Gå til innhold

Helsvarte joggesko tilcmenn som er litt "vanntett"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mener jeg ikke Goretex eller at det faktisk skal være skikkelig vanntett, men en sko uten sånn "strikket" stoff som ikke holder noe som helst vann ute. Litt mer robust enn det. Samboeren min ønsker det i julegave og har noen fra Adidas, men de er sånne som slipper inn alt vann. Prisklasse tenker jeg fra 800 til 1500 kr. Takker på forhånd for alle tips! 😊

Anonymkode: d0a97...ede

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Asics har med Gore-tex. Ellers har Kastel

Anonymkode: e0f5b...3bb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Asics har med Gore-tex. Ellers har Kastel

Anonymkode: e0f5b...3bb

Takk, men trenger ikke goretex :) Bare noe som er tettere enn det strikkestoffet som er på mange typer joggesko.

Anonymkode: d0a97...ede

• Liker 1
Skrevet

Nike har noen som heter shield. De har ikke goretex, men er vannavstøtende til en viss grad. 

https://www.antonsport.no/nike-8-pegasus-39-shield-dame-p25274/black-off-noir-dark-smoke-grey-black-40-5-v172960?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMI1bL36u6aggMVhIpoCR2R_w0gEAQYDSABEgLzRvD_BwE&gclsrc=aw.ds

Det var visst en damestørrelse, men finnes også for menn. 

Anonymkode: 5fe2e...706

Skrevet

Leste nettopp at Ubr kommer med sko kolleksjon for norske forhold. Jakkene deres er utrolig fine så kanskje skokolleksjonen også blir bra. 

Anonymkode: 4fa2b...af5

Skrevet

Adidas, Reebok, Nike og Asics har jevnt over de beste skoene, let der. Har flere rent svarte fra Adidas, men de er ute av produksjon, så jeg har ikke konkrete tips. 

Anonymkode: 5beba...9ca

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.11.2023 den 12.11):

Adidas, Reebok, Nike og Asics har jevnt over de beste skoene, let der. Har flere rent svarte fra Adidas, men de er ute av produksjon, så jeg har ikke konkrete tips. 

Anonymkode: 5beba...9ca

stan smith og gazelle er som regel å få tak i i helsvart:

https://www.boozt.com/no/no/adidas-originals/stan-smith_31326246/212864179

Anonymkode: 2d40f...ba3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...