode: 0655d...f3d Kjøpe to gravid tights. Eller brukte jeg store gensere eller skviser meg inn i vanlige klær. Anonymkode: 1ddd9...5fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå