Gå til innhold

Klarer ikke å tro at han elsker meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hele mitt voksne liv bodde jeg med en narsissist, det vil si, vi ble sammen når jeg var 15 jeg forlot han når jeg var 43, heldigvis hadde vi ikke barn sammen. Det som kan beskrive en narsissist beskriver mitt liv, jeg ble nedbrutt gjennom år, opplevde gasslighting osv, etter jeg forlot ble livet mitt et helvete, men har nå besøksforbud på snart 1 år, så ja han er anmeldt for dette, men vanskelig å bevise psykisk vold.

Nå etter 4 år valgte jeg å gå inn i et forhold, men har aldri vært i et normalt forhold før så vet ikke hvordan det er, så er ofte lei meg å såret og min nye kjæreste prøver så hardt for å hjelpe meg, men han kan ikke klare å sette seg inn i situasjonen.

Ofte sitter jeg igjen med at jeg blir brukt, men vet at min nye kjæreste ikke gjør dette. Jeg og kjærestern satt å snakket her om dagen, da sa jeg at han har sluttet å sende hjerte emoji, han beklaget dette å sa han ikke har tenkt over det og sendte mange min vei. Men sitter enda å er usikker.

Han ringer meg hver dag, siden vi ikke bor på samme plass, når vi først snakker over så sitter vi mellom 5-6 timer å snakker, når vi først møtes er det fantastisk å han har aldri vært slem eller gjort noe som sårer meg, som jeg føler på når vi ikke er sammen, Jeg blir usikker da og tror gjerne det verste.

Jeg har vært ærlig og fortalt hvordan jeg tenker og får stor forståelse for dette, men kan ikke helt forstå hvordan noen kan elske noen som ikke kan noe, jeg prøver å være det beste av meg selv, men ikke alltid det er nok 

Anonymkode: 8d5ac...b26

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier ikke dette for å være kjip. Men skaff deg en psykolog. Det er for mye å forlange at du løser dette her alene. 

Men det er veldig bra at du er moden nok til at du prater åpent om det. 

Anonymkode: 80395...2cc

• Liker 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...