Gå til innhold

Hvordan bestille kun håndbagasje (trillekoffert) hos lavpris flyselskapene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bestille en tur til en by i Europa med Norwegian den ene veien og Wizzair den andre veien.

Hos begge flyselskapene ser det ut som om man enten bestiller kun håndbagasje, altså kun liten veske, eller full pakke med trillekoffert som håndbagasje og innsjekket bagasje.

Jeg ønsker kun å bestille håndbagasje, men ønsker da å betale for en liten koffert.

Bør jeg bestille den billigste billetten, og så legge til bagasje etterpå? Eller er det ikke mulig med en mellomting? Er kanskje sånn de tjener penger..

Anonymkode: 15e95...cea

Videoannonse
Annonse
Gjest Linny111
Skrevet

How Norwegian legger du til bagasje etter du har valgt billettype. Så du velger LowFare, også legger du til håndbagasje i neste steg i bestillingen (koster vel 129 kroner i Europa, så litt billigere enn forskjellen på LowFare og LowFare+). Sikkert noe lignende hos Wizzair. 

Skrevet
On 10/28/2023 at 10:41 PM, Linny111 said:

How Norwegian legger du til bagasje etter du har valgt billettype. Så du velger LowFare, også legger du til håndbagasje i neste steg i bestillingen (koster vel 129 kroner i Europa, så litt billigere enn forskjellen på LowFare og LowFare+). 

Og hvis man glemmer det under bestilling får man uansett påminnelse noen dager før at det er mulig å legge til diverse, deriblant håndbagasje.

Anonymkode: 90889...f3b

Gjest Linny111
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Og hvis man glemmer det under bestilling får man uansett påminnelse noen dager før at det er mulig å legge til diverse, deriblant håndbagasje.

Anonymkode: 90889...f3b

Ja, de er flinke til å si fra om sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...