Gå til innhold

Halloween, skummelt kostyme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke hele poenget med å dekorere og kle seg ut på halloween at temaet er skummelt? Ser at mange kler seg mer til karneval, eller feks prinsesser - og voksne kler seg mer utfordrende og sexy, uten at det er noe halloween over det🤔 hva syns dere? Jeg ville jo helst gått for noe som var creepy eller skummelt, men forstår ikke at noen velger å kle seg som en smurf, noe søtt eller lignende?😅

Anonymkode: a0084...503

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er helt fritt frem. Her kler minstemann sett ut som et speilegg🤷🏼‍♀️

Anonymkode: fc7cf...c27

• Liker 6
Skrevet

Nei, det er en misforståelse. Jeg bodde i USA i mange år og man kan kle seg ut til akkurat hva man vil. Man dekorerer jo med skumle ting, men kler seg ikke nødvendigvis ut til noe skummelt. Syns faktisk den norsk-importerte versjonen er mye mindre sjarmerende fordi så mange misforstår og skal kle seg i de samme kjedelige skumle kostymene fra butikken, i stedet for flere og mer kreative kostymer. 

Anonymkode: 4bbb3...314

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei, det er helt fritt frem. Her kler minstemann sett ut som et speilegg🤷🏼‍♀️

Anonymkode: fc7cf...c27

For en som er allergisk mot egg kan det være skummelt nok… 

Anonymkode: 1e05d...9e2

• Liker 3
Skrevet

Nei, det er kun i Norge at noen tror det.

Anonymkode: f3f6e...921

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Du kan være hva du vil. Datteren min ønsker å være en marsmallow i år. 🤷🏼‍♀️ jeg går for « sliten mor» for 10. år på rad😂

Anonymkode: be7a4...b8b

• Liker 6
Skrevet

Før (5-20 år siden) valgte barna mine kun mellom heks/spøkelse/vampyr/blod. Nå er de tenåringer, går på fest  og er Picachu, Alvin, cowboy, rollefigurer fra tv-serier osv. Mye mer sjarmerende i grunn. 

Anonymkode: bc293...51e

• Liker 1
Skrevet

Kan kle seg ut som hva man vil på Halloween :) Norge har jo adoptert tradisjonen fra USA og der er det som et karneval bare med tillegg at man kan ha skumle kostymer (som ikke er vanlig på karneval). Men alt annet er også helt vanlig. 

Anonymkode: 598e2...269

Skrevet

Det er bare Norge ting skal være skummelt .i usa kan du kle deg ut som hva du vil. Her skal jeg og barna kle oss opp i oppblåsbare kostymer 😂

• Liker 1
Skrevet

Da jeg bodde i USA var det vanlige karnevalskostymer, bare her i Norge at vi tror man MÅ være skummel. Som mange over skriver.

Det virker som det er matvarer mange går for i år. Guttene i klassen til sønnen min skal være pølse, speilegg, gulrot, etc etc.

Anonymkode: a1006...9da

• Liker 2
Skrevet

Det varierer litt hva slags kostymer som er blitt brukt her, har ikke alltid vært skumle kostymer som er blitt brukt. 

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Da jeg bodde i USA var det vanlige karnevalskostymer, bare her i Norge at vi tror man MÅ være skummel. Som mange over skriver.

Det virker som det er matvarer mange går for i år. Guttene i klassen til sønnen min skal være pølse, speilegg, gulrot, etc etc.

Anonymkode: a1006...9da

Her gjorde guttegjengen noe lignende forrige år.:ler: Det ble veldig bra.

• Liker 2
Skrevet

Ser ikke poenget jeg heller, Kjendiser kler seg ut som andre kjendiser, og småjentene kler seg ut sm prinsesser. Min må kle seeg som noe skummelt, og får velge hva. Det er ikke karneval heller. 

Anonymkode: 1fc0c...97d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...