Gå til innhold

Føler meg som en annen person etter s*x

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om andre er enige her. Men før jeg hadde sex, hadde jeg en annen måte å tenke og se ting på. Jeg forsto ikke ting på samme måte, så jeg føler absolutt at sex er en stor greie, og det påvirker deg så absolutt. Når jeg søker på nettet står det "det skjer ingen endringer" blablabla, men det føler jeg bare er tull. Det skjer absolutt noe med måten man tenker, ser og måten man holder seg på.

Og du legger merke til at du oppfører deg annerledes hjemme/med type & i motsetning ute blant folk. Jeg er ikke den jeg var før, men det går også fint, jeg er ikke helt uviten lenger, og ja jeg har ett annet syn på livet etter samleie. Nå er jeg jo en som tenker stort om alt og overtenker en god del, men syns det er viktig at det ikke skal bli sett på som tabu å faktisk føle seg annerledes siden det sto så mye på nettet det stikk motsatte!🤪🤔

Eller er jeg den eneste?

Anonymkode: 606ba...ecd

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vet ikke om andre er enige her. Men før jeg hadde sex, hadde jeg en annen måte å tenke og se ting på. Jeg forsto ikke ting på samme måte, så jeg føler absolutt at sex er en stor greie, og det påvirker deg så absolutt. Når jeg søker på nettet står det "det skjer ingen endringer" blablabla, men det føler jeg bare er tull. Det skjer absolutt noe med måten man tenker, ser og måten man holder seg på.

Og du legger merke til at du oppfører deg annerledes hjemme/med type & i motsetning ute blant folk. Jeg er ikke den jeg var før, men det går også fint, jeg er ikke helt uviten lenger, og ja jeg har ett annet syn på livet etter samleie. Nå er jeg jo en som tenker stort om alt og overtenker en god del, men syns det er viktig at det ikke skal bli sett på som tabu å faktisk føle seg annerledes siden det sto så mye på nettet det stikk motsatte!🤪🤔

Eller er jeg den eneste?

Skal sies at dette er over tid og ikke ett engangstilfelle ~ følte meg ikke annerledes i begynnelsen 🙈

(mtp folk som opplever grusomme ting vil jeg si til dere at dere eier deres kropper, historie, fortid & fremtid.. og en gang trenger ikke nødvendigvis ta fra deg din jomfrudom ❤️

- TS (følte det var viktig å poengtere)

Skrevet

Hvordan da føle seg annerledes? Mer positiv og sånn?

Skrevet
DelvisPresley skrev (Akkurat nå):

Jeg tenker ikke så uskyldig på ting mer, har andre behov enn før ~ var ikke så behov for det fysiske før jeg hadde hatt det. Nå derimot er det noe fysisk i kroppen som har endret seg. Og psykisk måten jeg ser andre på har endret seg. Jeg følte meg kanskje veldig "uskyldig", og nå mer "opplyst" om det er riktig ord. Så jeg forstår mer jokes~ selv om disse ikke er ønskelig 🤪😂 

Skrevet
DelvisPresley skrev (3 minutter siden):

Det er forskjell på hvordan jeg ser ting, og mine veninner som ikke har vært i noe forhold på en fysisk måte, så noen ganger må jeg late som for å ikke stjele fra de uskyldigheten dems så de ikke skal føle seg dårlig ❤️😂 lurt å vente til man finner en man er trygg på hvertfall! Det er min ærlige mening.

Skrevet

Du tror ikke bare at du har blitt... eldre? Man har jo ofte sex for første gang når man er ungdom, og da mondnes man samtidig masse i hjernen. Hvis du er 15-25 år, så bil jeg driste meg til å si at du hadde endret måte å tenke på uavhengig av om du hadde begynt å ha sex eller ikke.

Anonymkode: a1222...3f8

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...