Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har misstanke om at min samboer er utro. Han nekter for det, men jeg er ikke overbevist. Noen som har lure tips om hvordan finne ut av sannheten?

Anonymkode: dfd3b...aaf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fra ei som er emosjonelt utro:

På et randomt tidspunkt, be om å få se på telefonen hans. Reaksjonen hans sier alt.

Før kunne jeg ikke brydd meg mindre hvis typen gikk gjennom telefonen min, men da hadde jeg ingenting å skjule. Nå derimot..

Anonymkode: fd11d...070

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

På et randomt tidspunkt, be om å få se på telefonen hans. Reaksjonen hans sier alt.

Før kunne jeg ikke brydd meg mindre hvis typen gikk gjennom telefonen min, men da hadde jeg ingenting å skjule. Nå derimot..

Gjør det egentlig det? Jeg er verken utro eller har noe å skjule, men om dama ville se igjennom tlf pga hun var usikker, så hadde jeg nok tenkt at vi to ikke var ment sammen. Helt uakseptabelt at noen vil gå igjennom alt på tlf, da ville jeg blitt irritert, og noen ville sikkert tolket det som ett dårlig tegn, selv om det er kjæresten, og selv om jeg ikke har noe å skjule

Anonymkode: ca585...16f

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker said:

44 minutter siden, AnonymBruker said:

Gjør det egentlig det? Jeg er verken utro eller har noe å skjule, men om dama ville se igjennom tlf pga hun var usikker, så hadde jeg nok tenkt at vi to ikke var ment sammen. Helt uakseptabelt at noen vil gå igjennom alt på tlf, da ville jeg blitt irritert, og noen ville sikkert tolket det som ett dårlig tegn, selv om det er kjæresten, og selv om jeg ikke har noe å skjule

Samme her. 
Jeg er ikke utro. Men hadde likevel ikke akseptert at sambo gikk igjennom alt av mld og epost på telefonen min. 
Det ville f.eks gitt henne tilgang til fortrolig kommunikasjon mellom meg og kunder. Helt fullstendig uaktuelt.

Anonymkode: ec031...857

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Ja hadde tenkt du var utro og slått opp, og om du slo opp har jeg også tenkt det samme. 

Helt normalt å være usikker noen ganger i livet uten at det er usunnt. Vi lever i en verden hvor mange er utro, vi kjenner mange som er utro, så hvorfor skal det være så sinnsykt rart om noen også undrer på om du, et menneske, er utro? 

Skjønner det kan bli vanskelig for deg å ha et langsiktig forhold om noens helt normale usikkerhet som kan komme fra noe tilfeldig som ikke har med deg å gjøre en gang, men at en venn har opplevd at partner er utro, betyr slutten. Dårlig kommunikasjon, samhandling og forståelse for andre og verden. 

Anonymkode: 65d73...8cd

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja hadde tenkt du var utro og slått opp, og om du slo opp har jeg også tenkt det samme. 

Helt normalt å være usikker noen ganger i livet uten at det er usunnt. Vi lever i en verden hvor mange er utro, vi kjenner mange som er utro, så hvorfor skal det være så sinnsykt rart om noen også undrer på om du, et menneske, er utro? 

Skjønner det kan bli vanskelig for deg å ha et langsiktig forhold om noens helt normale usikkerhet som kan komme fra noe tilfeldig som ikke har med deg å gjøre en gang, men at en venn har opplevd at partner er utro, betyr slutten. Dårlig kommunikasjon, samhandling og forståelse for andre og verden. 

Fornuftig innlegg. Her på kg er visst usikkerhet en døds-synd, men alle, absolutt alle, mennesker føler på usikkerhet i visse situasjoner. Det er en høyst menneskelig og normal følelse.

Anonymkode: 16d99...98a

• Liker 4
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke helt normalt å ville lese igjennom alt av mld på partners tlf. Spesielt ikke om det er en tlf som blir brukt både privat og jobb som mange har i dag. 

Anonymkode: ec031...857

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Er forskjell på å undres litt og å overvåke kjæresten. 

Anonymkode: dc00b...fa0

Skrevet

Hadde klikka hvis min mann hadde sagt at han villa se på mobilen min. Det er ikke lov i min verden. Og jeg har ikke krevd å se på hans heller. Og han sitter mye på mobilen. Tikker inn varslinger hele tiden. 

hadde jeg mistanke om noe så hadde jeg leka decktiktiv. Og da trenger jeg ikke mobilen hans for å funne ut av ting. Er mange ganger jeg må lete etter ting i forhold til jobb. Og han er lik imponert hver gang jeg finner ut av ting. Og som jeg sier. Det ligger utrolig mye informasjon ut på nettet. Mange som ikke tenke over det.  

Anonymkode: 687fd...06e

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Klassiske tegn:

- Endre kode på tlf. Og du vet ikke den nye koden.

- Han kjøper plutselig mye nytt undertøy

- Steller seg mer enn vanlig, fikser tenner, trener ut av det blå

- Tankefull, unnvikende 

- Mindre kjærlig mot deg

- Irritabel (fordi han vil egentlig gjøre det slutt, men vil både ha i pose og sekk inntil videre)

- Tar med seg telefonen overalt, slår av varslinger

Anonymkode: a00b9...763

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Har ikke lyst til å gå gjennom telefonen hans. Hadde heller aldri godtatt at han gikk gjennom min. Og jeg er ikke utro.

Han gjør mye rart og er observert på steder han ikke skulle være på tidspunkt han iallefall ikke skulle vært der.

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Dummeste rådet ever. Hadde noen spurt om å få se på telefonen min helt randOm hadde jeg reagert på en måte som sikkert forslo at jeg skjulte noe. Og ja! Jeg skjuler MYE på telefonen min men ingenting av det er utroskap!

Skrevet

Hvorfor mistenker du det? Kan du beskrive? Lettere å gi råd da. 

Anonymkode: d726c...ad8

Skrevet

Airtags (i grenseland, men mange har brukt det for å avsløre utroskap). Har han en smartklokke som er synkronisert til PC/andre mobiler? Hvis pulsen går amokk og du vet han ikke er på trening...

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvorfor mistenker du det? Kan du beskrive? Lettere å gi råd da. 

Anonymkode: d726c...ad8

Min veninne spurte hvorfor han var så ofte på besøk hos ei dame i nabolaget hennes. Og spurte om hvordan han kjenner henne. Han ble helt rar og nektet febrilsk.

Min veninne flyttet dit for litt over et år siden, men han har tydeligvis ikke fått det med seg. Hun har sett han der på veg inn og ut av huset på tider jeg trodde han var på jobb.

• Hjerte 2
Skrevet

Høres ut som at du allerede har fått mer enn nok bevis for utroskap… 

Anonymkode: ef69f...a52

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Min veninne spurte hvorfor han var så ofte på besøk hos ei dame i nabolaget hennes. Og spurte om hvordan han kjenner henne. Han ble helt rar og nektet febrilsk.

Min veninne flyttet dit for litt over et år siden, men han har tydeligvis ikke fått det med seg. Hun har sett han der på veg inn og ut av huset på tider jeg trodde han var på jobb.

Ring på og spør dama? Eller bare si fra at du flytter (evnt at han må ut) uten å gå nærmere inn på noe som helst. Så får han smake sin egen medisin. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.10.2023 den 22.32):

Men den gangen du eventuelt har noe å skjule, så kan det hende reaksjonen din blir annerledes enn irritert. 

Anonymkode: f9a6d...4b6

• Liker 1
Skrevet

Lek detektiv. Følg etter han, eller dra på besøk til venninnen din uten at han vet der, så ser du selv om han går inn døra hos den damen. Eller snok på mobilen hans. Evt spør om å få se, du ser fort om det er ting der uten å måtte lese meldinger fra Gud og hvermann. 

Anonymkode: d4bd2...96f

Skrevet

Fra en som har vært der. 

Jeg så ikke de klassiske tegnene først, men i ettertid har jeg skjønt mer. 

- Fra å legge ned telefonen på bordet med skjermen opp, til å snu den opp ned. 
- Til å plutselig ikke ha varslinger på diverse apper som instagram, snap og facebook. 
- At telefonen er med overalt. 
- At man er mer unnvikende og eventuelt litt kald. 
- At man plutselig skal jobbe mye overtid eller treffe kompiser på kveld/fritid (oftere enn normalt) 
- Stedstjenester på snapchat ble skrudd av. 

Ting du kan sjekke hvis du bor i område hvor det er bompasseringer er:
- Når jeg var bortreist ift jobb, så hadde ekskona ei bompassering som bekrefta alt. På en lørdag 05:00 - inn til byen og ut av byen kl 22:37 eller hva det var. Altså, hun var hos den fyren hele jævla dagen. (stedstjenester var som sagt av) og hun sendte meg kun en bildesnap gjennom dagen og det var i 23:00 tiden når hun hadde kommet hjem. Ellers var det kun chat.

Hva hun sa hun egentlig gjorde den dagen? Hun var hos ei venninne, som bor stikk motsatt vei av der bompasseringen er.... 

Det er selvfølgelig jævla kjipt å tenke på at man ble utnytta sånn i ettertid, men skal aldri tillate meg å være så naiv og dum igjen. 

Anonymkode: 94f85...afe

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...