AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #1 Skrevet 28. oktober 2023 Er 4 month sleep regression en greie? Kjenner jeg gruer meg, baby er snart 4 mnd. De 3 første månedene var grusomme, med kolikk og minimalt med søvn. Nå sover han endelig godt om natta, av og til 8 timer sammenhengde! Men vanligvis en til to oppvåkninger mellom 21-07. Helt fantastisk i forhold til hvordan det var! Merket dere noe til det? Hvordan var det? 😅 og hvor lenge varte det? Anonymkode: 7b353...f3f
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #2 Skrevet 28. oktober 2023 Jeg lastet ned en app som visstnok skulle gi tidspunkt for vanskelige perioder. Bullshit, begge veier. Noen ganger var det solskinn hos oss, selv om appen advarte om dårlig periode. Og vanskelig periode selv om appen lovet solskinn... Alt går riktignok i perioder, men de er nok spesifikke for hver baby.. Anonymkode: 2171e...ce8 1
Anononyma Skrevet 28. oktober 2023 #3 Skrevet 28. oktober 2023 4 mnd var den verste perioden, rett og slett. Men plutselig fra en dag til en annen går det over 😊 Jeg har veldig god erfaring med wonderweeks, den har stemt nesten på datoen hele veien med gutten vår! 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #4 Skrevet 29. oktober 2023 Da min baby var 4 mnd sluttet han å sove mer enn 30 minutter i strekk på dagtid, og sov kanskje 2 timer sammenhengende første økt av natten, og deretter tilbake til 30 minutter om gangen resten av natten. Husker ikke hvor lenge det varte, det var mer en gradvis bedring over mange måneder. Anonymkode: f474a...4c5 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #5 Skrevet 29. oktober 2023 Vi merket ikke noe til det, men vi samsov og jeg var vant til å våkne hver 3. time ca for å amme. Hun våknet ikke noe hyppigere enn dette. Anonymkode: 8238c...3b2 1
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #6 Skrevet 29. oktober 2023 Anbefaler at du ikke går rundt å gruer deg til noe du ikke vet om kommer til å skje. Ingen vet hva morgendagen bringer. Det hjelper ikke å grue seg☺️ Anonymkode: c9493...341 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #7 Skrevet 29. oktober 2023 Har enda ikke merket noe til søvnproblemer, og hun er snart 11 mnd. Vi slet med kveldsuro en liten periode frem til hun var rundt 12 uker, men etter det har hun sovet godt og vært relativt enkel å legge. Kan vel telle på én hånd hvor mange ganger hun har vært lys våken på natten og holdt det gående med fjas i en times tid før hun har sovnet igjen. Anonymkode: 79d9c...f08
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #8 Skrevet 30. oktober 2023 Her endret søvnen seg mellom 3,5 og 4 mnd, til det absolutt verre. Flere i barselgruppen sa det samme, men hos dem varte det 1-4 uker og så sov barna godt igjen. For oss varte det til barnet var over 1 år og ble egentlig bare gradvis verre fra 4 mnd og opp til året 😄 Gikk fra søvnstrekk på 3-4 timer til å våkne annenhver time til å våkne hver time. Anonymkode: d0924...aad
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #9 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Her endret søvnen seg mellom 3,5 og 4 mnd, til det absolutt verre. Flere i barselgruppen sa det samme, men hos dem varte det 1-4 uker og så sov barna godt igjen. For oss varte det til barnet var over 1 år og ble egentlig bare gradvis verre fra 4 mnd og opp til året 😄 Gikk fra søvnstrekk på 3-4 timer til å våkne annenhver time til å våkne hver time. Anonymkode: d0924...aad Høres ut som oss nå, babyen er 10 måneder og jeg har sluttet å håpe på at det må bli bedre veldig snart. Men sånn er det ikke for alle babyer altså! Anonymkode: 3ce38...67a
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #10 Skrevet 30. oktober 2023 Jeg hadde ikke hørt om dette selv før datteren min begynte i 4 mnd alderen å slite med å sove. Ekstremt mye skriking hele nettene frem til hun ble 11 mnd Anonymkode: a9bb4...5fb
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #11 Skrevet 31. oktober 2023 15 hours ago, AnonymBruker said: Høres ut som oss nå, babyen er 10 måneder og jeg har sluttet å håpe på at det må bli bedre veldig snart. Men sånn er det ikke for alle babyer altså! Anonymkode: 3ce38...67a Det er tøft ❤️ Min er 20 mnd nå og det er mye bedre men fremdeles oppvåkninger hver natt da. Men ikke hver time lenger. Sover igjen strekk på 3 timer og noen ganger mer. Ingen vi kjenner har hatt babyer som våkner like ofte som vår da så det er ikke sikkert din kommer til å gjøre det TS! Anonymkode: d0924...aad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå