Hubabubafru Skrevet 28. oktober 2023 #1 Skrevet 28. oktober 2023 Hva ønsker ungdommen deres seg? Har ei jente på 13 år som har bursdag i desember i tillegg til jul, så vi trenger flere tips til gavelista. Gjerne i alle prisklasser.
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #2 Skrevet 28. oktober 2023 Jeg har en ungdom som ønsker seg Nintendo switch og en som ønsker seg parfyme. Men ser ikke helt hvordan det kan hjelpe deg 🤷♂️ Anonymkode: e6dda...054
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #3 Skrevet 28. oktober 2023 Treningstøy, slippers, sekk, hårpleie, bøker, fotball, godteri.. Anonymkode: c8854...f58
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #5 Skrevet 28. oktober 2023 Datter på 16 her. Hun har akkurat hatt bursdag, og samme ønskene også til jul; klær, hudpleieprodukter (i serien hun bruker) parfyme/bodymist, penger, gavekort. Regner med det er det samme som de fleste ungdommer ønsker seg, vist du ser vekk fra elektriske ting som mobil, høretelefoner, nettbrett osv (Datteren min har alt hun trenger av dette, så står ikke på ønskelisten). Anonymkode: 8fd0b...f1f
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #6 Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Datter på 16 her. Hun har akkurat hatt bursdag, og samme ønskene også til jul; klær, hudpleieprodukter (i serien hun bruker) parfyme/bodymist, penger, gavekort. Regner med det er det samme som de fleste ungdommer ønsker seg, vist du ser vekk fra elektriske ting som mobil, høretelefoner, nettbrett osv (Datteren min har alt hun trenger av dette, så står ikke på ønskelisten). Anonymkode: 8fd0b...f1f Ønsker seg også shampoo, balsam, hårkur osv i serien Olaplex. Anonymkode: 8fd0b...f1f
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #7 Skrevet 28. oktober 2023 Vår blir 12 rett før jul. I år har vi slått sammen gaven til jul og bursdag (for første gang) og gir henne eget telt. Anonymkode: 03623...6bf
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #8 Skrevet 28. oktober 2023 Ønskelista til min datter: Øredobber, piercing, sminke, ny ipad, fotoprinter, penger, klær, Anonymkode: 1259c...5ff
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #9 Skrevet 28. oktober 2023 Lave brune uggs, smykker fra Emilia by bon dep, klær og parfyme Anonymkode: 1b31d...bb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå