AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #2 Skrevet 29. oktober 2023 En sommerforelskelse for over 20 år siden. Ingenting har toppet det. Anonymkode: ce537...dd8
Bamseklemmer Skrevet 29. oktober 2023 #3 Skrevet 29. oktober 2023 Å få æren av å klippe 2 navlestrenger❤️❤️ 7
Anonym2007 Skrevet 29. oktober 2023 #4 Skrevet 29. oktober 2023 (endret) kjæresten min❤️ Endret 31. oktober 2023 av Anonym2007
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #5 Skrevet 29. oktober 2023 Bli mamma Forelskelse Diverse opplevelser i drømmeverden Være tilstede under hjemmefødselen til god venninne Anonymkode: 0f5a5...d5e
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #6 Skrevet 29. oktober 2023 Barna mine og mannen. Vant en konkurranse for mange år siden som også er høyt oppe. Anonymkode: 4da90...55c
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #7 Skrevet 29. oktober 2023 Tråden ligger i seksualitet, folkens. Rare ting dere tenner på😂 Anonymkode: d044c...6cf 5 7
A_Cuckoldress Skrevet 7. november 2023 #8 Skrevet 7. november 2023 To sorte menn med meg, helt magisk🥰 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #9 Skrevet 7. november 2023 Noe av det beste jeg har opplevd var å få en helg med mannen jeg elsker. Han har introdusert meg for mye som jeg liker. For eksempel wet. Jeg var veldig overrasket over at dette var noe jeg ønsket, men fordi han var så trygg i det og så det som en intim kjærlighetshandling så gjorde han meg også trygg. Siden da har jeg fantaserer om å få lov til å bli slikket mens jeg tisser, tanken på det tenner meg veldig men det har jeg ikke fått oppleve enda. Jeg får starte letingen etter noen andre som jeg kan få gjøre dette med, noe kan jeg nok klare å skape for meg selv i alle fall. Noen ting bygger seg bare opp til at man må. Hora er ikke alltid snill! Anonymkode: 59236...f79 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #10 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Noen ting bygger seg bare opp til at man må. Hora er ikke alltid snill! Skal være visst. Hora i meg tar over av og til, og da går det som det går...... Min beste opplevelse var "forbudt" sex med en 25 år yngre mann. Han hadde knallhard potens, den grove kuken stod rett opp og ikke utover. Noe som gjorde at jeg fikk en ekstra stimulans mot g-punktet. Så var han ganske tynn,sånn at jeg tydelig kjente skambenet hans som gnugget mot klitten under misjonæren. Noe som ga meg noen sterke og skjønne orgasmer som jeg aldri har opplevd maken før. 🤩😁 Han ble eksta opphisset, da han aldri hadde pult ei dame i stayups før. Ung og viril, så kunne han om igjen og omigjen etter en miropause. Det ble en helt spinnvill natt, jeg tror jeg gikk ned to kilo 😜. Og jeg "dør om jeg ikke får treffe han igjen. 😬 Anonymkode: ef5fd...6ce 1 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #11 Skrevet 7. november 2023 Samboeren 😍 Anonymkode: eba10...6d4 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #12 Skrevet 7. november 2023 Det er en sexpartner som overgår de alle! Jeg vet ikke alt han gjør jeg altså. Men, HAN! Han er så bra at jeg tenkte jeg ble forelsket.. Hahaha.. Jeg har vært veldig heldig, jeg har hatt ekstremt MYE bra sex, selvom jeg ikke regner med han, så jeg er taknemmelig. Men, han. Herrefred. Han gjør så mye, aner ikke hvordan han får det til så jævlig bra en gang... Nå, vurder jeg å sende han en melding også. (men, han er litt som kryptonite også.. Hahaha. Farlig ) Anonymkode: c88fe...49b 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #13 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er en sexpartner som overgår de alle! Jeg vet ikke alt han gjør jeg altså. Men, HAN! Han er så bra at jeg tenkte jeg ble forelsket.. Hahaha.. Jeg har vært veldig heldig, jeg har hatt ekstremt MYE bra sex, selvom jeg ikke regner med han, så jeg er taknemmelig. Men, han. Herrefred. Han gjør så mye, aner ikke hvordan han får det til så jævlig bra en gang... Nå, vurder jeg å sende han en melding også. (men, han er litt som kryptonite også.. Hahaha. Farlig ) Anonymkode: c88fe...49b Og DÉT er fet beste du har opplevd? Så trist… Anonymkode: eba10...6d4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #15 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal være visst. Hora i meg tar over av og til, og da går det som det går...... Min beste opplevelse var "forbudt" sex med en 25 år yngre mann. Han hadde knallhard potens, den grove kuken stod rett opp og ikke utover. Noe som gjorde at jeg fikk en ekstra stimulans mot g-punktet. Så var han ganske tynn,sånn at jeg tydelig kjente skambenet hans som gnugget mot klitten under misjonæren. Noe som ga meg noen sterke og skjønne orgasmer som jeg aldri har opplevd maken før. 🤩😁 Han ble eksta opphisset, da han aldri hadde pult ei dame i stayups før. Ung og viril, så kunne han om igjen og omigjen etter en miropause. Det ble en helt spinnvill natt, jeg tror jeg gikk ned to kilo 😜. Og jeg "dør om jeg ikke får treffe han igjen. 😬 Anonymkode: ef5fd...6ce Hærlig å lese. Kan jeg spørre hvor gammel du var og han😊😊 Anonymkode: cdca4...669
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #16 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hærlig å lese. Kan jeg spørre hvor gammel du var og han😊😊 Anonymkode: cdca4...669 47 og 22 Anonymkode: ef5fd...6ce 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2023 #18 Skrevet 7. november 2023 Sex med ei jomfru uten kondom, gjort det 2 ganger i livet mitt og det er det beste følelsen i universet. Anonymkode: 3a565...5da
Tennplugg Skrevet 7. november 2023 #19 Skrevet 7. november 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal være visst. Hora i meg tar over av og til, og da går det som det går...... Min beste opplevelse var "forbudt" sex med en 25 år yngre mann. Han hadde knallhard potens, den grove kuken stod rett opp og ikke utover. Noe som gjorde at jeg fikk en ekstra stimulans mot g-punktet. Så var han ganske tynn,sånn at jeg tydelig kjente skambenet hans som gnugget mot klitten under misjonæren. Noe som ga meg noen sterke og skjønne orgasmer som jeg aldri har opplevd maken før. 🤩😁 Han ble eksta opphisset, da han aldri hadde pult ei dame i stayups før. Ung og viril, så kunne han om igjen og omigjen etter en miropause. Det ble en helt spinnvill natt, jeg tror jeg gikk ned to kilo 😜. Og jeg "dør om jeg ikke får treffe han igjen. 😬 Anonymkode: ef5fd...6ce Dette kunne vært meg. Vi møtte en ung (svart) mann i midten av 20 årene i hotellbaren, tok et glass med hyggelig prat før han og jeg gikk mens mannen min ble sittende igjen i baren. Den unge hingsten nærmest kastet seg over meg i heisen på vei opp til hotellrommet og vel innenfor døra der bel det et hemningsløst ritt der jeg virkelig fikk kjenne på ung virilitet, oppmerksomhet og kåthet. Helt rått. Han fylte meg to ganger og deretter kom mannen min opp på rommet og tok meg igjen. En fantastisk kveld 2
Magwen Skrevet 7. november 2023 #20 Skrevet 7. november 2023 Vanskelig å si hva det beste er. Bli sugd av 2 damer samtidig 😊😊 Se på 2 damer som kliner og slikker hverandre. Parterbytte. Prøve ut wet sex både å pisse over og i munn. Liker godt rimming. Dette ble flere, men vanskelig å rangere. Bli sugd av 2 var himmelsk. 😊😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå