AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #1 Skrevet 29. oktober 2023 Vi var en gjeng som var på ett kurs i går. Ett par av mine bekjente satt å pratet i mens foreleser snakket. Jeg kikket på de og sa: hysj Etterpå kom han ene bort til meg og sa at man hysjer ikke på voksne folk. Da ble jeg irritert og sa at voksne folk forstyrrer ikke ett foredrag med å prate Anonymkode: 81428...cea 13 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #2 Skrevet 29. oktober 2023 Ofte er det ikke greit å hysje på folk, men i noen tilfeller tenker jeg det er helt innafor. Som i ditt eksempel. Det er mye mer frekt og respektløst å forstyrre, i feks en klasse. Anonymkode: 88c50...103 12 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #3 Skrevet 29. oktober 2023 I den situasjonen du beskriver var det det eneste rette å hysje på de som ikke fulgte med, ikke hadde respekt hverken for foreleser eller andre kursdeltakere. Bra jobba, Ts! Anonymkode: 1f3de...e12 11
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #4 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Vi var en gjeng som var på ett kurs i går. Ett par av mine bekjente satt å pratet i mens foreleser snakket. Jeg kikket på de og sa: hysj Etterpå kom han ene bort til meg og sa at man hysjer ikke på voksne folk. Da ble jeg irritert og sa at voksne folk forstyrrer ikke ett foredrag med å prate Anonymkode: 81428...cea I ditt tilfelle synes jeg ikke det var frekt. Voksne burde klare å være stille under et foredrag. Hva svarte han tilbake til det du sa? Anonymkode: d6df9...ebe 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #5 Skrevet 29. oktober 2023 En mann? Ja, de tåler ikke å bli irettesatt. Syns det var helt rett av deg å hysje på dem. Anonymkode: fba15...ac7 3 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #6 Skrevet 29. oktober 2023 Hva med denne situasjonen som ri venninne fortalte. Hun og flere kollegaer satt rundt ett bord og pratet. Hun prøvde å snakke med sidemannen, men en mann rett over bordet ropte og snakket veldig høyt. Hun hørte ikke hva sidemannen sa, så hun kikket på han over bordet og sa hysj. Det skulle hun ikke ha gjort. Han ble sur. Men jeg tror å si hysj når noen prater er noe som kommer automatisk Anonymkode: 81428...cea
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #7 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): I ditt tilfelle synes jeg ikke det var frekt. Voksne burde klare å være stille under et foredrag. Hva svarte han tilbake til det du sa? Anonymkode: d6df9...ebe Han sa ikke noe. Tror han ble sur akkurat da, men etterpå snakket han som vanlig til meg Anonymkode: 81428...cea
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #8 Skrevet 29. oktober 2023 Jeg pleier å si direkte på bråkefolka og si" jammen F... da! Ti stille! " Alltid noen som ikke greier å holde kjeft Anonymkode: ec6f9...beb
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #9 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Vi var en gjeng som var på ett kurs i går. Ett par av mine bekjente satt å pratet i mens foreleser snakket. Jeg kikket på de og sa: hysj Etterpå kom han ene bort til meg og sa at man hysjer ikke på voksne folk. Da ble jeg irritert og sa at voksne folk forstyrrer ikke ett foredrag med å prate Anonymkode: 81428...cea Det er helt ok å hysje på voksne, når de oppfører seg som unger. Enig med deg i dette tilfellet. Anonymkode: 3fd66...33c 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #10 Skrevet 29. oktober 2023 Skulle ønske jeg torde å hysje på folk i akkurat den settingen. Det er så respektløst og forstyrrende! Så bra jobba. Anonymkode: e02d0...82c 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #11 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Skulle ønske jeg torde å hysje på folk i akkurat den settingen. Det er så respektløst og forstyrrende! Så bra jobba. Anonymkode: e02d0...82c Det kom bare automatisk. Tror ikke at jeg tenkte Anonymkode: 81428...cea
Ardwinna Skrevet 29. oktober 2023 #12 Skrevet 29. oktober 2023 Det ideelle hadde kanskje vært å si noe i retning av "unnskyld, men kunne dere ha vært litt mer stille? Jeg hører ikke hva foredragsholder sier!", men "hysj" er jo kort og enkelt, og helt på sin plass når voksne ikke klarer å oppføre seg. dessuten: noe sier meg at disse personene hadde blitt like sur dersom du hadde gått for forslaget mitt over. 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #13 Skrevet 29. oktober 2023 Hahahaha TS, tenker du gjorde rett. Det er SÅ komisk når skravlebøtter sitter og forstyrrer slik og blir hysjet på. For den reaksjonen de hadde, den kommer av flauhet. Ble flau pga forstyrret andre og ble irettesatt med hysjing = bli sur og nebbete 😂😂😂 Anonymkode: d989a...69b
Gullungen Skrevet 29. oktober 2023 #14 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vi var en gjeng som var på ett kurs i går. Ett par av mine bekjente satt å pratet i mens foreleser snakket. Jeg kikket på de og sa: hysj Etterpå kom han ene bort til meg og sa at man hysjer ikke på voksne folk. Da ble jeg irritert og sa at voksne folk forstyrrer ikke ett foredrag med å prate Anonymkode: 81428...cea Man sitter ikke å snakker under en forelesning. Voksne folk burde forstå det. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå