Gå til innhold

Julegave tips til ungdommen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ønsker ungdommen deres seg? Har ei jente på 13 år som har bursdag i desember i tillegg til jul, så vi trenger flere tips til gavelista.  Gjerne i alle prisklasser. 

Skrevet

Jeg har en ungdom som ønsker seg Nintendo switch og en som ønsker seg parfyme. Men ser ikke helt hvordan det kan hjelpe deg 🤷‍♂️

Anonymkode: e6dda...054

Skrevet

Treningstøy, slippers, sekk, hårpleie, bøker, fotball, godteri.. 

Anonymkode: c8854...f58

Skrevet

Penger

Anonymkode: dabd5...a01

Skrevet

Datter på 16 her. Hun har akkurat hatt bursdag, og samme ønskene også til jul; klær, hudpleieprodukter (i serien hun bruker) parfyme/bodymist, penger, gavekort. Regner med det er det samme som de fleste ungdommer ønsker seg, vist du ser vekk fra elektriske ting som mobil, høretelefoner, nettbrett osv (Datteren min har alt hun trenger av dette, så står ikke på ønskelisten).

Anonymkode: 8fd0b...f1f

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Datter på 16 her. Hun har akkurat hatt bursdag, og samme ønskene også til jul; klær, hudpleieprodukter (i serien hun bruker) parfyme/bodymist, penger, gavekort. Regner med det er det samme som de fleste ungdommer ønsker seg, vist du ser vekk fra elektriske ting som mobil, høretelefoner, nettbrett osv (Datteren min har alt hun trenger av dette, så står ikke på ønskelisten).

Ønsker seg også shampoo, balsam, hårkur osv i serien Olaplex. 

Skrevet

Vår blir 12 rett før jul. I år har vi slått sammen gaven til jul og bursdag (for første gang) og gir henne eget telt. 

Anonymkode: 03623...6bf

Skrevet

Ønskelista til min datter: Øredobber, piercing, sminke, ny ipad, fotoprinter, penger, klær, 

Anonymkode: 1259c...5ff

Skrevet

Lave brune uggs, smykker fra Emilia by bon dep, klær og parfyme

Anonymkode: 1b31d...bb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...