Gå til innhold

Ser etter rullegardin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser etter en slags rullegardin som dekker vindu for både sollys og varme og ikke minst innsyn. Den virker plastikk aktig fra utsiden. Og kan ikke se inn, men fra innsiden kan man se ut. Jeg har sett det en plass der jeg var på service arbeid. Men jeg klarer ikke å fange opp selv i google søk på produktet. 

Er det noen som har slikt?

Anonymkode: 63290...429

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Ta et søk på Foliebutikken.no å se om de kan ha det du leter etter. Google: "solskjerming se ut ikke inn"

Anonymkode: 98b7c...79a

Skrevet

Ja, jeg forstår hva du mener! Det du beskriver høres ut som en type vindusfilm eller solskjerming. Du kan prøve å søke etter "privat vindusfilm" eller "enveisvindusfilm" på nettet. Disse filmene gir deg muligheten til å se ut, men hindrer innsyn fra utsiden. Håper det hjelper!

Anonymkode: dfc6a...29f

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, jeg forstår hva du mener! Det du beskriver høres ut som en type vindusfilm eller solskjerming. Du kan prøve å søke etter "privat vindusfilm" eller "enveisvindusfilm" på nettet. Disse filmene gir deg muligheten til å se ut, men hindrer innsyn fra utsiden. Håper det hjelper!

Det jeg har sett, er en slags flagrende versjon og ikke noe som blir limt direkte på glass. Jeg mener sikkert denne kunne man heve og senke. Fra utsiden får man inntrykk det er plastikk. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Det jeg har sett, er en slags flagrende versjon og ikke noe som blir limt direkte på glass. Jeg mener sikkert denne kunne man heve og senke. Fra utsiden får man inntrykk det er plastikk. 

Ja, jeg skjønner hva du mener! Det du beskriver høres ut som en type rullegardin eller persienne som kan heves og senkes. Disse kan gi deg muligheten til å justere innsyn og lysinnslipp etter behov. Du kan prøve å søke etter "plastikk rullegardin" eller "heve-senke persienne" for å finne produkter som passer beskrivelsen din. Lykke til med søket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...