Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er godt voksen og jobber og har tenåringer hjemme. Har 2 god2 venninner jeg har kjent I over 20 år. Vi møtes ca 1-2 gang i måneden. Hun ene er som meg med jobb og ungdommer hjemme og hun er fornøyd med at vi møtes av og til. Hun andre jobber 50% og har ikke barn. Hun kommenterer av og til at jeg ikke orker å møtes så ofte 

Anonymkode: 70159...d33

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri mer enn 1 gang pr mnd, ofte sjeldnere.

Anonymkode: 13f89...136

• Liker 1
Skrevet

1-2 ganger per måned, noen ganger sjeldnere, noen ganger oftere. Syns at hverdagslivet er ganske hektisk, så rekker ikke alltid mer enn jobb, familie og litt trening. Burde kanskje prioritere venner mer, men opplever at andre har det tilsvarende. 

Anonymkode: 6b668...aa0

• Liker 1
Skrevet

3-4 ganger i året. Jeg er introvert småbarnsmor, og altså, jeg har verken tid eller energi til å sosialisere. Jeg er dausliten etter jobb og familie, og å være sosial er helt utmattende for meg. 

Anonymkode: a0131...2e2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

3-4 ganger i året. Jeg er introvert småbarnsmor, og altså, jeg har verken tid eller energi til å sosialisere. Jeg er dausliten etter jobb og familie, og å være sosial er helt utmattende for meg. 

Anonymkode: a0131...2e2

Helt enig. Hun ene venninnen er fornøyd med det, men hun andre kommenterer at vi ikke møtes nok 

Skrevet

Håper du ikke "plutselig" prioriterer disse vennene dine når barna dine har flyttet ut og du sitter der med skjegget i postkassen og finner ut at du da trenger et sosialt nettverk.

Anonymkode: 4a1fc...fda

Skrevet

Er vel ikke mulig å si på en pen måte - men den barnløse venninnen i halv stilling må finne på noe annet å fylle dagene med.

Klart hun har mye tid til overs, og kanskje savner sosial omgang? Hun bør finne seg andre arenaer, melde seg inn i noe, gå på et kurs eller slikt.

Anonymkode: 42fea...102

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Er vel ikke mulig å si på en pen måte - men den barnløse venninnen i halv stilling må finne på noe annet å fylle dagene med.

Klart hun har mye tid til overs, og kanskje savner sosial omgang? Hun bør finne seg andre arenaer, melde seg inn i noe, gå på et kurs eller slikt.

Anonymkode: 42fea...102

Ja, hun burde det. Hun gir meg dårlig samvittighet. Sist jeg var der, så var det bare noen uker siden sist. Hun har en kode på garasjeporter som jeg bruker når jeg kommer. Det er en lett kode, men den dagen var jeg sliten og husket den ikke og da sa hun: Det betyr bare at du er her for sjelden 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...