Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sammen med en jeg er veldig glad i, og redd for å miste.  Problemet er at vi er ganske så ulik, og det hender jeg overtenker situasjoner.  

Tips på hvordan jeg kan endre dette? 

Anonymkode: 2936a...8fe

Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Du må få deg selv til å innse at du ikke kan kontrollere hva som skjer. Lev i nuet og nyt hver dag.

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg er sammen med en jeg er veldig glad i, og redd for å miste.  Problemet er at vi er ganske så ulik, og det hender jeg overtenker situasjoner.  

Ikke tillat deg å tenke på det, finn på noe annet som stjeler tankene dine hver gang du overtenker. 

Gjør det HVER GANG!! Bli flink til å tenke gode tanker i stedet for dårlige. 

Og ting du ikke får gjort noe med, er det bortkastet å tenke på. Som over her, lev i nuet. 

Anonymkode: 7b16a...580

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Min erfaring når man føler det slik er at man ofte er sammen med en utilgjengelig person som egentlig ikke er interessert i nærhet mens man selv er sulteforet på det. Kjenner du deg igjen i dette så er det ikke rart du overtenker. 

Anonymkode: 94e5f...538

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Begynn å meditere. 

Hør på subliminal messages, når du legger deg til å sove. 

That's it! 

Kan fikse alt! 😅😂

Anonymkode: f43f4...932

Skrevet

Husk at du kan kun endre deg selv. Ikke andre.

Begrens valgalternativene dine. For mange valg gir ikke automatisk mer glede. Ofte tvert i mot.

Valg som er gjort er gjort. La de høre fortiden til.

Identifiser hva du overtenker over og prøv og ta tak i de tingene.

Skrevet

Livet er et usikker prosjekt. Vi vet ikke hva som skjer i fremtiden, vi vet ikke hvor lang tid vi har fått tildelt. Lev i nuet.

Anonymkode: 226f6...089

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...