Gå til innhold

27 år og singel, burde jeg lete etter seriøs forhold nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg drøye det og hvis ja til for lenge? 42?

Anonymkode: bae54...187

Videoannonse
Annonse
Gjest Heidi Høst
Skrevet

Du trenget jo aldri det, om du ikke har lyst.

Skrevet

Hvis du vil ha barn er det på tide å lete. Hvis ikke trenger du det jo aldri hvis du ikke ønsker det selv.

Anonymkode: 6be81...012

Skrevet

Er det noe du har lyst til da? 

Anonymkode: e8971...a17

Skrevet

Hvis du er kvinne å vil ha barn er det påtide, ja.

Anonymkode: a3687...596

• Nyttig 1
Skrevet

Ja, det burde du. 

Det rt så mange som klager på hvor vanskelig det er å finne noen i 30-årene.

Anonymkode: 74db8...eb9

Skrevet

Ja, vet om del som hadde høy markedsverdi i 20årene ,  og lever nå single og barnløse med lav markedsverdi i 30årene

Anonymkode: 2dae0...f89

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg etablerte meg på den alderen med en fyr som egentlig var under mitt nivå fordi jeg var redd for å ikke finne noen. Fikk barn og skilte meg, og med bedre selvtillit og 20 år til fant jeg en mye bedre kar på mitt nivå.

Ville gjerne hatt barn med ham i stedet, gitt. Men da var vi opptatte i hvert vårt ekteskap.

Anonymkode: 6f139...89f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg etablerte meg på den alderen med en fyr som egentlig var under mitt nivå fordi jeg var redd for å ikke finne noen. Fikk barn og skilte meg, og med bedre selvtillit og 20 år til fant jeg en mye bedre kar på mitt nivå.

Ville gjerne hatt barn med ham i stedet, gitt. Men da var vi opptatte i hvert vårt ekteskap.

Budskap: ikke hast inn i noe fordi du er redd for å ikke finne noen. Det blir bare dårlig. Vær sikker på at du stifter familie med den beste mannen du kan få, og den beste mannen prøver IKKE å pushe kvinner inn i forhastede forhold ved å spille på dårlig selvtillit.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja, vet om del som hadde høy markedsverdi i 20årene ,  og lever nå single og barnløse med lav markedsverdi i 30årene

Jeg er 41 år og alenemor og har ikke problemer med få meg dates🤷🏻‍♀️ 

De fleste menn på min alder er det vel så mange som har vært igjennom samlivsbrudd og ønsker ny partner🫠

Anonymkode: 5b047...d71

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja, det burde du. 

Det rt så mange som klager på hvor vanskelig det er å finne noen i 30-årene.

Anonymkode: 74db8...eb9

Vet av mange som klager i absolutt alle aldre. 

Ts, gjør det som føles rett for deg. Livet ditt er din reise, ingen annen sin. 

De skal ikke finne hvem som helst, de skal finne den personen. Har ingen betydning at en del er uttiltrukket når du bli over 30, de hadde ikke forblitt med deg til den alderen uansett, så du går kun glipp av de som er overfladiske og dumme. Tenker om du venter. Jeg blir 30 snart, å er ikke redd for menn. Har snakket med nok av dem som er gale etter 20 åringer til å vite at det aldri var liv laga uansett, på alle områder. Hadde aldri lyst på dem.

Møter du noen før du blir 30, fint. Venter du eller møter ikke noen før den tid, fint. Opp til deg, om du aldri vil møte noen, fint for deg, ditt valg. 

Anonymkode: df9df...489

• Liker 2
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Så utrolig egoistisk mot barnet, blir kvalm

Anonymkode: a3687...596

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er 41 år og alenemor og har ikke problemer med få meg dates🤷🏻‍♀️ 

De fleste menn på min alder er det vel så mange som har vært igjennom samlivsbrudd og ønsker ny partner🫠

Anonymkode: 5b047...d71

Ja da blir det med bagasje da, 

Ville forsøkt å lage meg et liv mellom 25 og 40

26 er da det er størst sjans å begynne på blanke ark med noen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...