AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #1 Skrevet 29. oktober 2023 Jeg og min mann hadde sjeldent sex, når vi hadde det, hadde jeg ikke noe valg, om jeg ikke ville ha det, hadde vi det uansett. Møtte min nye kjæreste og vi brukte mye tid å snakke om sex, både før under og etter møter. vi snakket mye sex, for jeg hadde dårlig erfaring med sex, å det var noe jeg egentlig ikke syntes var godt, men vi fant en tone og jeg følte meg trygg med min nye kjæreste, men vi begynte å snakke om sex, jeg fikk fortelle om mine fantasier, mine begrensinger osv. i dag har vi sex som kan vare en hel dag, når vi begge har hatt orgasmer er vi ikke utslitte, lengste sexøkten vi hadde var i 18 timer, vi begge koste oss og vi tok en kort pause før vi var klar igjen. Ikke la en narsisst ta deg, du vet når han har kontroll på deg Anonymkode: a9c31...cf8
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #2 Skrevet 29. oktober 2023 18 timer? 🤣 yeah right. Da har du uendelig med energi Anonymkode: f93a3...44d 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #4 Skrevet 29. oktober 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg og min mann hadde sjeldent sex, når vi hadde det, hadde jeg ikke noe valg, om jeg ikke ville ha det, hadde vi det uansett. Møtte min nye kjæreste og vi brukte mye tid å snakke om sex, både før under og etter møter. vi snakket mye sex, for jeg hadde dårlig erfaring med sex, å det var noe jeg egentlig ikke syntes var godt, men vi fant en tone og jeg følte meg trygg med min nye kjæreste, men vi begynte å snakke om sex, jeg fikk fortelle om mine fantasier, mine begrensinger osv. i dag har vi sex som kan vare en hel dag, når vi begge har hatt orgasmer er vi ikke utslitte, lengste sexøkten vi hadde var i 18 timer, vi begge koste oss og vi tok en kort pause før vi var klar igjen. Ikke la en narsisst ta deg, du vet når han har kontroll på deg Anonymkode: a9c31...cf8 Ok. Lev i denne fantasiverden du. Drit i sex, drit i livet. Fuck it all. Anonymkode: 2aaee...23c
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #5 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg og min mann hadde sjeldent sex, når vi hadde det, hadde jeg ikke noe valg, om jeg ikke ville ha det, hadde vi det uansett. Møtte min nye kjæreste og vi brukte mye tid å snakke om sex, både før under og etter møter. vi snakket mye sex, for jeg hadde dårlig erfaring med sex, å det var noe jeg egentlig ikke syntes var godt, men vi fant en tone og jeg følte meg trygg med min nye kjæreste, men vi begynte å snakke om sex, jeg fikk fortelle om mine fantasier, mine begrensinger osv. i dag har vi sex som kan vare en hel dag, når vi begge har hatt orgasmer er vi ikke utslitte, lengste sexøkten vi hadde var i 18 timer, vi begge koste oss og vi tok en kort pause før vi var klar igjen. Ikke la en narsisst ta deg, du vet når han har kontroll på deg Anonymkode: a9c31...cf8 Så mye fjas og så lite mening. Det eneste fornuftige i innlegget er "Ikke la en narsissist ta deg". Ellers har det null troverdighet og substans. Anonymkode: af3d0...bbc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå