Gå til innhold

Hvor får jeg tak i "Fuck kreft/cancer" armbånd?

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker 42 said:

Hvilken "alvorlige situasjon" er det du egentlig sikter til? At noen ikke finner et armbånd av plast der det står "fØck kreft"? 

Tenker du kanskje at jeg ikke har familie MED kreft, eller at jeg ikke har hatt venner/familie som allerede har strøket med, pga? 

Du skal få menes/tenkes/synes hva du vil, TS... Det hadde vært fint om du ga meg muligheten til det samme... 

nå er ikke jeg ts, så ikke skyld på hen. Jeg er under utredning for kreft og tenker at det armebåndet skal jeg og alle som ønsker få gå med.

Anonymkode: f157f...3ee

• Hjerte 1
Skrevet

Da jeg studerte organiserte studentsamfunnet workshops der de lagde sånne armbånd, sikkert i samarbeid med Kreftforeningen. Og så kunne man kjøpe dem der :)

Anonymkode: d1413...985

• Nyttig 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker 42 said:

Hvilken "alvorlige situasjon" er det du egentlig sikter til? At noen ikke finner et armbånd av plast der det står "fØck kreft"? 

Tenker du kanskje at jeg ikke har familie MED kreft, eller at jeg ikke har hatt venner/familie som allerede har strøket med, pga? 

Du skal få menes/tenkes/synes hva du vil, TS... Det hadde vært fint om du ga meg muligheten til det samme... 

og du skal få mene og synes det du vil, men du burde vite at akkurat denne meningen og hvordan du fremstiller den for deg til å virke svært usymptisk.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

og du skal få mene og synes det du vil, men du burde vite at akkurat denne meningen og hvordan du fremstiller den for deg til å virke svært usymptisk.

Har ingen problemer med hvordan enkelte skulle oppfatte denne "u-sympatien" min... ... 

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

nå er ikke jeg ts, så ikke skyld på hen. Jeg er under utredning for kreft og tenker at det armebåndet skal jeg og alle som ønsker få gå med.

Alle skal få gå med det, selvsagt... Stilte bare spm. ved selve bruken og "puppen" av slikt...  Dette er vel ca. det samme som "leve sterkt"...  Tonnevis med plastikk/gummi (som jo er fine bidragsytere til kreft), med noen veldig få KR til overs til  "forskning/behandling" - der folk faktisk trodde de ga til veldedighet ...

Om det er til hjelp for noen - så er jo det veldig fint, men jeg abonnerer ikke på det konseptet selv...   

Endret av AnonymBruker 42
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker 42 said:

Har ingen problemer med hvordan enkelte skulle oppfatte denne "u-sympatien" min... ... 

Alle skal få gå med det, selvsagt... Stilte bare spm. ved selve bruken og "puppen" av slikt...  Dette er vel ca. det samme som "leve sterkt"...  Tonnevis med plastikk/gummi (som jo er fine bidragsytere til kreft), med noen veldig få KR til overs til  "forskning/behandling" - der folk faktisk trodde de ga til veldedighet ...

Om det er til hjelp for noen - så er jo det veldig fint, men jeg abonnerer ikke på det konseptet selv...   

nei, det skal ingen tvinge deg til. Tenker det føltes fint å måtte få ut det til noen som spurte pent fordi hen akkurat har mistet noen til kreft.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker 42 skrev (9 timer siden):

Ts her

Det er ikke jeg som har svart deg altså, men en annen

Anonymkode: d99af...c89

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...