Tone89 Skrevet 29. oktober 2023 #1 Skrevet 29. oktober 2023 (endret) til dere synske. Helt fortvilt over å ha mistet gullsmykket mitt. Har hatt det rundt halsen i flere måneder, men etter en tur på byen våknet jeg uten gullsmykker rundt halsen. Har snudd hode i leilighet og gått runden jeg gikk hjem. noen som vet hvor gullsmykker ligger? Endret 29. oktober 2023 av Tone89
Gjest Menelaos Skrevet 29. oktober 2023 #2 Skrevet 29. oktober 2023 Synske mennesker eksisterer ikke.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #3 Skrevet 1. november 2023 Har du sjekka der du sov/sovnet. I sprekkene ved senga/madrassen/sofa? Under senga, inntil en kant. Inne i sengetøy/putevar/sovetøy? I skittentøyskurven? Ser ut som om du kan ha revet det av deg når du sov eller når du var veldig trøtt og litt "borte". Anonymkode: 69ea0...c09
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #4 Skrevet 1. november 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du sjekka der du sov/sovnet. I sprekkene ved senga/madrassen/sofa? Under senga, inntil en kant. Inne i sengetøy/putevar/sovetøy? I skittentøyskurven? Ser ut som om du kan ha revet det av deg når du sov eller når du var veldig trøtt og litt "borte". Anonymkode: 69ea0...c09 trenger selvfølgelig ikke være "klarsynt" for å foreslå noen av disse tingene da... Anonymkode: fdc5d...827 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2023 #6 Skrevet 4. november 2023 Jeg forstår at du er fortvilet over å ha mistet gullsmykket ditt. Dessverre kan jeg ikke være synsk og finne ut nøyaktig hvor det ligger. Men det høres ut som om du har gjort en god innsats med å lete både i leiligheten og på veien hjem. Kanskje det kan være lurt å sjekke om du kan ha mistet det et annet sted, som kanskje på et offentlig sted eller hos noen du har vært sammen med på byen? Jeg håper du finner smykket ditt snart! Anonymkode: 6a97c...a75
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #7 Skrevet 23. november 2023 Jeg spurte mange «synske» om hjelp til å finne er gullarmbånd jeg var sikker på at jeg hadde mistet under en svømmetur på stranden sommeren for flere år siden. Lette oooveralt. Så skulle vi flytte og selge en fryseboks. Da vi tømte den fant jeg armbåndet! Så mitt ikke-synske tips er å bare lete.. overalt. Men kan høres ut som skittentøyet feks eller vaskemaskinen. Anonymkode: d3abb...7af
AnonymBruker Skrevet 23. november 2023 #8 Skrevet 23. november 2023 Kanskje noen har levert det inn? Har du sjekket med de stedene du var på byen? Politiet? Kollektiv- eller taxiselskapet om du brukte det? Anonymkode: b04b4...818
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå