AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #1 Skrevet 28. oktober 2023 Når fikk du din mulighet? Takk for din historie. Anonymkode: b20b2...e48
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #2 Skrevet 28. oktober 2023 Levde store deler av 20 årene uten sex pga psykisk helse, men når jeg hoppet ut på markedet igjen når jeg var 28, så ble det kun damer 40-50, og hadde litt å ta igjen, så ble ganske mange, er så mange fordeler med litt mer voksne damer at jeg ikke går tilbake. Er 38 nå, og fortsatt ikke hatt sex med en dame under 40 siden 20 årene Anonymkode: bc0b5...9fe 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #3 Skrevet 28. oktober 2023 Har fortalt om deti så mange andre tråder her inne, at folk blir vel lei. Men det var helt ubeskrivelig fantastisk, det var da jeg flyttet opp i sexlivets "elitedivisjon". Glemmer det aldri så lenge jeg lever. Jeg var 24 og hun 52, og mor til en "halvkompis"/god bekjent. Lettere beruset, men ikke full på et nach. Begynte som "amatørpsykolog", hun betrodde meg div. fortrolige saker. Hun satte seg nærmere og tettere inntil meg i sofaen etterhvert. Hun hadde på seg et trangt skinnskjørt og strømpekledde ben, under en halvgjennomsiktig gråhvit bluse kunne jeg ane konturene av en mørk sexy blonde-bh. Jeg ble kåt og ble mer nærgående i mine tilnærmelser i sofaen. Ingen større protester, så endte vi opp i senga hennes utpå morrakvisten. Det ble et helt vilt ritt, hun ble fullstendig gal av lyst og kåthet da hun for første gng på evigheter fikk kjenne noe "ungt og hardt". Og jeg kunne for førdte gang fullsprute i en kvinne flere ganger uten å tenke på følger. Denne episoden åpnet et nytt kapittel i sexlivet mitt. Jeg sier som brukeren over, at det er så mange fordeler med ung kåt mann/ het moden kvinne, at jeg ikke gikk tilbake igjen. Jeg kunne ha skrevet bok, den eldste var 68 når jeg var 33. Anonymkode: 36426...86c 4 1
AnonymBruker Skrevet 28. oktober 2023 #4 Skrevet 28. oktober 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Når fikk du din mulighet? Takk for din historie. Anonymkode: b20b2...e48 Ja, nå venter vi bare på din historie TS Anonymkode: 36426...86c
Bamseklemmer Skrevet 29. oktober 2023 #5 Skrevet 29. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (9 timer siden): Har fortalt om deti så mange andre tråder her inne, at folk blir vel lei. Men det var helt ubeskrivelig fantastisk, det var da jeg flyttet opp i sexlivets "elitedivisjon". Glemmer det aldri så lenge jeg lever. Jeg var 24 og hun 52, og mor til en "halvkompis"/god bekjent. Lettere beruset, men ikke full på et nach. Begynte som "amatørpsykolog", hun betrodde meg div. fortrolige saker. Hun satte seg nærmere og tettere inntil meg i sofaen etterhvert. Hun hadde på seg et trangt skinnskjørt og strømpekledde ben, under en halvgjennomsiktig gråhvit bluse kunne jeg ane konturene av en mørk sexy blonde-bh. Jeg ble kåt og ble mer nærgående i mine tilnærmelser i sofaen. Ingen større protester, så endte vi opp i senga hennes utpå morrakvisten. Det ble et helt vilt ritt, hun ble fullstendig gal av lyst og kåthet da hun for første gng på evigheter fikk kjenne noe "ungt og hardt". Og jeg kunne for førdte gang fullsprute i en kvinne flere ganger uten å tenke på følger. Denne episoden åpnet et nytt kapittel i sexlivet mitt. Jeg sier som brukeren over, at det er så mange fordeler med ung kåt mann/ het moden kvinne, at jeg ikke gikk tilbake igjen. Jeg kunne ha skrevet bok, den eldste var 68 når jeg var 33. Anonymkode: 36426...86c Hei "Grannylover 1" 😅.. Den markerte teksten er et smart, ærlig, seriøst og et forførende snedig triks. Men det er nok fordi en "Boylover" dagdrømmer ofte om å komme i en slik situasjon.. så du gjorde det lett for henne å åpne seg, og nærmere seg tettere inntil deg. "Amatørpsykologi" kan jo inneholde ønsker og savn etter nærhet og kos, men det kan legges frem som et litt frustrerende situasjon å leve med. Hun føler nok på det samme selv, så nå er det skapt som et felles samtaleevne.. Jo.. vi nærmer oss hverandre.. mest fordi lysten på å gi hverandre empati eller en klem, men også fordi det allerede har skapt pirring i underetasjen😅 Sier du ærlig og oppriktig at du aldri har blitt sugd, blir de som oftes spinnvill. Du har vel merket deg dette? Men det kommer nok av, at hun vil du skal få oppleve det med henne. "Hun vi gi omsorg for å se glede, hun vil se lidenskap og begjær" Og når en slik kvinne sier at hun nesten aldri har blitt slikket, og har savnet dette lenge.. Da sier det vel "pang" i en ung manns boxer? 😅 Jo, det stemmer nok for alle Grannylovers.. for de er drevet av omsorg for å se glede, innfrir ønsker.. for å høre henne vræle av nytelse og glede🥰 Akkurat dette har jeg opplevd mange ganger.. jeg elsker å gi omsorg og sex for å se gleden, jeg elsker å høre takknemligheten og alle godlydene hun gir. Og totalopplevelsen gjør at det blir ikke lenge til neste gang😉 Dette er veldig gjensidig og typisk for Grannylovers og Boylovers. Hilsen "Omsorgsknuller`n"😇 Btw.. har hatt mere sex med gilfs, enn antall år jeg har på baken🥰❤️Neida, jeg er ikke 100 år riktig enda😆 Endret 29. oktober 2023 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 1
Gorgonzola Skrevet 29. oktober 2023 #6 Skrevet 29. oktober 2023 Jeg vernepliktig soldat, akkurat fylt 20, på en volleyballturnering for bedrifter (der også Forsvaret var med). Hun, 37 år, ansatt i et forsikringsselskap, på den samme turneringen. Etter festmiddag og feiring, oss to bak scenen i hallen det hele ble arrangert. Et realt bukkeritt kalte hun det. Jeg ble helt spist opp, herjet med av ei som var i hundre og helvete, heftige greier. 4
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #7 Skrevet 29. oktober 2023 Hadde en affære med nabokona. Hun hadde samboer, jeg var singel. Jeg var 24 og hun i slutten av 40-årene. Møttes i på en fest hvor både hun og mannen var med. Husker egentlig ikke hvordan det skjedde, men plutselig satt vi og klina utenfor festlokalet. Jeg trodde det ble med det helt til jeg fikk en melding av henne dagen etter hvor hun gjorde fremstøt. Jeg spilte litt med, men var fremdeles skeptisk. Jeg tror dette tirret henne bare mer og mer. For meg var det nok først og fremst bare pirrende å høre hvor kåt hun var på meg og hvilke fantasier hun hadde. Hun skrøt på seg gode blowjob-skills og sendte en rekke bilder. En kveld fikk jeg en melding om at nå var det slutt på bilder og kun prat. Mannen hennes lå og sov og jeg hadde å komme ut i hagen hennes hvor hun satt. Jeg tok sjansen og snek meg bort. Da jeg kom bort sa hun ikke et ord, bare dyttet meg inntil veggen så jeg var skjult for andre naboer og gikk ned på kne og sugde meg. Det var det mest sinnsyke jeg hadde opplevd. Uten å ha sagt et ord var jeg hjemme igjen og hooket. Vi møttes jevnlig på hoteller og andre steder i nærområdet. Hun betalte alt, men fikk også det hun ville ha, og var helt vill i senga. Jeg endte med å avslutte det etter et halvår fordi hun begynte å snakke å gå fra mannen sin og at jeg kunne flytte inn og lignende. Det var jeg ikke giret på. Det ble en litt brå slutt og hun sluttet lenge å hilse på meg på butikken og lignende. Jeg kan forstå det, da hun for meg først og fremst var enkel tilgang på jævlig god sex. Etter dette har jeg vært litt skremt fra å forplikte meg for mye til damer litt eldre enn meg selv. Samtidig er det ofte det jeg faller tilbake på når jeg er kåt. Nå er jeg tidlig i 30-årene og har et par faste venninner som er i 40- og 50-åreene. Det som er deilig med de er at de er mer frigjorte og vet hva de vil ha, og alltid ekstremt kåte. Anonymkode: 1fb99...bf3 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #8 Skrevet 29. oktober 2023 Bamseklemmer skrev (6 timer siden): . for å høre henne vræle av nytelse og glede🥰 Å ja .... Og for ikke å snakke om glansen/uttrykket i de tårevåte øynene hennes etterpå. Når hun for første gang på gjerne flere tiår. har blitt skikelig tilfredsstillt etter årevis med "gubbekuk". 🤩 Har vært med på at de gråter også, men da har det vært så mye opparbeid spenning og nerver som fikk utløsning og ikke bare den sterke orgasmen. Som sagt .... Må bare oppleves 😜😁 Anonymkode: 36426...86c 1 1
Geojak Skrevet 29. oktober 2023 #9 Skrevet 29. oktober 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Når fikk du din mulighet? Takk for din historie. Anonymkode: b20b2...e48 Jeg fikk min mulighet da kona ble «moden» 🤣 Men da var vi «modne» begge to så det teller vel ikke i denne tråden 😉 3
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2023 #10 Skrevet 29. oktober 2023 Er moden her egentlig bare et penere ord for gammel kvinne? Anonymkode: efab7...a26
Bamseklemmer Skrevet 30. oktober 2023 #11 Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 29.10.2023 den 12.06): Å ja .... Og for ikke å snakke om glansen/uttrykket i de tårevåte øynene hennes etterpå. Når hun for første gang på gjerne flere tiår. har blitt skikelig tilfredsstillt etter årevis med "gubbekuk". 🤩 Har vært med på at de gråter også, men da har det vært så mye opparbeid spenning og nerver som fikk utløsning og ikke bare den sterke orgasmen. Som sagt .... Må bare oppleves 😜😁 Anonymkode: 36426...86c Haha.. jo det er rørende vakkert å se og høre på.. Det var slik jeg oppdaget "Grind The Corn-position", lenge før jeg oppdaget at det faktisk var en stilling. Hun kunne sine saker, og visste nøyaktig hva som måtte til for å få orgasme. Det er en yndlingsposisjon for å gnikke klitten og kysse samtidig.. og når hun nærmet seg spente hun alle musklene i kroppen, føttene rett ut så tærne krøllet seg. Hun løftet føttene og holdt seg litt oppe med armene.. hun ga all tyngden sin ned mot klitten og vugget opp og ned, og med roterende underliv.. Hun "levde" oppå meg som et villdyr, for å bruke det utrykket.. Pustet og peste tungt.. så ble det plutselig drypp stille, ikke et ord og ikke en eneste bevegelse. Det kjentes ut som om hun skulle klipe av pikken min, og det varte i mange sekunder.. så kom den hærlige mørke uredde ælige stemmen hennes, godord, stønn og ristingen av etterskjelv🥰 Det var også derfor jeg fant ut utrykket mitt "Lyn og Torden", sammenlignet med orgasmer. Lynet er jo orgasmen som starter i hjernen og brer seg ned i ryggsøylen og treffer underlivet.. Sammentrekningene er jo stillheten, så kommer braket som av langvarig stønning😇 Slik har jeg opplevd mange ganger, noen ganger regner det etterpå, som en emosjonell våt reaksjon🥰 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #12 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (På 28.10.2023 den 21.04): .. det var da jeg flyttet opp i sexlivets "elitedivisjon". Glemmer det aldri så lenge jeg lever. Jeg var 24 og hun 52, . ...hun ble fullstendig gal av lyst og kåthet da hun for første gng på evigheter fikk kjenne noe "ungt og hardt". Og jeg kunne for første gang fullsprute i en kvinne flere ganger uten å tenke på følger. Denne episoden åpnet et nytt kapittel i sexlivet mitt. Jeg sier som brukeren over, at det er så mange fordeler med ung kåt mann/ het moden kvinne, at jeg ikke gikk tilbake igjen. Jeg kunne ha skrevet bok, den eldste var 68 når jeg var 33. Anonymkode: 36426...86c Det er så sant som det er sagt. Og jeg er kvinne! Å oppleve en ung, glatt, fast og flott ung mann der ingrediensene er ung, hard, intens, flere omganger er, for godt voksen dame, også å være i elitedivisjonen. Fullsprute var et nytt men deilig uttrykk, noe som er helt fantastisk å oppleve når den unge elskeren vet at det skjer uten risiko. Let the feelings flow 🥳 Anonymkode: 03f34...3c3 1 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #13 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Det er så sant som det er sagt. Og jeg er kvinne! Å oppleve en ung, glatt, fast og flott ung mann der ingrediensene er ung, hard, intens, flere omganger er, for godt voksen dame, også å være i elitedivisjonen. Fullsprute var et nytt men deilig uttrykk, noe som er helt fantastisk å oppleve når den unge elskeren vet at det skjer uten risiko. Let the feelings flow 🥳 Anonymkode: 03f34...3c3 Hmm, har «stående» 🤭 tilbud om en ung og sprek type, men har ikke tatt sjansen ennå.. Nesten overtalt nå av fin beskrivelse😉 Anonymkode: 68081...15c 1 1
Magwen Skrevet 31. oktober 2023 #14 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hmm, har «stående» 🤭 tilbud om en ung og sprek type, men har ikke tatt sjansen ennå.. Nesten overtalt nå av fin beskrivelse😉 Anonymkode: 68081...15c Hopp i det, du vil ikke angre 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #15 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hmm, har «stående» 🤭 tilbud om en ung og sprek type, men har ikke tatt sjansen ennå.. Nesten overtalt nå av fin beskrivelse😉 Anonymkode: 68081...15c Har en ff i midten av tjueårene, selv er jeg i slutten av trettiårene. Her er det ikke takknemlighet over noe "ungt og hardt" fra min side, men heller gjensidig utnyttelse. Skjønn fyr, mer kosete og eventyrlysten enn eksen. Vi møtes også kun for en natt og slipper da å la hverdagens kjas og mas prege tiden vi er sammen. Anonymkode: b743b...275
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #17 Skrevet 31. oktober 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hmm, har «stående» 🤭 tilbud om en ung og sprek type, men har ikke tatt sjansen ennå.. Nesten overtalt nå av fin beskrivelse😉 Anonymkode: 68081...15c Kjør på ! Comboen ung kåt mann, og het moden kvinne er magisk ubetalelig og ubeskrivelig. Hetere sex finnes ikke. Bare sørg for å ha et godkjent brannslukkingsapparat i nærheten, for det kan fort ta fyr 🤩 Anonymkode: 36426...86c 3 1
lh45 Skrevet 1. november 2023 #18 Skrevet 1. november 2023 Fordeler med voksne kvinner En voksen kvinne er billigere å date. En yngre kvinne koster minst 12 øl mens en voksen kvinne vil ligge med deg allerede etter en kopp te og et kakestykke. En voksen kvinne kommer aldri å anklage deg for at du utnytter henne. Hun utnytter deg! Voksne kvinner er mer ærlige. Voksne kvinner kommer til å si til deg at du er et svin om du oppfører deg som et. Voksne kvinner tar ikke over dine venner og dine interesser. De har egne venner og interesser. Voksne kvinner er synske. Du trenger aldri å komme og si at du har gjort noe galt. Det vet de allerede. Voksne kvinner er erfarne. De vet at etter 12 øl kan det være litt vanskelig å få den opp. Yngre kvinner trenger litt mer tid å få grep på dette faktum og du må bruke resten av natta til å massere hennes ego med komplimenter. Voksne kvinner kommer aldri til å anklage deg for å stjele de beste årene av hennes liv. De har noen andre allerede stjålet! Og til alle de menn som sier: "Hvorfor kjøpe hele kua når du kan få melka gratis"... Her er en liten oppdatering til dere: Nå for tiden er 80 % av alle kvinner imot ekteskap. Hvorfor? Fordi kvinner skjønner at det ikke er verdt å kjøpe hele grisen, bare for å få en liten pølse... 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #19 Skrevet 1. november 2023 lh45 skrev (2 timer siden): Fordeler med voksne kvinner En voksen kvinne er billigere å date. En yngre kvinne koster minst 12 øl mens en voksen kvinne vil ligge med deg allerede etter en kopp te og et kakestykke. En voksen kvinne kommer aldri å anklage deg for at du utnytter henne. Hun utnytter deg! Voksne kvinner er mer ærlige. Voksne kvinner kommer til å si til deg at du er et svin om du oppfører deg som et. Voksne kvinner tar ikke over dine venner og dine interesser. De har egne venner og interesser. Voksne kvinner er synske. Du trenger aldri å komme og si at du har gjort noe galt. Det vet de allerede. Voksne kvinner er erfarne. De vet at etter 12 øl kan det være litt vanskelig å få den opp. Yngre kvinner trenger litt mer tid å få grep på dette faktum og du må bruke resten av natta til å massere hennes ego med komplimenter. Voksne kvinner kommer aldri til å anklage deg for å stjele de beste årene av hennes liv. De har noen andre allerede stjålet! Og til alle de menn som sier: "Hvorfor kjøpe hele kua når du kan få melka gratis"... Her er en liten oppdatering til dere: Nå for tiden er 80 % av alle kvinner imot ekteskap. Hvorfor? Fordi kvinner skjønner at det ikke er verdt å kjøpe hele grisen, bare for å få en liten pølse... Faktisk ganske spot on - bortsett fra det med te og kake da😂 Anonymkode: 68081...15c 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2023 #20 Skrevet 1. november 2023 lh45 skrev (2 timer siden): Nå for tiden er 80 % av alle kvinner imot ekteskap DEN tror jeg bare ikke på, før jeg får det bevist. Det er et jævla ekteskap/flytte sammen-mas fra veldig mange kvinner, uten at jeg har noe %-tall. Anonymkode: 36426...86c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå