AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #41 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er mye mulig jeg ikke har fått hele historien, men når begge uavhengig av hverandre sier at de ikke tror fellesgjelden ble regnet inn, kun innskuddet, så er dette rart. Og oppgangen i felleskostnader skyldes jo i hovedsak renteøkning på fellesgjelden. Ut fra generell inntekt som ufør, hvordan er det da mulig å få et lån på mellom 3 og 4 millioner som aleneboer? Fellesgjelden er på minst 2,7 mill, avdragsfritt foreløpig, innskuddet oppå der. Totalsum for leilighetene er ca 4 mill. Anonymkode: cea50...dae Ikke tror nei,men nå sier vi at dette er feil. Det blir beregnet inn. Men hvorfor bryr egentlig dette deg? Anonymkode: 47f87...3dc 2
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #42 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke tror nei,men nå sier vi at dette er feil. Det blir beregnet inn. Men hvorfor bryr egentlig dette deg? Anonymkode: 47f87...3dc Jeg bryr meg fordi dette blir en utfordring for meg senere om flere står i samme situasjon. Anonymkode: cea50...dae
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #43 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg bryr meg fordi dette blir en utfordring for meg senere om flere står i samme situasjon. Anonymkode: cea50...dae Hvorfor? Anonymkode: 22f8b...197
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #44 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg bryr meg fordi dette blir en utfordring for meg senere om flere står i samme situasjon. Anonymkode: cea50...dae Hvordan da? Er det du som har fått lånet og ikke dine naboer? Anonymkode: 47f87...3dc
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #45 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 29.10.2023 den 9.35): Nå gjør du samme feilen som mange andre, og sammenligner lånet du har direkte med leiepris. Men innbakt i leieprisen er også forsikring, vann/ avløp, eiendomsskatt, renovasjon som du må betale i tillegg til lånet. Anonymkode: cea50...dae Måtte betale forsikring der jeg leide også. Og nå kan jeg selge. Må ikke lete på leiemarkedet mer. Lønner seg for meg og mine. Anonymkode: a8a3d...91e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå