Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

til dere synske.

Helt fortvilt over å ha mistet gullsmykket mitt. Har hatt det rundt halsen i flere måneder, men etter en tur på byen våknet jeg uten gullsmykker rundt halsen. Har snudd hode i leilighet og gått runden jeg gikk hjem.

noen som vet hvor gullsmykker ligger?

Endret av Tone89
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekka der du sov/sovnet. I sprekkene ved senga/madrassen/sofa? Under senga, inntil en kant. Inne i sengetøy/putevar/sovetøy? I skittentøyskurven? Ser ut som om du kan ha revet det av deg når du sov eller når du var veldig trøtt og litt "borte".

Anonymkode: 69ea0...c09

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har du sjekka der du sov/sovnet. I sprekkene ved senga/madrassen/sofa? Under senga, inntil en kant. Inne i sengetøy/putevar/sovetøy? I skittentøyskurven? Ser ut som om du kan ha revet det av deg når du sov eller når du var veldig trøtt og litt "borte".

Anonymkode: 69ea0...c09

trenger selvfølgelig ikke være "klarsynt" for å foreslå noen av disse tingene da...       

Anonymkode: fdc5d...827

• Nyttig 1
Skrevet

Her kom det opp en skuff...

Skrevet

Jeg forstår at du er fortvilet over å ha mistet gullsmykket ditt. Dessverre kan jeg ikke være synsk og finne ut nøyaktig hvor det ligger. Men det høres ut som om du har gjort en god innsats med å lete både i leiligheten og på veien hjem. Kanskje det kan være lurt å sjekke om du kan ha mistet det et annet sted, som kanskje på et offentlig sted eller hos noen du har vært sammen med på byen? Jeg håper du finner smykket ditt snart!

Anonymkode: 6a97c...a75

• 3 uker senere...
Skrevet

Jeg spurte mange «synske» om hjelp til å finne er gullarmbånd jeg var sikker på at jeg hadde mistet under en svømmetur på stranden sommeren for flere år siden. Lette oooveralt. Så skulle vi flytte og selge en fryseboks. Da vi tømte den fant jeg armbåndet! Så mitt ikke-synske tips er å bare lete.. overalt.

Men kan høres ut som skittentøyet feks eller vaskemaskinen.  

Anonymkode: d3abb...7af

Skrevet

Kanskje noen har levert det inn? Har du sjekket med de stedene du var på byen? Politiet? Kollektiv- eller taxiselskapet om du brukte det?

Anonymkode: b04b4...818

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...