Gå til innhold

Kan noen anbefale meg gode vintersko?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må ha nye vintersko i år. 

Reiser mest kollektiv men har et stykke å gå til bussholdeplassen. Og noen ganger hender det jeg må leke i snøen med barna.

Hva slags sko bør jeg kjøpe? Fint om det ikke koster mer enn 1000-1200

Takk😊

Anonymkode: 3c0b9...d17

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Knelange UGGS. Varme og gode. 

Anonymkode: 0c2ee...0b6

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil også anbefale Uggs. Har hatt mine i nesten 10 år og de er like fine. Som å gå i kosetøfler ute :)

• Liker 1
Skrevet

Ugg Adirondack 👏🏻 

Elsker de semskede Uggsene også, men adirondack er vanntett og skikkelig robust og varm. Koster litt, men da har du sko i flere år.

Anonymkode: a8a3d...c56

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ugg Adirondack 👏🏻 

Elsker de semskede Uggsene også, men adirondack er vanntett og skikkelig robust og varm. Koster litt, men da har du sko i flere år.

https://www.getinspired.no/sko/boots/ugg-adirondack-iii-ug-10951410-che?gad_source=1&gclid=Cj0KCQjwy4KqBhD0ARIsAEbCt6jIxWdHXeBCi2knTbtdJBpS00Kxe6JjrLv3tVIHtUC7cfETLev4tAcaAmOcEALw_wcB

Er det denne du mener? Var forskjell på utseende. 

Skrevet

Baffin!

Anonymkode: 05ca2...fed

Skrevet

https://www.skoringen.no/legero-korte-damestovletter-sort-2-000530?productid=5263551010

Har disse på tredje året nå, og er strålende fornøyd! Kjøpte de på black friday da det var 25 eller 30% på hele butikken, kanskje du skal sjekke ut om det blir sånn i år òg? De er varme, har god såle og holder seg godt. Jeg elsker at det er glidelås på siden, så man slipper å styre med lissene.

Synes de ser nettere og mindre ut på foten i virkeligheten enn på bildet. Jeg er 32 år og har små føtter. 

Anonymkode: 69b7f...583

• Liker 2
Skrevet

Kan noen plz svare meg. Er uggs vanntette??

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ugg Adirondack 👏🏻 

Enig, de er helt overlegne! Dyre ja, men du får det du betaler for. 

Personlig foretrekker jeg denne fargen: https://tonnesen1937.no/products/9479679-ugg-adirondack-iii-mustard-seed-w?_pos=1&_sid=dc987a4c1&_ss=r

Anonymkode: 9dd14...053

Skrevet

UGGS er ikke vanntette. Men aldri sett på det som noe problem. Snøen legger seg utenpå, og børster jo av det når jeg går inn. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

UGGS er ikke vanntette. Men aldri sett på det som noe problem. Snøen legger seg utenpå, og børster jo av det når jeg går inn. 

Adirondack er vanntett.

Anonymkode: 9dd14...053

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.10.2023 den 16.03):

Ugg Adirondack 👏🏻 

Enig! Elsker de!

Anonymkode: caf7b...140

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Det er den, ja! Har et par som jeg har hatt i rundt 15 år, og et nytt fra 2020. Det eldste paret har nå blitt sånne sko jeg slenger på meg hvis jeg skal på tur i skogen i gjørme, slaps eller snø, det nyeste bruker jeg til daglig 😊 Er ingen ting i veien med det eldste paret, annet enn at det har naturlig slitasje etter mye bruk.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kan noen plz svare meg. Er uggs vanntette??

Adirondack er vanntett 👍🏻 Semskede Uggs tåler litt hvis de er impregnert, men hadde ikke brukt dem i slaps eller regnvær.

Skrevet

Nesnalobben er fantastiske, men funker ikke like greit i vått/sørpete vær.

Anonymkode: d5b29...1b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...