AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #1 Skrevet 28. oktober 2023 Har dere et blomstrende sosialt liv med masse venninner og ting som skjer? Single? Fortsatt barn som bor hjemme? Anonymkode: fca86...618
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #2 Skrevet 28. oktober 2023 Samboer og 2 tenåringer. Er nesten aldri på fest eller på byen. Har ikke vært på byen på mange år. Er hjemme hos venninner og drikker vin ett par ganger i året Anonymkode: 7dcf4...30b 2
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #3 Skrevet 28. oktober 2023 51 år, gift, 2 barn som har flyttet hjemmefra. Er aldri på byen, og nesten aldri på fest. Mange år siden sist. Her går det i familiesammenkomster, vennemiddager ute og teater. Guri, så gammel jeg har blitt 😱😁 Anonymkode: 8be10...835
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #4 Skrevet 28. oktober 2023 Alt for sjelden. Skilt trebarnsmamma med voksne barn og ny mann og masse livslyst. Anonymkode: 0257d...c04
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #5 Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 51 år, gift, 2 barn som har flyttet hjemmefra. Er aldri på byen, og nesten aldri på fest. Mange år siden sist. Her går det i familiesammenkomster, vennemiddager ute og teater. Guri, så gammel jeg har blitt 😱😁 Anonymkode: 8be10...835 Vennemiddager inngår under begrepet fest/sosialt lag Ts Anonymkode: fca86...618
makkapakka Skrevet 28. oktober 2023 #6 Skrevet 28. oktober 2023 Nei, ikke på byen, ikke alkohol, ønsker ikke å gå på samme arena som barna i helgene.
Ebbeliten Skrevet 28. oktober 2023 #7 Skrevet 28. oktober 2023 Jeg er "bare" 44, men kan ikke tenke meg å noensinne "gå på byen" igjen. Ikke drikker jeg heller. Fyllefester gidder jeg absolutt ikke. Gullrekka og sukkerfri brus til tacoen resten av livet. Og jeg elsker det. 3 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #8 Skrevet 28. oktober 2023 Ts her. Når man har samboer eller kjæreste er det fint å tilbringe kveldene/ helgene sammen og man har nødvendigvis ikke behov for å løpe rundt på byen eller hos venninner. Hva er vanlig når man er singel da? Anonymkode: fca86...618 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #9 Skrevet 28. oktober 2023 Gift, men på restaurant og spiser av og til. Går på konserter, venninne-turer med restaurantbesøk (gjerne Oslo el annen storby), sammenkomster med middag og vin, kan også gå på pub når vi er ute og reiser. Turer også som inkluderer voksne barn. Så er en del på farta. Heldigvis har vi god økonomi. Må legge til at vi er ganske måteholden med alkohol. Anonymkode: e5bc3...fc0
every woman Skrevet 28. oktober 2023 #10 Skrevet 28. oktober 2023 Aldri på byen, det er ikke tingen for meg. Vi er en venninnegjeng som er ute og spiser sånn omtrent en gang i måneden. Ingen pleier å drikke alkohol, men det er selvsagt greit om noen vil. Ingen har hjemmeboende barn lenger, noen er gift og noen ikke.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #11 Skrevet 28. oktober 2023 Singel 50 år, ingen venner. Sitter hjemme alene når jeg ikke er på jobb eller trening. Anonymkode: b55d7...c24 7
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #12 Skrevet 28. oktober 2023 Gift, 50, ingen barn. Jeg er aldri på byen (men det var jeg ikke da jeg var 20 heller). De fleste venninner har fremdeles hjemmeboende barn og mange av dem sitter i beredskap på fredags- og lørdagskveldene dersom de må rykke ut til ungdommer som skal hentes. Det blir med andre ord lite fest, også (for meg er ikke det noe tap). Det blir 2-3 restaurantbesøk i året, det samme med teater og konsert. Ellers er jeg (vi) mye hjemme i helgene. Anonymkode: acb4b...bb1 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #13 Skrevet 28. oktober 2023 Er sjelden på byen, men en del på fest.Har mange venner som, inkludert oss ikke har barn hjemme lenger. Har mange venninner og vi er i en vennegjeng der det er mange som blir 50 i år, så blir litt fester. I vennegjengen har vi også hatt de siste årene (ikke hvert år) sommerfest, oktoberfest, St. Patricks fest, hummerfest og juletre fest. Bare hummerfesten som er fast hvert år. Da jeg hadde barn hjemme, var jeg maks ute tre ganger i året. Vi drar også gjerne på musikk festivaler og på båtturer. Men, før noen sier noe så har jeg god kontakt med mine barn og er ofte sammen med de også. De vil alttid komme først❤️ Anonymkode: 06069...0c7
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #14 Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er sjelden på byen, men en del på fest.Har mange venner som, inkludert oss ikke har barn hjemme lenger. Har mange venninner og vi er i en vennegjeng der det er mange som blir 50 i år, så blir litt fester. I vennegjengen har vi også hatt de siste årene (ikke hvert år) sommerfest, oktoberfest, St. Patricks fest, hummerfest og juletre fest. Bare hummerfesten som er fast hvert år. Da jeg hadde barn hjemme, var jeg maks ute tre ganger i året. Vi drar også gjerne på musikk festivaler og på båtturer. Men, før noen sier noe så har jeg god kontakt med mine barn og er ofte sammen med de også. De vil alttid komme først❤️ Anonymkode: 06069...0c7 Ditt liv er vel sånn som jeg og andre som ikke har så mange venner ønsker oss. Du bor ikke tilfeldigvis i Bergen vel? Kjenner en gjeng som henger sammen som om de var 22 år Ts Anonymkode: fca86...618 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #15 Skrevet 28. oktober 2023 Jeg er 51 år og skilt. 2 tenåringer. Jeg er aldri på byen eller på fest. Sitter stort sett hjemme alene på kveldene. Jeg trives best med å trene og turer i skogen. Med venninne eller alene. Jeg drikker ikke alkohol og trives derfor dårlig på fest. Anonymkode: def5a...d38 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #16 Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg er 51 år og skilt. 2 tenåringer. Jeg er aldri på byen eller på fest. Sitter stort sett hjemme alene på kveldene. Jeg trives best med å trene og turer i skogen. Med venninne eller alene. Jeg drikker ikke alkohol og trives derfor dårlig på fest. Anonymkode: def5a...d38 Du er vel ikke alene når du har to tenåringer? Anonymkode: fca86...618
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #17 Skrevet 28. oktober 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Gift, men på restaurant og spiser av og til. Går på konserter, venninne-turer med restaurantbesøk (gjerne Oslo el annen storby), sammenkomster med middag og vin, kan også gå på pub når vi er ute og reiser. Turer også som inkluderer voksne barn. Så er en del på farta. Heldigvis har vi god økonomi. Må legge til at vi er ganske måteholden med alkohol. Anonymkode: e5bc3...fc0 Samme her. Mye ute i Oslo på forskjellige ting. Oftest et par ganger i uka. Konserter, restauranter osv… veldig lite alkohol. Anonymkode: 01c67...070
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #18 Skrevet 28. oktober 2023 Blomstrende sosialt liv ville nok vært en overdrivelse 😂 men jeg har venner og ting som skjer. Møter oftere venner over en kaffe eller et måltid enn i sammenhenger som kan kalles "fest". Har noen festivaler eller konserter i.l.a. et år, med eller uten barn, og et par venninnetreff. Liker godt å ha besøk, så jeg trives med å ha gjester i ferier og høytider. Hverdagene er for det meste oppslukt av jobb, reising og nødvendigheter, men omgås kolleger jeg møter på min ferd. Blir naturlig å f.eks. møtes i hotellbaren når man er på farten. Oftest over kaffe eller mineralvann, men innimellom for en drink. I helgene trives jeg alt for godt helt alene eller sammen med ungene. Iblant møter jeg noen for å gå tur eller gå på kafe, men det skjer ikke hver helg. Bor alene, og har tenåringsbarn som bor hjemme sånn delvis. Trives bra med tilværelsen, men tror jeg bør være flinkere til å være sosial i helgene, om jeg skal bevare de vennskapene jeg har. Anonymkode: d98fd...5a6
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #19 Skrevet 28. oktober 2023 50 her. Ute et par dager i uka. Quiz, restauranter, konserter, pub. Ute med jevnaldrende, hadde egentlig inntrykk av at dette er helt normalt…. Anonymkode: 8bdbb...4d7
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #20 Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): 50 her. Ute et par dager i uka. Quiz, restauranter, konserter, pub. Ute med jevnaldrende, hadde egentlig inntrykk av at dette er helt normalt…. Anonymkode: 8bdbb...4d7 Er du singel? Ts Anonymkode: fca86...618
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå